Mazda MX5 (Miata)

Honda, Hyundai, Kia, Mitsubishi, Subaru, Toyota ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Mazda MX5 (Miata)

Příspěvek od jarka »

195-ContiPremium2 vs 185-Yokoham S.Drive - jsem zvědavej až to o víkendu nazuju :) .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Mazda MX5 (Miata)

Příspěvek od Snowman000 »

Tak pokial je cielom mene gripu tak odporucam nejaky zimak, pripadne celorocak ;))

Teraz tam mam Nokian WR A3 ale XL verziu a ma to prijemne tvrdu bocnicu, iked aj tak makksiu ako Bridge a taktiez menej gripu, zaroven krasne citatelne :P
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Mazda MX5 (Miata)

Příspěvek od jarka »

Cílem byla pouze rozumná letní guma s tvrdší bočnicí - šířka přišla tak nějak sama :) . O grip bych se nebál, S.Drivy nejsou žádný lepidla. Každopádně si to umím na zimákách představit :D .

PS: jen aby nedošlo k mílce, ty černý (nový) jsou 185 S.Drive :) .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Mazda MX5 (Miata)

Příspěvek od Snowman000 »

Preto som sa aj pytal, co je to za gumu, bo dezen Conty 2ky poznam, mal som ich na Passate ;)

Ja fakt nemozem povedat kriveho slova na tie RE002, neubudlo z nich ani prd za leto, na suchu a vode to drzi fakt super (niekedy mozno az moc ;)) ) a bocnice to ma fakt kamenne :) Na zimakach to je vyslovene pohodlne :P
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Mazda MX5 (Miata)

Příspěvek od jarka »

Ty RE002 jsou zajímavý, jen prostě R15 a mě se nechce přijít o zkrácení získané menší gumou v R14 (na stálým převodu to udělá víc jak 3%). Na druhou stranu, mě vyhovovaly i ty Continentaly, jediná výtka na ně byla na bočnici, která byla prostě blátivá. S.Drive jsou už na omak pevnější, ale taky to není nic extra. Jinak S.Drive mi přišly už na CTR dost odolný, i na okruhu se sjížděly pěkně rovnoměrně a nikde se netrhaly. Už se na to těším, bude to vypadat dsrnějc s vizuálně širší gumou :) .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Mazda MX5 (Miata)

Příspěvek od jarka »

Tak už u mě ježura byl :) - jsem neodolal a i když jsem už zazimoval, tak jsem je byl trochu sjet. Pěkný to bylo. Jen podle sjetí starých gum budu muset trochu sáhnout do geo a zvýraznit mírně odklony a zrovna to asi spojím s malou úpravou sbíhavosti.
Obrázek
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Mazda MX5 (Miata)

Příspěvek od Snowman000 »

Tak nech sluzia s usmevom ;)
Musim ja tie moje R15ky odvazit nech vieme ci tam je nejaky rozdiel ;)
Dobre spravena geo robi na MX-5 celkom zazraky, aspon ta moja ziskala vyrazne na stabilite (ale tak ta moja ma zatial odzitych 50% na dialnici :D ).
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Mazda MX5 (Miata)

Příspěvek od jarka »

Díky, jak jde o zábavu tak nemám strach :) . Co jsem vážil ty oem R15 s gumama tak sjetý měly taky 12.4kg, tak uvidíš. Já jsem se stabilitou spokojenej, jen jsou gumy na vnějšku lehce víc sjetý tak jim trochu ulevím odklonem a zároveň asi malililinko rozdivočím zadek, ale žádný hardcore se konat nebude.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Mazda MX5 (Miata)

Příspěvek od Snowman000 »

Uz si ju musim niekedy skusit, iked obavam sa ze budem mat nasledne nutkavu potrebu rozbijat vsetky prasiatka co doma najdem :x a nieco mi hovori ze bych aj tak skoncil s 2.0 RF :ymdaydream:
http://www.autoforum.cz/testy-aut/test- ... c-na-kost/
PS: Velmi citatelny test od staronoveho clena AF :ymhug:
Skoda len ze nie je video...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Mazda MX5 (Miata)

Příspěvek od jarka »

Mě přijde jen jako obrovská škoda, že ta slabší 1.5 nemá špéru. Vždyť ve stejně silné, ale těžší NB je lsd nádherně cítit. Co jsem tak kde četl tak 1.5 je díky svýmu točivýmu charakteru skoro až lepší než 2.0. Případně z tý 1.5 změnou ecu shodit euro deku (viz úprava bbr +20hp).

PS: pěkný test :D .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Odpovědět