RWD sedan, pohodli, nizke provozni naklady

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Odpovědět
janjan
Mistr volantu
Příspěvky: 616
Registrován: čtv 18 úno 09:15

Re: RWD sedan, pohodli, nizke provozni naklady

Příspěvek od janjan »

o rychlost ani tak nejde, jde o filtrování těch ostrých hran, kterých je D1 plná a skáče na nich i A7 na vzduchu. Ten podvozek Giulie je dost tuhý, ne prkenný, ani to nejsou žádné hrozné rány, ale filtrovat to prostě neumí a ty z toho auta cejtíš, jak trpí. V kombinaci s ne zrovna kvalitně zpracovaným interiérem je z toho ve výsledku komfort jak v dodávce. Na obranu Giulie, 18" kola mají automaticky runflaty. Na 17" to je malinko lepší, ale ne o moc. Kupodivu QV na 19" s adaptivními tlumiči je na tom daleko lépe, působí jako úplně jiné auto. Nepředpokládám, že by v ůvaze byla i QV, ale i obyč Giulia může mít za příplatek adaptivní tlumiče.

V každém případě bych doporučil svezení. Nevím, s čím jezdíš teď a třeba by ti nepřišel ten komfort na dálnici vůbec špatný. Zas třeba pozice za volantem, jízda po pěkné silnici a to strmé řízení, by možná stálo i za menší kompromis v komfortu.
Uživatelský avatar
k86
Mistr volantu
Příspěvky: 790
Registrován: úte 10 kvě 07:36

Re: RWD sedan, pohodli, nizke provozni naklady

Příspěvek od k86 »

kazdej ma teda pohodli, hluk, vlastnosti podvozku a tak nastavene uplne jinak, ale me docela vyhovoval golf 6 2.0TDI.
Neni to premie, ani sedan ani RWD, ale takovy GTD.... :-/
FFIIIC FL 2.0TDCI 110kw - Samochod firmowy
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Uživatelský avatar
k86
Mistr volantu
Příspěvky: 790
Registrován: úte 10 kvě 07:36

Re: RWD sedan, pohodli, nizke provozni naklady

Příspěvek od k86 »

No tak jestli tu porovnavame A7 na vzduchu, tak muj predchozi prispevek neber vazne :D
FFIIIC FL 2.0TDCI 110kw - Samochod firmowy
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
honziss
Letec
Příspěvky: 3576
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: RWD sedan, pohodli, nizke provozni naklady

Příspěvek od honziss »

k86 píše:kazdej ma teda pohodli, hluk, vlastnosti podvozku a tak nastavene uplne jinak, ale me docela vyhovoval golf 6 2.0TDI.
Neni to premie, ani sedan ani RWD, ale takovy GTD.... :-/
V jednom spanelskym golfu ted jezdim, bylo by to stejny auto s jinym motorem.

Add Giulia...vybava Super ma ve std 17" a tlumice jdou prikoupit.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
janjan
Mistr volantu
Příspěvky: 616
Registrován: čtv 18 úno 09:15

Re: RWD sedan, pohodli, nizke provozni naklady

Příspěvek od janjan »

Proto jsem to psal :) Třeba v kombinaci 17" + adapt. tlumiče to bude i na dálnici "Super". Teď už jen záleží, jestli někde mají takovou předváděčku.
Uživatelský avatar
k86
Mistr volantu
Příspěvky: 790
Registrován: úte 10 kvě 07:36

Re: RWD sedan, pohodli, nizke provozni naklady

Příspěvek od k86 »

honziss píše:
k86 píše:kazdej ma teda pohodli, hluk, vlastnosti podvozku a tak nastavene uplne jinak, ale me docela vyhovoval golf 6 2.0TDI.
Neni to premie, ani sedan ani RWD, ale takovy GTD.... :-/
V jednom spanelskym golfu ted jezdim, bylo by to stejny auto s jinym motorem.

Add Giulia...vybava Super ma ve std 17" a tlumice jdou prikoupit.
Prechazel jsem z OIIFL 1.9TDI do G6V 2.0TDI CR

neporovnatelna auta. Skodovka je uzitkac, leonem jsem nejel
FFIIIC FL 2.0TDCI 110kw - Samochod firmowy
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
honziss
Letec
Příspěvky: 3576
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: RWD sedan, pohodli, nizke provozni naklady

Příspěvek od honziss »

Jel jsem nekolika autama na mqb a hlucnej podvozek ma vsechno. Cupra je na adaptivnich tlumicich treba lepsi nez Octa RS, ale je to tam. Na druhou stranu, na tuto kategorii auta je to akceptovatelne. Obecne mi nevadi tuzsi podvozek, ale nechci aby to bylo slyset, ne jako kdyz se adaptivni tlumice u superba prepnou na comfort, auto se houpe a stejne je to vsechno slyset a cejtit.

S XE tu nikdo nejel?
R4...258k
R3...261k
EV...264k
retron
Letec
Příspěvky: 1413
Registrován: pát 13 dub 10:44

Re: RWD sedan, pohodli, nizke provozni naklady

Příspěvek od retron »

tak s čimkoliv na vzduchu to porovnávat nejde, ale když porovnám Giu právě na těch 18" runflatech tak byla překvapivě pohodlnější a tlumila nerovnosti líp než nové A4/C250d/320xD, jenom mi přišla trošku "nervóznější" na horších okreskách ve 120+ třeba ve srovnání s audinou. Chce se to s ní svézt, každému sedět nemusí, ale zrovna ve filtrování nerovností mě příjemně překvapila. Slyšet byl motor, ale v dálničních rychlostech minimálně.
janjan
Mistr volantu
Příspěvky: 616
Registrován: čtv 18 úno 09:15

Re: RWD sedan, pohodli, nizke provozni naklady

Příspěvek od janjan »

Jo, Superb neni zadna slava. V comfortu na dlouhych nerovnostech se sice jen plavne houpe, ale kazda kratsi/ostrejsi nerovnost tomu nanda uplne stejne, jak s obyc podvozkem. Tam se ta velikost kol proste zamaskovat nepodarila ani trochu.

A to vlastne primo porovnat muzu - Giulia na 19" s adapt. tlumici je rozhodne komfortnejsi, nez Superb s tim samym. Pritom si zachovava daleko vetsi jistotu a ty razy nejsou zdaleka tak ostre, zehli lepe.
janjan
Mistr volantu
Příspěvky: 616
Registrován: čtv 18 úno 09:15

Re: RWD sedan, pohodli, nizke provozni naklady

Příspěvek od janjan »

retron píše:tak s čimkoliv na vzduchu to porovnávat nejde, ale když porovnám Giu právě na těch 18" runflatech tak byla překvapivě pohodlnější a tlumila nerovnosti líp než nové A4/C250d/320xD, jenom mi přišla trošku "nervóznější" na horších okreskách ve 120+ třeba ve srovnání s audinou. Chce se to s ní svézt, každému sedět nemusí, ale zrovna ve filtrování nerovností mě příjemně překvapila. Slyšet byl motor, ale v dálničních rychlostech minimálně.
ona se na nerovnostech ve vyssich rychlostech jakoby vrti, ale pritom nepusti a drzi. To zas treba jak A4, tak C se sice tvari, ze je vsechno v pohode, pritom uz se hrne ven a lze do posledni chvile :)
Odpovědět