Pneu koutek
Re: Pneu koutek
Já mám tedy pár dní přezuto na ty Nokiany WRA4, jak jsem to tady řešil. A4 by proti D4 právě měly být více performance model pro silnější auta, u kterých jsou větší nároky na rozumné jízdní vlastnosti na suchu, za cenu třeba trošičku horších vlastností v ultrazimních podmínkách.
Těžko hodnotit po pár stovkách kilometrů, nicméně jsem v zásadě spokojen a koupil bych je znovu:
- pochopitelně jsem se opět dočkal podstatně menší boční jistoty v zatáčkách, kdy pneu sice neztratí adhezi, ale prostě se zhoupne v bočnici; na mém autě se to projevuje zejména na zadní nápravě, takže auto po pohybu volantem najednou zatáčí více a musím lehce korigovat volantem;
- ve vyšších dálničních rychlostech auto tím pádem taky lehce vlaje (opět pouze v rámci pohybu v konstrukci pneumatik, nedochází ke skluzu pneu po asfaltu); nutno dodat, že mám auto s hodně precizním podvozkem a během provozu na letních Max performance gumách se to chová proti běžným autům spíše jako F1; na běžném autě se ty projevy zimních pneu určitě více ztratí;
- oproti loni zkoušeným Conti TS850P (opět performance model proti běžným TS850) i ve výše uvedeném značná změna k lepšímu, Continentaly byly o třídu více nejisté, je ale pravdou, že jejich hodnocení jsem hodně uškodil nesprávným (nedostatečným) tlakem;
- pneu jsou tiché, neslyším žádný hluk, ale upozorňuji, že na to nejsem citlivý a u jakýchkoliv běžných pneu jsem hluk nikdy nevnímal jako problém;
- samotná adheze na suchu a mokru je velmi slušná, pochopitelně vzdálená mým letním, ale přesto velmi dobrá a na zimáky určitě nadstandardní.
Jak se budou chovat po pár tisících km nebo na sněhu a břečce, to se teprve uvidí. Mně se ale A4 zatím dost líbí.
Těžko hodnotit po pár stovkách kilometrů, nicméně jsem v zásadě spokojen a koupil bych je znovu:
- pochopitelně jsem se opět dočkal podstatně menší boční jistoty v zatáčkách, kdy pneu sice neztratí adhezi, ale prostě se zhoupne v bočnici; na mém autě se to projevuje zejména na zadní nápravě, takže auto po pohybu volantem najednou zatáčí více a musím lehce korigovat volantem;
- ve vyšších dálničních rychlostech auto tím pádem taky lehce vlaje (opět pouze v rámci pohybu v konstrukci pneumatik, nedochází ke skluzu pneu po asfaltu); nutno dodat, že mám auto s hodně precizním podvozkem a během provozu na letních Max performance gumách se to chová proti běžným autům spíše jako F1; na běžném autě se ty projevy zimních pneu určitě více ztratí;
- oproti loni zkoušeným Conti TS850P (opět performance model proti běžným TS850) i ve výše uvedeném značná změna k lepšímu, Continentaly byly o třídu více nejisté, je ale pravdou, že jejich hodnocení jsem hodně uškodil nesprávným (nedostatečným) tlakem;
- pneu jsou tiché, neslyším žádný hluk, ale upozorňuji, že na to nejsem citlivý a u jakýchkoliv běžných pneu jsem hluk nikdy nevnímal jako problém;
- samotná adheze na suchu a mokru je velmi slušná, pochopitelně vzdálená mým letním, ale přesto velmi dobrá a na zimáky určitě nadstandardní.
Jak se budou chovat po pár tisících km nebo na sněhu a břečce, to se teprve uvidí. Mně se ale A4 zatím dost líbí.
Re: Pneu koutek
Tak jsem píchnul zimní pneu takovým způsobem že bohužel nejde opravit. Má smysl kupovat pouze dvě nové pneu, aby byli stejné alespoň na nápravě a dvě nechat staré, nebo vyměnit rovnou všechny čtyři? Stávající mám WinterContact TS850 (2014). Vzorek uprostřed je 7,5mm, na kraji se blíží 5mm.
Re: Pneu koutek
4 nove podle me netreba, staci bud jedna nebo dve, ale urcite zase TS850.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pneu koutek
Tak som po neuspesnom objednani a nedodani najprv Nokian WR A3 (uz sa prestali vyrabat ), neskor taktiez WR D3, som skusil stastie medzi jazdenymi pneu, kde som skoro zohnal Micheliny Pilot Alpin, neuspesne.
No ale nakoniec som zohnal rok stare takmer nepouzite Nokiany WR A3
No ale nakoniec som zohnal rok stare takmer nepouzite Nokiany WR A3
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Matador MP44 Elite 3
Zdravím, chtěl jsem se zeptat zda-li někdo z Vás už má zkušenosti s letňákama Matador MP44 Elite 3. Po zimě musím na léto koupit nové pneu a tyhle se mi docela líbí co se týče poměru cena/výkon. Prosím o radu a případné zkušenosti Potom jsem ještě přemýšlel o Hankook Kinergy Eco K425 a Nokian iLine.
Re: Matador MP44 Elite 3
K Matadorům ti nic neřeknu ale nepokoušel bych letní Hankooky. Mám v rozměru 195/65 R15 Ventus 3, což má být míň eko a víc přilnavé než K425, jakkoliv realita může být jiná. Každopádně reakcema na volant a přilnavostí na suchu jsou horší než zimáky, dokonce než zimáky stejné značky W452 i*cept RS2, které naopak můžu doporučit. Nikdy předtím jsem to nezažil, vždy jsem měl letní co byly na suchu lepší i v 0°C, Ventusy měly i v létě přinejlepším stejnou přilnavost jako zimáky teď.
Naposledy upravil(a) pavproch dne čtv 17 lis 09:08, celkem upraveno 1 x.
Důvod: edit by -pp-: sloučeno s vhodným tématem
Důvod: edit by -pp-: sloučeno s vhodným tématem
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Pneu koutek
Tak jsem si dneska vyzkoušel, jaký to je, když auto začne ve 160 na dálnici ve vláčku dalších aut jednoduše plavat. Trenky bez úhony, ale měl jsem toho plný ruce. Continental 4x4 Winter Contact, je na nich najeto možná 4-5kkm. Skoro bych čekal víc...
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Pneu koutek
Nemáš jezdit tak rychle, ale pan skanska už ti to vysvětlí!
Re: Pneu koutek
Tím samozřejmě myslím, že jsem se chytl madla u dveří a sedačky. Nechápu co to řídilo za šílence, já jezdím předpisStepan píše:...ale měl jsem toho plný ruce.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27897
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pneu koutek
Musím zase říct, že byť ty Dunlopy hučí vcelku dost, tak včera za dešťe a hodně mokré D1, musím jim složit poklonu! Držely opravdu velmi dobře i v rychlostech, u kterých by Stepan měl i plné nohy práce Ani jedno zaváhání.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time