Našel jsem srovnávač cen autodílů a projel si moje finalisty vs Audi A4 a BMW 3 E90 a pro mě docela překvapení. Neukazuje to souhrný výsledek, takže jsem to spíš tak projel a Alfa vypadá, že díly jsou dražší než Audi viz.:Noldo píše:Možno len poznámka, že Audi a BMW nemajú až také neznesiteľné servisné náklady. Najmä keď je v hre Subaru a tá alfa na tom servisne tiež nebude o moc lepšie. Aspoň servis našej naftovej A4ky je v pohode, benzín na tom nebude horšie. Avšak obe autá niesu zrovna priestranné.
http://autodily.mjauto.cz/srovnani-cen.php?a=cch&b=dov
Jinak proti audi levnější: škoda II RS, subaru putback 3.0, bmw 3, mazda 6, passat. Všechno blízké nebo stejné ročníky a cena.
Ještě to musím projet podrobněji, jestli na něco příjdu tak sem hodím výsledky, ale tohle mi zase přerovnalo pořadí finalistů, možná začnu zvažovat i Audi.
Insignie splňuje zadání perfektně. Největší ve své třídě. Silné motory. Dál jsem se bohužel dočetl, že velmi trpí na vrzání palubovky plus ta palubovka je hrozná, ve stylu 1000 a jedno tlačítko._sulcik_ píše:Nevim proč by to bylo uplně mimo.... To je taky argument jak tři, má to nějakou nevýhodu tak je to "úplně mimo", to miluju. Prostě to je fakt se kterym nic neuděláš a musíš s tim počítat. Je to prostě jedna z mála výhod který koncern má, Subaru zase spoustu jinejch předností. Navíc tazatel má v merku Ohávku RS, tudíž je srovnání na místě....
Ale ženeš to do extrému, já nikde netvrdím, že by to bylo neservisovatelný, tvrdím, že servisní náklady budou na úrovni Audi a BMW, proto je nesmysl je z tohohle důvodu vyřazovat...
Jo a pro tazatele Octávku bych vyřadil už minimálně z důvodu přemrštěné ceny, sice si cenu i slušně drží, ale pokud si chceš to auto nechat delší dobu, tak bych to neřešil.
O Insignii 2.0 Sports Tourer jsi přemejšlel, ta by celkem slušne splňovala zadání?