
Z toho z čeho uchcává celá Evropa bych si moc nebral, to uchcává na základě nerealistických recenzí novinářů, ne na základě vlastní touhy. O N54 se taky básnilo a žádný zázrak to rozhodně není, pavproch by asi o 1,8 TSI nemluvil jinak.
Jenže 2.0FSI nebyl vůbec špatný motor. Byl výborný. Jen ho nikdo nechtěl, protože TDI táhlo dole lépe, méně žralo... A nikomu nevadilo že je hlučné, že se třepe, že je pomalejší, slabší...Reese píše:HondaMan: Jak jsem psal, je to dáno tím, že jeden motor byl špatný a druhý dobrý, ne tím, že jeden je atmosférický a druhý turbo.
souhlas, ze 2,0 FSI byl hodne povedeny motor, ale narodil se ve spatnou dobu a ve spatnem koncernu.HondaMan píše:Jenže 2.0FSI nebyl vůbec špatný motor. Byl výborný. Jen ho nikdo nechtěl, protože TDI táhlo dole lépe, méně žralo... A nikomu nevadilo že je hlučné, že se třepe, že je pomalejší, slabší...Reese píše:HondaMan: Jak jsem psal, je to dáno tím, že jeden motor byl špatný a druhý dobrý, ne tím, že jeden je atmosférický a druhý turbo.
Dnes pro kvalitní atmosféru nejsou kupci. Těch pár fandů bude prskat a BFU bude spokojen, protože nemusí řadit a táhne to hezky odspodu.
Dělám to nerad a zcela výjimečně, ale souhlasím s goesem.goes píše:Atmosfery jsou dobre, ovsem jsou dobre az u vetsich objemu. Bezne 4valce jsou jizdne nekomfortni a opravdu se zkuste povznest nad sebe a prijmout fakt, ze trh tvori vetsina beznych zakazniku, kteri nemaji prilis zajem honit se v sesti tisicich, aby to jelo. Pro ne je turbo spasa, protoze mohou stejnym tempem jet pri lepsim komfortu.