Jakou vybrat motorizaci
Re: Jakou vybrat motorizaci
Pokud jde jen o platformu, pak je pro tu motorizaci a většinu řidičů dostačující.
Nepřu se o to, že je Fabia3 konstrukčně o kousek dál. Dovedou-li to vůbec zákazníci tohoto segmentu rozlišit či ocenit, je věc jiná.
Ale ok, výběr je mezi Fabia 3 a Octavia, pak určitě Fabia s výbavou.
Nepřu se o to, že je Fabia3 konstrukčně o kousek dál. Dovedou-li to vůbec zákazníci tohoto segmentu rozlišit či ocenit, je věc jiná.
Ale ok, výběr je mezi Fabia 3 a Octavia, pak určitě Fabia s výbavou.
Re: Jakou vybrat motorizaci
Můžeš to dát prosím podrobněji, kde jsou ty zásadní konstrukční rozdíly? Ptám se protože to nevím, nechytračím ![Happy :-)](./images/smilies/1.gif)
Kromě toho, že PQ26 je prakticky jen zmodernizovaná PQ24, což tak nějak vím...
![Happy :-)](./images/smilies/1.gif)
Kromě toho, že PQ26 je prakticky jen zmodernizovaná PQ24, což tak nějak vím...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28207
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jakou vybrat motorizaci
Je vcelku jedno, kde jsou konstrukčně rozdíly a jestli to byla modernizace nebo nová platforma. Podvozek a jízdní vlastnosti jsou ve výsledku úplně někde jinde, než byla Fabia 2/Rapid.
BTW: nechci, aby to vyznělo, že Rapid je extrémní sračka. Není. Absolvoval jsem s ním i okruh v Mostě a dal to s grácií. Fábie 3 je ale opravdu o notný kus jinde. Je mnohem jistější, mnohem ovladatelnější...
BTW: nechci, aby to vyznělo, že Rapid je extrémní sračka. Není. Absolvoval jsem s ním i okruh v Mostě a dal to s grácií. Fábie 3 je ale opravdu o notný kus jinde. Je mnohem jistější, mnohem ovladatelnější...
No pain, no gain.
Vespa time![Rock on \m/](./images/smilies/111.gif)
Vespa time
![Rock on \m/](./images/smilies/111.gif)
Re: Jakou vybrat motorizaci
S tím souhlasím, ale když pozoruju, jak jezdí většina lopat v provozu, pak je to ve finále jedno a ocení to jen málokdo.
Já bych spíš ocenil, kdyby se ty auta modernizoval ve smyslu, že by tahala k pravému okraji vozovky, fackovala za nedání blinkru a problikla ledkou do očí, když se nesledujou zrcátka.
Ale to už jsem OT.
Já bych spíš ocenil, kdyby se ty auta modernizoval ve smyslu, že by tahala k pravému okraji vozovky, fackovala za nedání blinkru a problikla ledkou do očí, když se nesledujou zrcátka.
Ale to už jsem OT.
Re: Jakou vybrat motorizaci
V tolede, čo je brat rapidu som sa viezol iba chvíľočku, ale prišlo mi to úplne v poriadku. Miesta na dĺžku dosť, na šírku by to možno ešte trochu chcelo. Moc to nedrncalo a dokonca aj s 1,6 Tdi to bolo tiché. A fascinovalo ma, že to na 4ke točilo pri 60tke snáď 1400,1500 otáčok a aktuálnu spotrebu to ukazovalo snáď 2 litre ![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
Myslím si, že bežný uživateľ s tým autom môže byť naozaj spokojný.
Inak k fábií, v 1 a 2 som sa cítil tak nejako príliš blízko spolujazdca vedľa mňa, v 3ke to je lepšie ?
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
Myslím si, že bežný uživateľ s tým autom môže byť naozaj spokojný.
Inak k fábií, v 1 a 2 som sa cítil tak nejako príliš blízko spolujazdca vedľa mňa, v 3ke to je lepšie ?
Re: Jakou vybrat motorizaci
Problem rapidu je ale ten, ze je to strasny lowcost (aj ked vobec nestoji malo). Clovek si opre laket o opierku na dverach a zavrze cela palubovka.
Ja by som riesil auto podla konkretneho cenoveho limitu.
Ja by som riesil auto podla konkretneho cenoveho limitu.
Cupra ST 265 manual (2016), Lancer 1.8mivec (2010)
Re: Jakou vybrat motorizaci
Presne tak. Nechapem ludi, co kupuju predrazene vozy od Skodovky. Konkurencia v rovnakej cene ponuka obvykle auto o triedu vacsie, alebo v triede rovnakej, ale s podstatne vyssou vybavou.Jenyk píše:Rychle bych se koukl po jiné značce. Včera jsem například jel novou Astrou. Proti OIII daleko lepší auto a věřím, že i cenově bude příznivější.
OIII občas služebně jezdím a upřímně řečeno kupce tohoto zázraku nechápu. To je fakt za trest.
Celkom zaujimava je aj ponuka od korejcov, vzdy lepsie ako Fabia a vzdy podstatne lacnejsie ako Octavia.