Auto do 9000€ (cca 240 000kč)

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
janjan
Mistr volantu
Příspěvky: 616
Registrován: čtv 18 úno 09:15

Re: Auto do 9000€ (cca 240 000kč)

Příspěvek od janjan »

u suché DSG převodovky předepsaný interval není, nicméně i tam je doporučeno držet oněch 60 tis km jako u mokré DSG, kde tento interval samozřejmě předepsaný je. Co se týče DSG jako takové, žádný strašák to není, nevím, proč by se toho měl někdo obávat.
nejakymarko
Autoškolák
Příspěvky: 21
Registrován: sob 30 črc 22:35

Re: Auto do 9000€ (cca 240 000kč)

Příspěvek od nejakymarko »

Bob podľa čoho súdišy, že dostávalo čouda? Kvôli tej výmene turba, alebo ešte nejaké náznaky tam sú?
Uživatelský avatar
speleo
Pan Řidič
Příspěvky: 213
Registrován: stř 16 úno 10:41

Re: Auto do 9000€ (cca 240 000kč)

Příspěvek od speleo »

Je se suchými lamelami a s mokrými + 7° vs. 6°, jedno je pověstně průserové a druhé méně, tak jestli se bavíte o tom samém.
Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
janjan
Mistr volantu
Příspěvky: 616
Registrován: čtv 18 úno 09:15

Re: Auto do 9000€ (cca 240 000kč)

Příspěvek od janjan »

Bavíme se hlavně o mokrém DSG se šesti rychlostmi - viz inzerát auta, které ho má. A to rozhodně žádnými neduhy netrpí. První várky měli vadnou mechatroniku, která se v rámci záruky měnila. Pokud se dodržují intervaly pro výměnu oleje, tak vydrží skutečně dlouho. Opotřebení spojek samozřejmě závisí na stylu používání.
Uživatelský avatar
k86
Mistr volantu
Příspěvky: 790
Registrován: úte 10 kvě 07:36

Re: Auto do 9000€ (cca 240 000kč)

Příspěvek od k86 »

No at tak nebo tak, pokud automat neni vylozene podminkou, vyhnul bych se mu
FFIIIC FL 2.0TDCI 110kw - Samochod firmowy
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27921
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Auto do 9000€ (cca 240 000kč)

Příspěvek od řidičBOB »

Podle turba vs. najeté km. Buď se na tom střídalo pár řidičů nebo to jezdilo brzda/plyn. Podle mých zkušeností, kdy s autem jezdí jeden řidič, ale žádný extrémy, odejde turbo u těchto motorů až o cca 30t později. Ale zase je fajn, že je nové. Po změně stylu jízdy by asi stejně šlo do kopru.

K86: není žádný logický důvod se mu vyhnout, pokud k němu vyloženě necítí odpor.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
k86
Mistr volantu
Příspěvky: 790
Registrován: úte 10 kvě 07:36

Re: Auto do 9000€ (cca 240 000kč)

Příspěvek od k86 »

Asi se shodneme na tom, ze DSG celej svuj zivot poskakujici po meste a jeho okoli na tom po 200tkm bude hure nez DSG jezdici po dalnici.
Shodneme se na tom, ze DSG je slozitejsi a technologicky narocnejsi nez manual, proto I pripadna oprava bude drazsi.
Nic vic.
FFIIIC FL 2.0TDCI 110kw - Samochod firmowy
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
janjan
Mistr volantu
Příspěvky: 616
Registrován: čtv 18 úno 09:15

Re: Auto do 9000€ (cca 240 000kč)

Příspěvek od janjan »

Většina věcí na autě, které najelo 200K po městě, bude v horším stavu než na autě, které to najelo mimo město. To není nic nového, takhle to prostě je. Co konkrétně je u DSG zásadně víc namáháno, než u manuálu? Při ježdění po městě určitě spojky a setrvačník, ale to ještě nezaručuje, že manuál bude v lepší formě. Já mohu DSG jako náhradu za manuál rozhodně doporučit.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27921
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Auto do 9000€ (cca 240 000kč)

Příspěvek od řidičBOB »

Přesně tak... Stačí i nějaké hovado, které neumí se spojkou a řadičkou a na problémy u MT je také zaděláno. Spojka u MT a 2.0TDI půjde určo kolem 200t km. DSG jakékoliv neurvalosti nepovoluje, bo elektronika řekne "nyny" a je vymalováno.
Pokud se to už vysype, tak to drahé je. Ale dovolím si odhadnou, že při řádné údržbě ta převodovka v klidu dá 500t s prstem v nose.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
nejakymarko
Autoškolák
Příspěvky: 21
Registrován: sob 30 črc 22:35

Re: Auto do 9000€ (cca 240 000kč)

Příspěvek od nejakymarko »

Osobne sa DSG nejako zvlášť nebojím a celkom by som ju vzhľadom na môj mesačný nájazd privítal.
Ešte by som sa chcel opýtať, čomu by ste dali osobne prednosť? Takemuto Golfu VI a v celkom slušnej výbave, alebo radšej o rok dva novší Golf VII, ale len s 1.6tdi, bez xenónov, alcantary a s mierne nižším nájazdom (ale väčšina dovoz) a so 7° dsg (ktorá by mala byť problematickejšia?)
Ďakujem
Odpovědět