RWD sedan, pohodli, nizke provozni naklady
Re: RWD sedan, pohodli, nizke provozni naklady
jenže to "vrcení" je právě dost nepříjemné a unavující, kor v kombinaci se superpřímým řízením (které mi jinak vyhovuje)
a já nemluvil v zatáčkách, tam jí není co vytknout, ale na rovinkách. v zatáčce je samozřejmě charakteristika Quattro vs. RWD dosti odlišná.
a já nemluvil v zatáčkách, tam jí není co vytknout, ale na rovinkách. v zatáčce je samozřejmě charakteristika Quattro vs. RWD dosti odlišná.
Re: RWD sedan, pohodli, nizke provozni naklady
mel jsem na mysli spis prilnavost jako takovou, nez co to udela pod plynem...
Zkousel jsi vic kusu? Ja jsem celkem projel asi 7 ruznych aut a ani jedno se nevrtelo na rovine, jen v rozbite zatacce.
Zkousel jsi vic kusu? Ja jsem celkem projel asi 7 ruznych aut a ani jedno se nevrtelo na rovine, jen v rozbite zatacce.
Re: RWD sedan, pohodli, nizke provozni naklady
no to ja taky...
ne zkoušel jsem jednu ani nezajetou Super 180 a tohle bylo jediné co mi z jízdního projevu vadilo, ale beru to tak, že je proti němcům celkově měkčí. Pak by taky mohla mít přesnější řazení.
ne zkoušel jsem jednu ani nezajetou Super 180 a tohle bylo jediné co mi z jízdního projevu vadilo, ale beru to tak, že je proti němcům celkově měkčí. Pak by taky mohla mít přesnější řazení.
Re: RWD sedan, pohodli, nizke provozni naklady
razeni mi prislo v pohode, s tim problem nemam. Ferrari to neni, ale to nikdo ani necekal. A mekci oproti Nemcum, ja bych rekl, ze to zrovna rozhodne neni. Proto je potreba, aby se kazdej svezl a udelal si sam obrazek, protoze kazdej vnima stejny veci jinak.
Re: RWD sedan, pohodli, nizke provozni naklady
MMira. Pokud jsi to uz necetl http://www.autoforum.cz/testy-aut/prvni ... t-nezmeni/honziss píše:S XE tu nikdo nejel?
Mirek
Re: RWD sedan, pohodli, nizke provozni naklady
řešil jsem to samé loni akorát na nájezd do 20 tisíc ročně. ve výběru bylo 3er, XE, MB-C a Gulia, IS a Infiniti Q pokud se nepletu. Benzín, zadokolka okolo 35 tisíc Euro, nové nebo roční auto se zárukou a nájezdem do 20 tisíc.
3er bylo zvláštně vyměklé a ve výbavě drahé. XE bylo před rokem novinka - opravdu drahé, navíc nemožnost se svézt, MB-C se dal sehnat jen jako čtyřválec 250 (211hp) - nejslabší motor, Gulia - naprostá novinka a vlasntě ani nebyla dostupná, IS - moc pěkné ale nové drahé a ze skladovek jsem nevybral, Infiniti - krásné zvenčí ale nic moc uvnitř.
No nakonec mam C250, protože byl za super cenu, měl LED světla, je to čistá zadokolka, je v něm krásnej posez s nahoma dopředu (ne pod sebe), má výbavu, vypadá skvěle, motor má náznaky charekteru a dokáže jezdit mym tempem za 7l na 100km. Hlavně to stereotypní srovnání MB vs 3er je podvozkově vyrovnané. 3er vyměkla nebo MB přitvrdil - prostě jedno za 18 druhé bez dvou za dvacet.
3er bylo zvláštně vyměklé a ve výbavě drahé. XE bylo před rokem novinka - opravdu drahé, navíc nemožnost se svézt, MB-C se dal sehnat jen jako čtyřválec 250 (211hp) - nejslabší motor, Gulia - naprostá novinka a vlasntě ani nebyla dostupná, IS - moc pěkné ale nové drahé a ze skladovek jsem nevybral, Infiniti - krásné zvenčí ale nic moc uvnitř.
No nakonec mam C250, protože byl za super cenu, měl LED světla, je to čistá zadokolka, je v něm krásnej posez s nahoma dopředu (ne pod sebe), má výbavu, vypadá skvěle, motor má náznaky charekteru a dokáže jezdit mym tempem za 7l na 100km. Hlavně to stereotypní srovnání MB vs 3er je podvozkově vyrovnané. 3er vyměkla nebo MB přitvrdil - prostě jedno za 18 druhé bez dvou za dvacet.
Re: RWD sedan, pohodli, nizke provozni naklady
Jak jsi přišel na kombinaci milion, zadohrab, nafta? Já se bojím, že to nemá řešení. Teda pokud se bavíme o novém autě. 5er není, 3er nějaká příšerná holota, Jag nevím jak aktuální ceny. Cečko se mi líbí, ale i když jsem si vybíral skromně tak pod 1,25 se nedostanu.
Takže pokud ti sponzor/zaměstnavatel je ochoten platit naftový auto + naftu v rámci projektu na dálkový cestování, tak bych hledal nějaký kompromis. Když opustíš zadohrab, tak nová A4 okolo milionu bude problém. Passat BiTDI čtyřkolka taky nebude pod 1,2. Abys nakonec neskončil v úplně novém Mondeu Vignale........
Takže pokud ti sponzor/zaměstnavatel je ochoten platit naftový auto + naftu v rámci projektu na dálkový cestování, tak bych hledal nějaký kompromis. Když opustíš zadohrab, tak nová A4 okolo milionu bude problém. Passat BiTDI čtyřkolka taky nebude pod 1,2. Abys nakonec neskončil v úplně novém Mondeu Vignale........
Re: RWD sedan, pohodli, nizke provozni naklady
A4, Ccko a 3er vy vybave jakou chci stoji moc, navic minimalne 3er si tu cenovku nezaslouzi. XE, AR, IS ac se to nezna jsou na tom lip, aspon nakou zakladni vybavu uz maj i nizsi verze, v konfiguratorech uz jsem jako doma IS znam, mam vyzkouseny a vyhovuje, zkusim ty zbyvajici 2 a pak uvidim.
Add Giulia - tam bych bral asi stredni vybavu na nonrft 17" gumach, ve vsech testech pisou ze to je na pomery tridy pohodlny.
Jeste jedna vec, chci dobry sedacky, klidne manualni a hadrovy, ale musej bejt dost velky, mit dost dlouhej sedak. Idealne jako sportovni v 3er..
Add Giulia - tam bych bral asi stredni vybavu na nonrft 17" gumach, ve vsech testech pisou ze to je na pomery tridy pohodlny.
Jeste jedna vec, chci dobry sedacky, klidne manualni a hadrovy, ale musej bejt dost velky, mit dost dlouhej sedak. Idealne jako sportovni v 3er..
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: RWD sedan, pohodli, nizke provozni naklady
Tim jsi vyloučil XEhonziss píše:chci dobry sedacky, klidne manualni a hadrovy, ale musej bejt dost velky, mit dost dlouhej sedak. Idealne jako sportovni v 3er..
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: RWD sedan, pohodli, nizke provozni naklady
XE je podvozkově příjemné, ale mně jako celek zase tak moc nezaujalo. možná proto, že to je spíš 2+2 sporťák, než střední třída. Pokud jako komfort bereš nastupování a vystupování, tak do XE zapadáš jako do sporťáku, což mě zrovna komfortní pro denní použití nepřišlo.
Měl jsem podobné zadání.
A4 ( předchozí) byla suverénně ve všem nejhorší - motor, brzdy, podvozek, řízení, hlučnost. Všechno špatně.
C - jel jsem 4 kusy. Jeden byl naprosto fantastický a 3 odpady- co do chování celkového i podvozku. dodnes nevím, čím to, že ten jeden byl tak super.
Cadillac CTS - malý, ale jinak super auto. Tužší, ale ne tvrdý podvozek.
Jag XE - viz výše a taky jsem chtěl combi
Jag XF - to byl pro mě etalon chování a jízdy. Jen moc veliký. Má představa je XF v podání střední třídy.
Koupil jsem 3er. Hodně záleží na konkrétním kusu, hlavně pneu, jak jsem si ověřil. Na Continentalech je i na RFT IMHO nejlepší po XF. Bridgestony (taky RFT) z toho dělají uskákanou tvrdou hlučnou kozu. Rozdíl hlučnosti Conti (zimní) vs. Bridgestone (letní) je neskutečný, je to celkově jak jiné auto. Pokud bych s 3er jel poprvé na Bridge, nestála by mi v garáži... Tohle je třeba u BMW zohlednit. RFT je degradující faktor kvalit auta. U conti je degradace znatelná, u Bridge brutální.
Další věcí je motor. Jel jsem s 2.0d v 3gt a zase byl zděšený- nýtování, hrubý, hlučný (to je GT celkově), třesení auta. v 3er mám jinou iteraci motoru a opět je všechno jinak...
Měl jsem podobné zadání.
A4 ( předchozí) byla suverénně ve všem nejhorší - motor, brzdy, podvozek, řízení, hlučnost. Všechno špatně.
C - jel jsem 4 kusy. Jeden byl naprosto fantastický a 3 odpady- co do chování celkového i podvozku. dodnes nevím, čím to, že ten jeden byl tak super.
Cadillac CTS - malý, ale jinak super auto. Tužší, ale ne tvrdý podvozek.
Jag XE - viz výše a taky jsem chtěl combi
Jag XF - to byl pro mě etalon chování a jízdy. Jen moc veliký. Má představa je XF v podání střední třídy.
Koupil jsem 3er. Hodně záleží na konkrétním kusu, hlavně pneu, jak jsem si ověřil. Na Continentalech je i na RFT IMHO nejlepší po XF. Bridgestony (taky RFT) z toho dělají uskákanou tvrdou hlučnou kozu. Rozdíl hlučnosti Conti (zimní) vs. Bridgestone (letní) je neskutečný, je to celkově jak jiné auto. Pokud bych s 3er jel poprvé na Bridge, nestála by mi v garáži... Tohle je třeba u BMW zohlednit. RFT je degradující faktor kvalit auta. U conti je degradace znatelná, u Bridge brutální.
Další věcí je motor. Jel jsem s 2.0d v 3gt a zase byl zděšený- nýtování, hrubý, hlučný (to je GT celkově), třesení auta. v 3er mám jinou iteraci motoru a opět je všechno jinak...
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek