RWD sedan, pohodli, nizke provozni naklady
Re: RWD sedan, pohodli, nizke provozni naklady
Nějak mi unikla ta cena... V tom případě je Giulia jasná volba. Jednak není z čeho vybírat, jednak je to řidičsky rozhodně zajímavé auto, designově velmi líbivé jak zevnitř, tak zvenčí a za tu cenu jí těch pár nedostatků rád odpustíš
Re: RWD sedan, pohodli, nizke provozni naklady
s Guilií jsem nejel. Osobně se mi ani nějak nelíbí. Je jiná, ale pro mě ne krásná. Hlavně ale bych měl obavu, že to bude pořád Alfa = něco jako mít za manželku TOP modelku závislou na koksu. Venku ti ji budou všichni závidět, ale doma peklo...
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: RWD sedan, pohodli, nizke provozni naklady
Tady Giulii až nekriticky vychvalují.....
Zdroj: http://auto.idnes.cz/alfa-romeo-giulia- ... _testy_fdvJde vlastně o systém „brzdění po drátě“, brzdový pedál nepůsobí na hydraulický okruh brzd přímo, ale přes elektronicky řízený člen. Kvůli splnění požadavků legislativy trvající na tom, že mezi pedálem a brzdami musí být přímá pevná vazba, je ovšem pro případ závady v záloze mechanické spojení.
Re: RWD sedan, pohodli, nizke provozni naklady
Jj, to jsem cetl, ale vetsi vahu prikladam zahranicnim testum, hodne podrobny testy dela treba Autogefuhl https://m.youtube.com/watch?list=PLZqvo ... DcRdu3kHG0
Coz je sice trochu AR fanousek, ale jinak mi jeho testy dost sedej s tim co ja jsem v autech zazil.
Add cena: je to auto na praci, ktery chci poslat za 4 roky dal a vic jak milion vcetne DPH do toho dat nechci. Vetsina zminenych aut se do limitu vejde (xe a 3er jsou na hrane pouzitelnosti)...
Coz je sice trochu AR fanousek, ale jinak mi jeho testy dost sedej s tim co ja jsem v autech zazil.
Add cena: je to auto na praci, ktery chci poslat za 4 roky dal a vic jak milion vcetne DPH do toho dat nechci. Vetsina zminenych aut se do limitu vejde (xe a 3er jsou na hrane pouzitelnosti)...
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: RWD sedan, pohodli, nizke provozni naklady
tak já s tím hodnocením podvozku a řízení víceméně souhlasím, se zvukem motoru už méně a pochybuju, že by se "přičiplá" verze chovala výrazně jinak, v dešti jsem s tím nejel tak nemohu posoudit ty podběhy, o těch brzdách čtu poprvé něčeho nestandardního jsem si nevšiml, jen mi přišly trochu přeposilované s možná až moc rychlým nástupem, což je u Italů normální a s tím systémem to asi souvisí. Giluii bych vzhledem k očekávanému poklesu hodnoty zvolil na operák, který mi za vybavenou Super 180 za cca 11 a půl bez daně přijde zajímavý.
Re: RWD sedan, pohodli, nizke provozni naklady
Dal bys detaily k tomu operaku? Jestli me nekdo necha jezdit 40 tkm/rok za 11 mesicne, tak proc ne zatim vzdycky mi prisel operak drazsi nez nakup/prodej pri tech kilometrech...retron píše:tak já s tím hodnocením podvozku a řízení víceméně souhlasím, se zvukem motoru už méně a pochybuju, že by se "přičiplá" verze chovala výrazně jinak, v dešti jsem s tím nejel tak nemohu posoudit ty podběhy, o těch brzdách čtu poprvé něčeho nestandardního jsem si nevšiml, jen mi přišly trochu přeposilované s možná až moc rychlým nástupem, což je u Italů normální a s tím systémem to asi souvisí. Giluii bych vzhledem k očekávanému poklesu hodnoty zvolil na operák, který mi za vybavenou Super 180 za cca 11 a půl bez daně přijde zajímavý.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: RWD sedan, pohodli, nizke provozni naklady
tahle cena platí při 20t/rok na 24 měsíců, pak existuje varianta cca o 1500 dražší kde je myslim 30tis/rok na 36 měs., někde tu nabídku mám na všechny 4 verze, krom pojištění v tom není nic (servis, zimní gumy etc) a je to vlastně celé přes UniCredit, nadlimitní kilometry se platí extra.
servis ještě nevěděli přesně ale prý po 15t benzín/ 20t nafta, odhad cca 7,5tis. nevím jak je to aktuální, zbývalo pár aut už hotových v meziskladu v Tychách, ale prý se to mělo opakovat.
servis ještě nevěděli přesně ale prý po 15t benzín/ 20t nafta, odhad cca 7,5tis. nevím jak je to aktuální, zbývalo pár aut už hotových v meziskladu v Tychách, ale prý se to mělo opakovat.
Re: RWD sedan, pohodli, nizke provozni naklady
to už by stálo za uvážení MB C, C200 v benzínu je včetně servisu(i koutouče a destičky) a pojištění za 14 500, nafta 13,900 - ale to už je slabší motor. Přetrvává ale problém s nájezdem, 20k ročně na 24 měsíců + asi 3k kilometrů se dá ročně připlatit, ale při překročení těch 6k navíc se strhávají procenta z ceníkové ceny auta.
Ale možná bych jim zkusil napsat, jestli uměj vymyslet něco při nájedu 40k/rok.
To stejný bych zkusil oslovit Alfu.
tady ceník Alfy o kterém psal kolega nademnou: http://www.imofa.cz/novinky/detail/68-a ... -leasing-/
Ale možná bych jim zkusil napsat, jestli uměj vymyslet něco při nájedu 40k/rok.
To stejný bych zkusil oslovit Alfu.
tady ceník Alfy o kterém psal kolega nademnou: http://www.imofa.cz/novinky/detail/68-a ... -leasing-/
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28162
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: RWD sedan, pohodli, nizke provozni naklady
Uměj....ale za úplně jiné peníze
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time