Gallardo za cenu lepsiho Superba
Re: Gallardo za cenu lepsiho Superba
Akoze vsetka cest za odvahu, ale z financneho hladiska mi to pride ako riadny pruser. Kazdopadne drzim palce.
Re: Gallardo za cenu lepsiho Superba
ano, potvrzuji, ze to je i moje filosofie.
Jestli jste si vsimli, tak zavesy kol, kulaky a svislaky, silentbloky, rizeni, pruzeni, tlumice, vse je v perfektnim stavu a temer jako nove. Brzdove kotouce taky, a i brzdy (az je sezenu za rozumnou cenu) budou perfektni (jsou to totiz Bremba, ktere jsou na Audinach RS a R8).
Taky se v tom nechci zabit.
Veci co kupuju jsou sice z druhe ruky, ale to jim neubira na kvalite. Za ty leta stravena v tomto byznysu si myslim, ze jsem schopen poznat opravdovy dil od cinske napodobeniny. A ty veci co se "vezou" (veci v interieru, nejake plasty, svetylka, apod, co na tom ze jsou obcas trochu slepene ze dvou?), nejedna se o nic zivotne duleziteho.
No a auto si delam pro sebe, s tim, ze s nim nejaky rok pojezdim a pak ho prodam, no a budoucimu majiteli ukazu tuhle celou historii. Dostanu sice trosku mene, ale zase budu klidne spat.
Ono auto sice bylo nabourane, (udelalo hodiny na kluzke vozovce a svihl to predkem a zadkem do svodidel (predkem vice, zadkem jen liznul - je mirne prohnuty drzak narazniku a zaroven kolo zakoplo o chodnik), ale je hezky opravene, z origo dilu, premeroval jsem geometrii i diagonalni miry a vse je v predepsanych tolerancich, neni to zadne 4-stope vozidlo. Vsechny vnejsi panely perfektne sedi, spary jsou jak v autosalonu, dvere i kapoty se dobre oteviraji, fakt neni zadny problem.
No a delat na tom je z mechanickeho hlediska stejne, jako treba na Octavce, zadny velky rozdil, akorat je treba mit obcas ruce jako zlodej, protoze je vsechno hrozne integrovane, nejhorsi byl treba ten tunel pod autem, kam jsem mucel narvat kardan, ruzne hadice na servo a vodu, ruzne prichytky roztodivnych tvaru..., ale da se to, kdyz vite, jak to patri. Vse jsem si vyguglil na serveru Bullstuff https://www.bullstuff.com/lamborghini-p ... upe-europe
maji to pekne udelane a je tam skoro vsechno, i kusovnik a fotky hlavnich veci.
Jestli jste si vsimli, tak zavesy kol, kulaky a svislaky, silentbloky, rizeni, pruzeni, tlumice, vse je v perfektnim stavu a temer jako nove. Brzdove kotouce taky, a i brzdy (az je sezenu za rozumnou cenu) budou perfektni (jsou to totiz Bremba, ktere jsou na Audinach RS a R8).
Taky se v tom nechci zabit.
Veci co kupuju jsou sice z druhe ruky, ale to jim neubira na kvalite. Za ty leta stravena v tomto byznysu si myslim, ze jsem schopen poznat opravdovy dil od cinske napodobeniny. A ty veci co se "vezou" (veci v interieru, nejake plasty, svetylka, apod, co na tom ze jsou obcas trochu slepene ze dvou?), nejedna se o nic zivotne duleziteho.
No a auto si delam pro sebe, s tim, ze s nim nejaky rok pojezdim a pak ho prodam, no a budoucimu majiteli ukazu tuhle celou historii. Dostanu sice trosku mene, ale zase budu klidne spat.
Ono auto sice bylo nabourane, (udelalo hodiny na kluzke vozovce a svihl to predkem a zadkem do svodidel (predkem vice, zadkem jen liznul - je mirne prohnuty drzak narazniku a zaroven kolo zakoplo o chodnik), ale je hezky opravene, z origo dilu, premeroval jsem geometrii i diagonalni miry a vse je v predepsanych tolerancich, neni to zadne 4-stope vozidlo. Vsechny vnejsi panely perfektne sedi, spary jsou jak v autosalonu, dvere i kapoty se dobre oteviraji, fakt neni zadny problem.
No a delat na tom je z mechanickeho hlediska stejne, jako treba na Octavce, zadny velky rozdil, akorat je treba mit obcas ruce jako zlodej, protoze je vsechno hrozne integrovane, nejhorsi byl treba ten tunel pod autem, kam jsem mucel narvat kardan, ruzne hadice na servo a vodu, ruzne prichytky roztodivnych tvaru..., ale da se to, kdyz vite, jak to patri. Vse jsem si vyguglil na serveru Bullstuff https://www.bullstuff.com/lamborghini-p ... upe-europe
maji to pekne udelane a je tam skoro vsechno, i kusovnik a fotky hlavnich veci.
Re: Gallardo za cenu lepsiho Superba
911T píše:Akoze vsetka cest za odvahu, ale z financneho hladiska mi to pride ako riadny pruser. Kazdopadne drzim palce.
A proc pruser? Muzete to rozvest konkretneji? Ja jsem zatim v rozpoctu, sice jeste nemam vsechno, ale celkem vim, kam sahnout. Dily mi chodi temer denne z ruznych koutu sveta, nektere veci navic 100% pasuji z Audi A4, A6, nebo R8.
Re: Gallardo za cenu lepsiho Superba
No pruser z toho dovodu, ze ked k tym dielom nakonci priratas tie mesiace prace, tak budes minimalne na tej sume za ktoru kupis tie stare rocniky ako si spominal. A popravde u tychto aut je dolezitejsi stav ako rocnik. Aspon pre mna bol ked som kupoval vikendovku. Ja rozumiem ze to pre teba musi byt konicek, inak by si do toho nesiel, ale aj na tom konicku by sa dalo zarobit. Urcite sa dalo zarobil viac keby si ho rozpredal na diely. Len ten motor a prevodovka maju hodnotu blizko tvojho nakupu ak maju 20 000km. Na druhej strane aj mne by bolo luto rozpredavat takmer pojazdne auto. Akurat ze to "takmer" v pripade gallarda znamena dalsich 30 000 eur.
Nerozmyslal si nad tym kupit druhu zborku a z toho postavit jedno funkcne auto? Zbytok dielov by si este rozpredal. Zhanat takto diely po svete a skumat ako asi to tam ma byt namontovane by som ja osobne urcite nedal a ani by som takto opravene auto nekupil.
Tymto nechcem vyzniet ako prudic, je mi sympaticke ze niekto z beznych ludi ma gule pustit sa do takto narocnej opravy, ale ten ekonomicky aspekt tam jednoducho chyba, nemozem si pomoct. Ale vidim v tom jednu pozitivnu vec. Po tejto skusenosti mozes smelo servisovat lambo a to ma tiez svoju hodnotu. Sikovnych ludi na taketo exoticke vozy je velmi malo a pri cenach autorizaku to ma velmi slusny potencial.
Nerozmyslal si nad tym kupit druhu zborku a z toho postavit jedno funkcne auto? Zbytok dielov by si este rozpredal. Zhanat takto diely po svete a skumat ako asi to tam ma byt namontovane by som ja osobne urcite nedal a ani by som takto opravene auto nekupil.
Tymto nechcem vyzniet ako prudic, je mi sympaticke ze niekto z beznych ludi ma gule pustit sa do takto narocnej opravy, ale ten ekonomicky aspekt tam jednoducho chyba, nemozem si pomoct. Ale vidim v tom jednu pozitivnu vec. Po tejto skusenosti mozes smelo servisovat lambo a to ma tiez svoju hodnotu. Sikovnych ludi na taketo exoticke vozy je velmi malo a pri cenach autorizaku to ma velmi slusny potencial.
Re: Gallardo za cenu lepsiho Superba
Tak to je hezká náhoda, konkrétně na tohle auto jsem na mobile.de koukal, dokud se tam ještě válelo... Gallardo je můj sen, po kterém koukám už pár let. Prozatím jsem to vyřešil R8 4.2, k mé plné spokojenosti, jakožto levnější vstup do světa supersportů a zkoušku, zda se s tím vůbec dá žít, než seberu odvahu na Lambo. R8 mám skoro 2 roky a na Gallarda koukám pořád, protože R8 je sice fajn, ale Lambo je Lambo. Tohle mě zaujalo a zároveň jsem nechápal, co to bylo za člověka, co auto takhle oholí. Na můj vkus tam toho ale chybělo extrémně hodně. Takže palec nahoru za odvahu do toho jít, na to bych koule neměl.
Nicméně, vzhledem k tomu, že v podstatě vše je dnes k dispozici na internetu a dostupnost dílů v rámci celého světa je relativně dobrá, nemusí to být taková vražda jak se zdá. Sám to mám celkem dopodrobna projeté, protože jsou věci, které jsou potenciálně rizikové co se týče poruchy a v Audi neskutečně drahé (spojka, magnetické tlumiče). Na allegro anebo ebay se dá sehnat v podstatě vše, někdy dráže, někdy levněji, ale pak má taková přestavba skutečný ekonomický smysl. Že nejsou díly od originálního prodejce je úplně jedno, auto je použité, takže nevidím problém v tom použít použité díly. A smysl to má i jako investiční záměr, LP560 si hodnotu drží velmi dobře a držet si ji bude a navíc už není o tolik dražší než předfacelift.
Výhoda Gallarda je, že spousta věcí je shodných s R8, RS4 a předchozí RS6, takže výměna spojky, brzd, podvozkových komponentů není kdovíjaká vražda. Unikátní věci na Gallardo, to je samozřejmě jiná písnička. Každopádně držím palce, ať se neobjeví moc neočekávaných problémů a v březnu to projedeš. Stojí to za všechny peníze a je to balzám na nervy. Pokračuj určitě s vkládáním fotek, třeba se jednou budu inspirovat...
Nicméně, vzhledem k tomu, že v podstatě vše je dnes k dispozici na internetu a dostupnost dílů v rámci celého světa je relativně dobrá, nemusí to být taková vražda jak se zdá. Sám to mám celkem dopodrobna projeté, protože jsou věci, které jsou potenciálně rizikové co se týče poruchy a v Audi neskutečně drahé (spojka, magnetické tlumiče). Na allegro anebo ebay se dá sehnat v podstatě vše, někdy dráže, někdy levněji, ale pak má taková přestavba skutečný ekonomický smysl. Že nejsou díly od originálního prodejce je úplně jedno, auto je použité, takže nevidím problém v tom použít použité díly. A smysl to má i jako investiční záměr, LP560 si hodnotu drží velmi dobře a držet si ji bude a navíc už není o tolik dražší než předfacelift.
Výhoda Gallarda je, že spousta věcí je shodných s R8, RS4 a předchozí RS6, takže výměna spojky, brzd, podvozkových komponentů není kdovíjaká vražda. Unikátní věci na Gallardo, to je samozřejmě jiná písnička. Každopádně držím palce, ať se neobjeví moc neočekávaných problémů a v březnu to projedeš. Stojí to za všechny peníze a je to balzám na nervy. Pokračuj určitě s vkládáním fotek, třeba se jednou budu inspirovat...
Re: Gallardo za cenu lepsiho Superba
Ekonomický aspekt tam naopak zcela jasně je. Jestliže to koupil za cca 850.000,- Kč bez DPH (takže okolo 1M s daní), tak má minimálně 1,3M na díly a na pokrytí své práce. Okolo 2M se prodávají první generace v pochybném stavu, absolutně vybydleným interiérem a vysokým nájezdem a to, upřímně, není to, co by sis chtěl koupit. Tady totiž víc než kde jinde platí nekupovat to nejlevnější, ale skutečně důsledně prověřit stav, protože jen v opravách pak hravě převýšíš rozdíl v ceně a pořád máš staré poruchové auto. LP560 je někde úplně jinde a podle zahraničních fór je to skutečně spolehlivé auto v porovnání se všemi Ferrari, Maserati, Astony atd. Takže ikdyby do toho dal dohromady 2M, což určitě nedá, protože to hlavní a nejdražší je v pořádku, tak se to pořád královsky vyplatí. A vlastnit Gallardo, které tě nestojí absolutně nic, to už stojí za to.
911T píše:No pruser z toho dovodu, ze ked k tym dielom nakonci priratas tie mesiace prace, tak budes minimalne na tej sume za ktoru kupis tie stare rocniky ako si spominal. A popravde u tychto aut je dolezitejsi stav ako rocnik. Aspon pre mna bol ked som kupoval vikendovku. Ja rozumiem ze to pre teba musi byt konicek, inak by si do toho nesiel, ale aj na tom konicku by sa dalo zarobit. Urcite sa dalo zarobil viac keby si ho rozpredal na diely. Len ten motor a prevodovka maju hodnotu blizko tvojho nakupu ak maju 20 000km. Na druhej strane aj mne by bolo luto rozpredavat takmer pojazdne auto. Akurat ze to "takmer" v pripade gallarda znamena dalsich 30 000 eur.
Nerozmyslal si nad tym kupit druhu zborku a z toho postavit jedno funkcne auto? Zbytok dielov by si este rozpredal. Zhanat takto diely po svete a skumat ako asi to tam ma byt namontovane by som ja osobne urcite nedal a ani by som takto opravene auto nekupil.
Tymto nechcem vyzniet ako prudic, je mi sympaticke ze niekto z beznych ludi ma gule pustit sa do takto narocnej opravy, ale ten ekonomicky aspekt tam jednoducho chyba, nemozem si pomoct. Ale vidim v tom jednu pozitivnu vec. Po tejto skusenosti mozes smelo servisovat lambo a to ma tiez svoju hodnotu. Sikovnych ludi na taketo exoticke vozy je velmi malo a pri cenach autorizaku to ma velmi slusny potencial.
Re: Gallardo za cenu lepsiho Superba
nevím jestli se dá do takových projektů počítat cena práce. Tuhle krkolomnou cestu volíš obvykle kvůli tomu, že nemáš dostatek volných prostředků na pořízení bezvadného kusu. Sice bys mohl počkat s koupí, něco si vydělat jiným způsobem, ale hrozí tu pár rizik. První - zmerčí to manželka a začne vymýšlet blbosti. Druhý - to co chceš nebude v době dostatku financí již ke koupi. Třetí - ta věc bude zdražovat rychleji jak dokážeš šetřit prachy (časté u veteránů). Čtvrtý - neustále si budeš posouvat cíle ... z Lamba to bude Ferrari, až bude na Ferrari, tak by to mohl být Pagani. Pátý - prostý nákup tě neuspokojí tolik, jako celá tahle anabáze.911T píše:No pruser z toho dovodu, ze ked k tym dielom nakonci priratas tie mesiace prace, tak budes minimalne na tej sume za ktoru kupis tie stare rocniky ako si spominal.
Volvo S60 2.4T
VW T2
VW T2
Re: Gallardo za cenu lepsiho Superba
ano, presne tak to vidim i ja. Ta prace me bavi, proto ji nepocitam, na jedne strane se toho hodne naucim (uz ted mam prostudovano opravdu hodne a divili byste se, kolik lidi si po svete svepomocne opravuje Lamba a davaji sve zkusenosti na web) a na druhe strane to neni nic extremne sloziteho. Jedna se v podstate o montaz originalnich soucastek na dobry zaklad, kde nic neni rezave, vsechny srouby jdou vpohode povolit, vse perfektne sedi, je to proste radost na tom delat. Ted treba dodelavam pohon 4x4 (montuji vsechny 4 poloosy, kardan a predni diferak), pak dam foto. Prislo mi ted pre Vanoci spousty dilu ze 4 zemi a mam ted dovolenou, takze bych chtel dale postoupit do vozu. Navic jsem sam svym panem, nic me nehoni, je jedno jestli vyjedu v breznu, nebo v dubnu, mam na normalni jezdeni 2 jine auta, takze o nic nejde. Chtel bych to udelat opravdu poradne, abych se za to nemusel stydet. Fotky co prubezne davam, tak to samozrejme neni definitivni stav, treba do naboju, aby neupadly kola protoze tam nebyly poloosy, jsem musel provizorne dat velke podlozky, nebo treba plastovou pasku na rizeni, aby z manzety nevytekl kolomaz, ale toto vse je provizorium, to aby me nekdo nechytl za slovo, ze je to bastl.
To 911T: ekonomicky aspekt je pro me zatim podruzny, auto si delam pro sebe, takze praci moc nepocitam, je to lepsi nez se doma nudit. Ale pokud se vejdu do rozpoctu dilu, jako ze zatim si myslim, ze ano a i kdyz mi stale chybi spousta podstatnych soucastek (utvrzuje me v tom fakt, ze jsem jich uz spousty sehnal za obcas velmi priznive ceny) tak ani ten nebude zanedbatelny. Ono totiz, kdybych to rozprodal na soucastky tak jak to mam ted, tak se mi vsechny vlozene prostredky hned vrati (jen motor a e-Gear ma tuto hodnotu), takze riziko je temer nulove. No a pokud to dotahnu do konce, tak muzu jen vydelat, protoze LP560-4 ma pomerne vysoky rating a tyto auta pomerne malo ztraci na cene. Ale pripoustim, ze se muzu i plest, nesezral jsem veskerou moudrost sveta...
To 911T: ekonomicky aspekt je pro me zatim podruzny, auto si delam pro sebe, takze praci moc nepocitam, je to lepsi nez se doma nudit. Ale pokud se vejdu do rozpoctu dilu, jako ze zatim si myslim, ze ano a i kdyz mi stale chybi spousta podstatnych soucastek (utvrzuje me v tom fakt, ze jsem jich uz spousty sehnal za obcas velmi priznive ceny) tak ani ten nebude zanedbatelny. Ono totiz, kdybych to rozprodal na soucastky tak jak to mam ted, tak se mi vsechny vlozene prostredky hned vrati (jen motor a e-Gear ma tuto hodnotu), takze riziko je temer nulove. No a pokud to dotahnu do konce, tak muzu jen vydelat, protoze LP560-4 ma pomerne vysoky rating a tyto auta pomerne malo ztraci na cene. Ale pripoustim, ze se muzu i plest, nesezral jsem veskerou moudrost sveta...
Re: Gallardo za cenu lepsiho Superba
I já se potýkám se záplavou dotazů, co blbneš, na co ti to je, co s tím budeš dělat, apod.
Mě třeba nic neříká zlato, umění, nemovitosti, tak jsem dal prachy do něčeho, z čeho mám radost. Auta mám postavené v hale, vidím na ně z kanclu a občas se přistihnu, jak jen pitomě na ně čučím A to ještě nejsou hotové...
Mě třeba nic neříká zlato, umění, nemovitosti, tak jsem dal prachy do něčeho, z čeho mám radost. Auta mám postavené v hale, vidím na ně z kanclu a občas se přistihnu, jak jen pitomě na ně čučím A to ještě nejsou hotové...
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3