Ahoj všem,
na autě přítelkyně (Seat Ibiza IV Typ 6J), které bohužel více stojí na ulici, než by se jím jezdilo jsem zjistil, že je orezlá část v motorovém prostoru, myslím, že se jedná o těsnění hlavy motoru? Vizte přiloženou fotogfarii. Jaký to má vliv na provoz auta,možná rizika a co s tím? nastříkat to nějakým čistíčím sprejem? nebo je nutná výměna? v jakých cenových relacích by se to případně pohybovalo? Díky všem předem za rady a připomínky.
orezle tesneni hlavy motoru
Re: orezle tesneni hlavy motoru
To je napojení výfukových svodů a pohledem laika mi nepřijde v nikterak znepokojivém stavu. Kdybych chtěl být extra svědomitý tak bych maximálně vyměnil ty matice ať jde bezproblémů sundat až jednou bude potřeba.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: orezle tesneni hlavy motoru
V rámci zásady co nejméně zásahů do zaběhaného mechanismu bych doporučil zavřít kapotu a nedělat s tím vůbec nic.
Svědomitost se může ukázat jako velmi kontraproduktivní když při zbytečné snaze o výměnu matice utrhne celý šroub a auto půjde na týden do servisu
Svědomitost se může ukázat jako velmi kontraproduktivní když při zbytečné snaze o výměnu matice utrhne celý šroub a auto půjde na týden do servisu
Re: orezle tesneni hlavy motoru
Tak, do howna, kerý nesmrdí sa nešpárá.
Btw, antivirovi (NOD32) se nelíbila ta stránka, na které je uložena fotka - 6x hlášení o podezření.....
Btw, antivirovi (NOD32) se nelíbila ta stránka, na které je uložena fotka - 6x hlášení o podezření.....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: orezle tesneni hlavy motoru
pavproch - ano, to rčení mě taky napadlo
/OT - Nod a většina antivirů jsou viry samy o sobě, vykazují shodné znaky
/OT - Nod a většina antivirů jsou viry samy o sobě, vykazují shodné znaky
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: orezle tesneni hlavy motoru
pavproch píše:Tak, do howna, kerý nesmrdí sa nešpárá.
Btw, antivirovi (NOD32) se nelíbila ta stránka, na které je uložena fotka - 6x hlášení o podezření.....
1. Pravda, před lety jsem vlastnil skvěle tuněnou šáde 120 s motorem z favorita a volantem a sedačkou z Lancie Delty - v mnoha ohledech dokonalý stroj na drifting na zasněženém či polním povrchu - ale i tak mi výkon nestačil; no samozřejmě po tunerských zásazích "skvělého" mechanika do motoru se milá šáde odebrala do věčných parkovišť a mi nezbylo než mlátit svou tupou, nenasytnou palicí o zeď.
2. Jde o jeden (z mála?) z webů, stále ještě umožňujících upload obrázků bez registrace, což může být vyváženo množstvím agresivní/pochybné reklamy/click baitu.
Nicméně z mého pohledu se nod32 už nějaký ten pátek neřadí mezi špičku AV softu (používám mbam), takže bych jeho hyperaktivní upozornění bral s rezervou, respektive pokud to na některých, nepříliš závadných stránkách s ochranitelskou aktivitou přehání, na jiných, potenciálně mnohem nebezpečnějších mlčí jak zařezaný.
S americkým svazem na věčné časy a nikdy jinak!
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
Re: orezle tesneni hlavy motoru
Díky všem za odpovědi, nechávám tedy s klidem zavřenou kapotu.