Konkurence píše:
A teď už konečně motorizace. Golf jako první z koncernu obdrží dříve představenou novinku, kterou je benzínový čtyřválec 1.5 TSI Evo, nahrazující starší 1.4 TSI. Motor bude nabízen ve dvou variantách. Ta silnější má 150 koní a „pouze“ vypínání dvou válců při ustálené jízdě. Ta slabší s přídomkem BlueMotion má 130 koní a jen co pustíte při jízdě plyn (s automatem) chcípne úplně. Ale zase má ve světě papírových měření kombinovanou spotřebu jen 4.5 litru, což se určitě vyplatí.
Senior vždycky říkal, že auto na volnoběh žere cca 1-2l paliva za hodinu. A to je špatné a neekologické.
Za to auto, které se bude samovolně vypínat, to musí bejt poježděníčko jak svině
Teď jsem jel Alhambrou TDI DSG s volnoběžkou a to je něco strašlivýho až nebezpečnýho. Navíc to nejde vypnout v menu MaxiDotu za jízdy. Nadával jsem jako pes. Vypínání motoru si nedovedu představit.
V Individuálu to lze nastavit také...ale nejsu blázen
V pondělí si jdu nechat odpojit vrčení do repro - forever a ve všech režimech! Hrozně mě to sejří...
x2005 píše:Teď jsem jel Alhambrou TDI DSG s volnoběžkou a to je něco strašlivýho až nebezpečnýho.
Nemělo by DSG s volnoběžkou fungovat tak, že zařadí kvalt a začně brzdit motorem jakmile řidič přibrzdí? Alespoň takhle jsem tu funkci pochopil z diskuzí na T5/T6 fóru, sám ještě zkušenost nemám. A funkce deaktivace by měla být přes palubní systém možná...
Ano, kvalt tak zařadí... Řeč je sle o tom, že jakmile sundáš nohu z plynu, otáčky jdou na volnoběh...a když pak znovu přidáš (třeba za 2 vteřiny) tak je to vcelku nekomfortní - prostě špatné.
Ano, deaktivovat to lze - pouze u stojícího vozidla.
mmira píše:cupra ma eco rezim? to jsem fakt jeste neobjevil
Individual/setup/engine/eco...stane se z toho totalni lemra a dsg hazi okamzite neutral jak sundas nohu z plynu. Spojkam se musi zdat o loupeznikach v tu chvili...