Pokud je to auto, které by mne evidentně tím, že mne podjede, posléze evidentně zdržovalo, tak z toho, že se mi nacpe před čumák, radost nemám. Tady ale sám sobě situaci zbytečně vyhrotil...nemluvě o tom prošlápnutí brzd. Sedět já vedle, tak si asi popovídáme.
Ale duševní mrzák to byl jistě - nejdřív se podíval, kdo seděl za volantem a pak se hrdinsky rozhodl trestat! Chvíli pak i auto sledoval a já tajně doufal, že přijede k nám dom a bez pozvání překročí hranici pozemku...
díval jsem se několikrát a blinkr tam prostě nevidím, i když by podle mě vidět byl - odrazen v tom audi. Taky tyhle konstantní předjížděče v levým pruhu beru zprava, když je tam mezera 200 metrů a evidentně nikoho nepředjíždí, ale když se pak vracím, tak s rozumem a s blinkrem...
No nevím, já jsem tam nebyl, ale řekl bych, že by se odráželo oranžové světlo na ty auta před a za, ale třeba nebylo takové šero, jak to z těch kamer vypadá. V každém případě v tom levém pruhu místo prostě nebylo a to zatroubení bylo na místě. Zajímavé je, že dál pak dotyčná ridička dělá to samé, co předtím ta oktávka - jede nesmyslně ve vláčku v levém pruhu, aniž by někoho předjížděla. To následné nahánění a vybržďování už je jen vyhrocení celé situace z obou stran.
Kamera je obecně dost tmavá. Kdyby v Octe nepřidával, nemusel se rozčilovat, jelikož vůz s kamerou by se plynule zařadil do vláčku.
Ano - místo blikání na řidicě audi, měla pokračovat v pravém i dál.
O nahánění nemůže být řeč, protože se o nic takového nejednalo. Výchova vybržděním, notabene od někoho, kdo také předjížděl v pravém, není na místě. To je schválnost, promyšlená, která na silnici fakt nepatří.
Ridic v O3 nepridaval. Vsechny tri auta jedou krasne plynule se stejnymi rozestupy (0:00-0:08), naopak vozidlo s kamerou v case 0:09 zacne mirne zpomalovat.
Na pohledu z obou kamer jde velmi krasne videt, jak v momente, kdy zacne Audi poodjizdet, se v podstate stejnym tempem vzadu blizi O3 i Volvo = jedou porad tak jak jeli.
ctrl_j: u Volva máš asi pravdu, ale u O3 nikoliv. Pokud tedy bereš kameru za bernou minci věrného zobrazení, tak je vidět, že mezera mezi Volvem a O3 se najednou zvětší než řidič O3 neadekvátně zareaguje a šlápne prudce na brzdu. Kdyby sundal nohu z plynu na 2 sekundy, nemusel se rozčilovat. Když už tedy pomineme fakt, že mu vadí způsob jízdy, který za chvíli praktikuje také.
BTW: termín podjíždění mi není znám.
Nepsal jsem podjizdet, ale poodjizdet = situace kdy vozidlo s kamerou zpomali a Audi se tim padem od nej zacina vzdalovat, tedy zvolna poodjizdet.
Pust si to zpomalene, ty auta jedou za sebou krasne sporadane. Drobne nuance v zobrazeni tady stejne nehraji roli, protoze uz davno pred zacatkem manevru tam dostatek mista pro bezpecne zarazeni nebyl. Cpat se do mezery na dve delky vozu v dalnicni rychlosti povazuji za neuctive.
Nikdo nema rad notoricke levoproudare, ale tohle nebyl typicky priklad. Tady se sjelo nekolik rychlych, cekajic, az se pred nimi pomaleji predjizdejici zase zaradi a pojede se dal. Nikdo z tech rychlych se vpravo neradi, protoze je pak „zavre“ dalsi masa aut co prijede zezadu. Naprosto typicky se tohle stane, kdyz se predjizdi dva kamiony. V levem se zacnou stosovat osobaky a pravy se zacne rychle vyprazdnovat, protoze rychleji nez kamion jede vetsina. Pak ti zacnou pravym dojizdet ti, ktere jsi predjel kilometr zpet. Jak dojedou ke kamionu tak chteji samozrejme vlevo a bud tam nekde ten vetsi rozestup je a bezpecne se zaradi, nebo proste musi pockat az se to v levem prezene.
Tady to proste nevyslo a z meho pohledu melo dojit k vyckani az projedou v levem a „osolit“ je nasledne. Asi nikomu nebude prijemne, kdyz drzi mezeru na spodni hranici bezpecne vzdalenosti a nekdo mu tam vjede.