Škoda Auto obecně
Re: Škoda Auto obecně
ahojte , mate nejake skusenosti/infomacie ohladom programu Skoda plus rocni vozy ?
ohladom nakupovania noveho resp. stareho/ojazdneho auta som dost paranoidny - nemam odvahu kupovat auto z bazaru typu AAA ,
.....uz podla nazvu je jasne ze ide o max 1 rok stare auta ,ktore sa predavaju u "certifikovaných prodejců ŠKODA AUTO a.s" .v uzsom vybere mam napr polrocne auto s 20000km ... uz som precital fora , recenzie na tento program ,zatial som nic negativne nenasiel .
Na offik webe su napisane sladke reci o bezchybnych autach ,5 cebia hviezdiciek atd - no neviem ci tomu mam prikladat nejaku dolezitost... zaujmavejsia je vsak pre mna ponukana plna tovarna zaruka 4/5 rokov
Dakujem za reakcie
ohladom nakupovania noveho resp. stareho/ojazdneho auta som dost paranoidny - nemam odvahu kupovat auto z bazaru typu AAA ,
.....uz podla nazvu je jasne ze ide o max 1 rok stare auta ,ktore sa predavaju u "certifikovaných prodejců ŠKODA AUTO a.s" .v uzsom vybere mam napr polrocne auto s 20000km ... uz som precital fora , recenzie na tento program ,zatial som nic negativne nenasiel .
Na offik webe su napisane sladke reci o bezchybnych autach ,5 cebia hviezdiciek atd - no neviem ci tomu mam prikladat nejaku dolezitost... zaujmavejsia je vsak pre mna ponukana plna tovarna zaruka 4/5 rokov
Dakujem za reakcie
Re: Škoda Auto obecně
Tohle sem tu kdysik napsal:
pavproch píše:Já mám jednu - negativní - zkušenost s "roční" referentskou oftákou (oct I. 1,8T 4x4 Combi - koupeno u nejmenovaného autorizovaného prodejce Schade v UO jako roční referentské auto z MB, myslím že tachoš ukazoval 20 nebo 30 tis km) - docela rychle se to začalo "srát" (furt tomu svítilo něco na palubce, nepomohla ani postupná výměna "půlky motoru" , tak nakonec šla do AAAáček.... je ale fakt, že sice palubka svítila jak vánoční stromek, ale nikdy mě nenechala ve štychu, vždycky sem dojel po vlastní ose) ...
Až posléze sem podle SPZ zapsaní v TP ještě v MB a náhodně shlédnuté fotky ve starším vydání Světa Motorů (nebo to byl AutoTip?!?) zistil, že to bylo jedno z aut, které byly "na výletě v poušti v JAR", tak možná proto......
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27934
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda Auto obecně
I tyhle auta je potřeba kupovat s prověřením. Pár jsem jich už takhle známým dohodil a vždy spokojenost. Ale jak říkám - ten člověk by mi neprodal nic, o čem by měl pochybnost...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Škoda Auto obecně
no to je neprijemne , ale tak ani uplne nove nemusi byt vzdy bezproblemove , i ked riziko problemov je ovela mensie ..
jo , urcite si dam pozor , islo mi o to ci pradajcovia tychto aut su ako typicky bazarovi podvodnici co nemaju problem s usmevom predat havarovane auto prip. s inym vaznym nedostatkom s nalepkou TOP STAV!
Dakujem
jo , urcite si dam pozor , islo mi o to ci pradajcovia tychto aut su ako typicky bazarovi podvodnici co nemaju problem s usmevom predat havarovane auto prip. s inym vaznym nedostatkom s nalepkou TOP STAV!
Dakujem
Re: Škoda Auto obecně
Známej zase koupil fungl novou 1.8T L&K od nějakýho chlápka, fungovala krásně, a pak po čase zjistil (měl známý u PČR a něco se mu na tom autě nezdálo, tak si to nechal proklepnout), že se pravděpodobně jedná o čórku přímo z výrobního areálu škodovky (tehdy to byla taková větší kauza). Ještě rychle se toho rád zbavilpavproch píše:Až posléze sem podle SPZ zapsaní v TP ještě v MB a náhodně shlédnuté fotky ve starším vydání Světa Motorů (nebo to byl AutoTip?!?) zistil, že to bylo jedno z aut, které byly "na výletě v poušti v JAR", tak možná proto......
Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda Auto obecně
Nakupu ces Skoda Plus bych sa velmi nebal, ma to pod rukou samotny importer takze v pripade nejakej "levarny" sa da obratit priamo na nich. Vacsinou sa jedna bud o sluzobaky/marketingove vozidla/fleet vozidla samotneho importera alebo jednotlivych dealerov, vzdy je zarukou ze s kazdou doslova kravinou sa slo do servisu a ze je o tom aj niekde zaznam.
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Škoda Auto obecně
Aut ze Škoda Plus se bát nemusíte.
Kupujete auto s garantovanými zárukami za které ručí prodávající dealer ŠKODA PLUS. Důležité je, že i kdyby nastal problém s dealerem, tak se můžete obrátit přímo na Zákaznické centrum v Mladé Boleslavi, kde Vám rozhodně pomohou vyřešit Vaše oprávněné požadavky - umí k tomu dealera ve své podstatě donutit.
Přesto může nastat problém, přehlédnutí nebo jiná událost za ktero dealer nemusí nést vinu.
Ptejte zda kupujete REFerentské vozidlo nebo MALové vozidlo. Pozor ve výjimečných případech můžete narazit i na tzv. Zkouškový vůz.
REF auta jsou bez problémů. Každý dealer k ním při převzetí dostává protokol o techncikém stavu, který je vypsán hodně podrobně. Jsou v něm a následně i servisní knžce zapsány i údaje o případných nehodách nebo výměnách dílů.
U MAL ještě před dvěma roky takové protokoly nebyly (nevím jak dnes). I k takovému autu byste měl dostat informaci zda vozidlo bylo jakkoliv opravováno.
Zkouškové vozy? Velký otazník. Je potřeba kontrolovat a zjistit co se dá z historie. Je to těžké i pro dealera. Někteří to ale umí. Může Vás potkat nemilé překvapení. Nebo milé v podobě opravdu úžasné ceny a plně funkčního auta.
Prodával jsem auta více než 6 let v tomto programu. A je to jeden z nejlépe vedených programů napříč značkami.
Z toho co se nepovedlo?
1) MAL auto, červená Octavia. Všechno v pořádku. Dle historie žádná oprava. Ale !!!! Ten kdo auto užíval lehce cvaknul LP blatník. A sám si ho nechal, evidentně to nebylo v autorizovaném servisu, opravit. Po měsíci co auto stálo na bazaru jsem se všiml změnách na laku. Tak jsem to nechal znovu, už pořádně opravit v lakovně v autorizovaném Škoda servisu a problém byl naštěstí zažehnán.
2) Ten druhý příběh neměl dobrý konec. REFerentské auto. Bílý Rapid.Bez jediného škrábance. Nájezd sotva 7.000 km. V dokladech žádná informace o předchozím poškození. Jinde se to do té doby nekontroloval. Co bylo na protokolu bylo "svaté". Prodal jsem auto hodně náročnému zákazníkovi. Jezdil s ním dva měsíce a pak při cestě do Prahy mu auto přestalo jet. V nějakém pražském dealerství mu to obratem opravili. Uvolnil se plusový kontakt na baterii. Pan technik měl ale potřebu tomu zákazníkovi ještě dohledat v Else, že bylo auto po těžké havárii levého boku. A byl tu problém. Vše dopadlo tak, že jsme zákazníkovi vyplatili zpět 100% kupní ceny a velmi se omlouvali. S havárií to bylo tak že byl na levém boku vyměněn blinkr v LP blatníku, LZ svítilna a s ohledem k tomu že na celém boku byly na celé ploše (měřeno měřičem tloušťky laku) stejné hodnoty jako z výroby, tak nejspíš byl lak pouze přeleštěn a někde to v dealerství napočítali pojišťovně za plnou. Pro ně dobrý byznys, pro nás velká ztráta a ostuda za kterou jsme nemohli.
Kupujete auto s garantovanými zárukami za které ručí prodávající dealer ŠKODA PLUS. Důležité je, že i kdyby nastal problém s dealerem, tak se můžete obrátit přímo na Zákaznické centrum v Mladé Boleslavi, kde Vám rozhodně pomohou vyřešit Vaše oprávněné požadavky - umí k tomu dealera ve své podstatě donutit.
Přesto může nastat problém, přehlédnutí nebo jiná událost za ktero dealer nemusí nést vinu.
Ptejte zda kupujete REFerentské vozidlo nebo MALové vozidlo. Pozor ve výjimečných případech můžete narazit i na tzv. Zkouškový vůz.
REF auta jsou bez problémů. Každý dealer k ním při převzetí dostává protokol o techncikém stavu, který je vypsán hodně podrobně. Jsou v něm a následně i servisní knžce zapsány i údaje o případných nehodách nebo výměnách dílů.
U MAL ještě před dvěma roky takové protokoly nebyly (nevím jak dnes). I k takovému autu byste měl dostat informaci zda vozidlo bylo jakkoliv opravováno.
Zkouškové vozy? Velký otazník. Je potřeba kontrolovat a zjistit co se dá z historie. Je to těžké i pro dealera. Někteří to ale umí. Může Vás potkat nemilé překvapení. Nebo milé v podobě opravdu úžasné ceny a plně funkčního auta.
Prodával jsem auta více než 6 let v tomto programu. A je to jeden z nejlépe vedených programů napříč značkami.
Z toho co se nepovedlo?
1) MAL auto, červená Octavia. Všechno v pořádku. Dle historie žádná oprava. Ale !!!! Ten kdo auto užíval lehce cvaknul LP blatník. A sám si ho nechal, evidentně to nebylo v autorizovaném servisu, opravit. Po měsíci co auto stálo na bazaru jsem se všiml změnách na laku. Tak jsem to nechal znovu, už pořádně opravit v lakovně v autorizovaném Škoda servisu a problém byl naštěstí zažehnán.
2) Ten druhý příběh neměl dobrý konec. REFerentské auto. Bílý Rapid.Bez jediného škrábance. Nájezd sotva 7.000 km. V dokladech žádná informace o předchozím poškození. Jinde se to do té doby nekontroloval. Co bylo na protokolu bylo "svaté". Prodal jsem auto hodně náročnému zákazníkovi. Jezdil s ním dva měsíce a pak při cestě do Prahy mu auto přestalo jet. V nějakém pražském dealerství mu to obratem opravili. Uvolnil se plusový kontakt na baterii. Pan technik měl ale potřebu tomu zákazníkovi ještě dohledat v Else, že bylo auto po těžké havárii levého boku. A byl tu problém. Vše dopadlo tak, že jsme zákazníkovi vyplatili zpět 100% kupní ceny a velmi se omlouvali. S havárií to bylo tak že byl na levém boku vyměněn blinkr v LP blatníku, LZ svítilna a s ohledem k tomu že na celém boku byly na celé ploše (měřeno měřičem tloušťky laku) stejné hodnoty jako z výroby, tak nejspíš byl lak pouze přeleštěn a někde to v dealerství napočítali pojišťovně za plnou. Pro ně dobrý byznys, pro nás velká ztráta a ostuda za kterou jsme nemohli.
Re: Škoda Auto obecně
Ad 2) Neni tedy na miste se do servisni historie divat sam pri prijmu vozu? Vzdyt kde jinde by mel zakaznik ocekavat 100% provereni kdyz ne u znackoveho dealerstvi?
Cele to pusobi tak, ze dostanete auto a ridite se jen tim, co je napsano v papirech.
Cele to pusobi tak, ze dostanete auto a ridite se jen tim, co je napsano v papirech.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Škoda Auto obecně
Kdyz jsem kupoval phaetona, tak jsem jich v nemecku videl a projel nekolik. mne to pripadalo, jako by tem prodejcum nekdo tloukl do hlavy, ze se do te historie divat radsi nemaji. Na telefonu jsem mel cloveka, ktery mi ty auta projizdel v servisni historii a kdyz jsem prodejcum pak rikal co tem autum kdy bylo, tak to casto byl nefalsovany udiv (nebo dobri herci)
Pravda vyděsí