Auto pro 4, později rodinné do 220 tis.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27905
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auto pro 4, později rodinné do 220 tis.
Tak jistě...ale v této volbě bych měl zcela jasno! A to ani nemluvím o interiéru Insignie...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Auto pro 4, později rodinné do 220 tis.
Přiznám se, že jsem nějak nečekal, že budu auto vybírat v téhle třídě aut. Jaký nájezd je ještě podle Vás OK? V tom Rozpočet mám opravdu 220 tis. max s tím, že na nějaký potřebný servis ještě něco mám a případně na to poslouží i to, co dostanu za MG.
Každopádně Insignia asi ne-e, to bych si raději vybral Astru Combi, ta má sice taky nadváhu, ale alespoň se mi trochu líbí. To samé Lagunu moc ne. Na zbylé se podívám, tak jako na C-Max, Zafiru a Scenic. Passat a Superb už jsou zdá se mimo můj rozpočet.
Teď jen v rychlosti jsem si v práci něco málo vyfiltroval. Co třeba tyto?
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volv ... oFrom=list přiznám se, že Volva se mi líbí a tohle minimálně dle inzerátu prodělalo i nějaký potřebný servis, plusem je pro mě i cena
https://www.sauto.cz/osobni/detail/ford ... oFrom=list líbí se mi, ale možná až podezřele málo km?
https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazd ... oFrom=list velký nájezd, ale "prý" tam proběhly nějaké investice
Každopádně díky za rady.
Každopádně Insignia asi ne-e, to bych si raději vybral Astru Combi, ta má sice taky nadváhu, ale alespoň se mi trochu líbí. To samé Lagunu moc ne. Na zbylé se podívám, tak jako na C-Max, Zafiru a Scenic. Passat a Superb už jsou zdá se mimo můj rozpočet.
Teď jen v rychlosti jsem si v práci něco málo vyfiltroval. Co třeba tyto?
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volv ... oFrom=list přiznám se, že Volva se mi líbí a tohle minimálně dle inzerátu prodělalo i nějaký potřebný servis, plusem je pro mě i cena
https://www.sauto.cz/osobni/detail/ford ... oFrom=list líbí se mi, ale možná až podezřele málo km?
https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazd ... oFrom=list velký nájezd, ale "prý" tam proběhly nějaké investice
Každopádně díky za rady.
MG ZR MK2 105 - už není
Opel Astra J ST 1,7 CDTi - už není
Mazda 6 Wagon 2018 2,5 G194 - už není
VW Golf Alltrack 2022 2.0 TSI 4Motion
Opel Astra J ST 1,7 CDTi - už není
Mazda 6 Wagon 2018 2,5 G194 - už není
VW Golf Alltrack 2022 2.0 TSI 4Motion
Re: Auto pro 4, později rodinné do 220 tis.
Najezd neres to je tezko tak rict.
U naftaka prave tezko posoudit. Motor vydrzi i pres pul milionu km. A nejvetsi investice prave nastavaji kolem 110-150t km. Dvouhmota, turbo, vstriky,dpf. Takze prave kolem 120t km se toho firmy zbavuji. Proto nekdy naftak kolem 200t km je lepsi nez naftak kolem 100t km. Ale jak rikam je to dost individualni.
Jinak naftak , ktery jezdi dlouhe streky po dalnici a ma najeto klidne 300t km muze byt v lepsi kondici nez, kdyz ho ma důchodce na cestu do kaufu a zpet.
U naftaka prave tezko posoudit. Motor vydrzi i pres pul milionu km. A nejvetsi investice prave nastavaji kolem 110-150t km. Dvouhmota, turbo, vstriky,dpf. Takze prave kolem 120t km se toho firmy zbavuji. Proto nekdy naftak kolem 200t km je lepsi nez naftak kolem 100t km. Ale jak rikam je to dost individualni.
Jinak naftak , ktery jezdi dlouhe streky po dalnici a ma najeto klidne 300t km muze byt v lepsi kondici nez, kdyz ho ma důchodce na cestu do kaufu a zpet.
Re: Auto pro 4, později rodinné do 220 tis.
Kde se mezi lidmi zjevila představa, ze každý nafťák se kolem 100-150 tom musí vysypat?
2.9T RWD
Re: Auto pro 4, později rodinné do 220 tis.
Protoze kolem tehle KM prisla rec o vymene spojky a dvouhmoty, ja teda slysel spis 180 - 200tkm kdy odchazeji vstriky
FFIIIC FL 2.0TDCI 110kw - Samochod firmowy
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27905
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auto pro 4, později rodinné do 220 tis.
Spíš než nájezd, je potřeba řešit poskytnutý servis... Firemní auta prodávám...mají většinou 200 a víc. Často si je berou i lidi z firmy, protože vědí, že auta jsou pravidelně a poctivě servisovaná.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Auto pro 4, později rodinné do 220 tis.
No hlavně zadání znělo benzín tak mu nenuťte ropu
Ještě bych zvážil Lagunu, sice není z venku pěkná, ale stejně většinu času strávíš vevnitř. Je to velmi nedoceněný. Zejména atmosférický dvoulitr původem od nissanu je velmi příjemný motor, tichý, točivý, vibrací prostý. Doporučuji alespoň testovací jízdu.
Třeba tato:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/rena ... oFrom=list
Donedávna jsme doma provozovali dvě. Laguna je mechanicky velmi odolná i přes mé četné pokusy se ji nepovedlo zničit
Létající lagu jsem s čistým svědomím prodal známému s nájezdem 200 tkm a nebojím se žádných reklamací.
Ještě bych zvážil Lagunu, sice není z venku pěkná, ale stejně většinu času strávíš vevnitř. Je to velmi nedoceněný. Zejména atmosférický dvoulitr původem od nissanu je velmi příjemný motor, tichý, točivý, vibrací prostý. Doporučuji alespoň testovací jízdu.
Třeba tato:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/rena ... oFrom=list
Donedávna jsme doma provozovali dvě. Laguna je mechanicky velmi odolná i přes mé četné pokusy se ji nepovedlo zničit
Létající lagu jsem s čistým svědomím prodal známému s nájezdem 200 tkm a nebojím se žádných reklamací.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27905
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auto pro 4, později rodinné do 220 tis.
Mohu potvrdit - na vlastní bulvy jsem viděl, jak je odolná! Michael Knight s K.I.T.T.em by tiše záviděl
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Auto pro 4, později rodinné do 220 tis.
Na dálnici, větší cestování a takle těžký auto je těch 85kW žalostně málo. Rozhodně 2.0 nebo 2.2TDCi když už, popř. 1.8TDCi (ten aspoň nemá filtr pevných částic).tommas píše:https://www.sauto.cz/osobni/detail/ford ... oFrom=list líbí se mi, ale možná až podezřele málo km?
Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
Re: Auto pro 4, později rodinné do 220 tis.
Jenže ať se na mě nikdo nezlobí, jestli 80% jízd bude tvořit Praha - Ostrava, tak tam benzín nedává moc smysl. Lagunu klidně, ale v 2.0dCI 110kW. Ten benzín ho prostě při dálničních rychlostech sežere, tam s atmo dvoulitrem pod 8-9l nepůjde ani omylem. Jeden mám doma, víc o čem mluvím.bambus píše:No hlavně zadání znělo benzín tak mu nenuťte ropu
Ještě bych zvážil Lagunu, sice není z venku pěkná, ale stejně většinu času strávíš vevnitř. Je to velmi nedoceněný. Zejména atmosférický dvoulitr původem od nissanu je velmi příjemný motor, tichý, točivý, vibrací prostý. Doporučuji alespoň testovací jízdu.
Třeba tato:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/rena ... oFrom=list
Donedávna jsme doma provozovali dvě. Laguna je mechanicky velmi odolná i přes mé četné pokusy se ji nepovedlo zničit
Létající lagu jsem s čistým svědomím prodal známému s nájezdem 200 tkm a nebojím se žádných reklamací.
Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium