Volkswagen obecne

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
PavelNaAutoforum
Autoškolák
Příspěvky: 49
Registrován: sob 06 říj 20:05

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od PavelNaAutoforum »

Aha, to jsem nevěděl, že ten "matrix" systém je dostupný i u Passatu, já myslel, že jen u Audi.
Já jsem právě myslel, že řídící jednotka je přímo v té sedačce, takže se tam dostane současně s ní. Čekal jsem spíše, že budou mechanické rozdíly (jiný rozsah výšek ap.).
Díky za odpovědi :)
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27917
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

Ano - v B8 jsou základní LED a pak adaptivní (nebo jak tomu říkají). Audi má taky dvoje...matrix vždy za příplatek.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
PavelNaAutoforum
Autoškolák
Příspěvky: 49
Registrován: sob 06 říj 20:05

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od PavelNaAutoforum »

Jj, vím, že u Passatu jsou adaptivní, ale myslel jsem, že pracují pouze tak, že při detekci něčeho, co by mohly oslnit, pouze sklopí směr osvětlení dolů případně sníží intenzitu, ale nic chytřejšího :)

Jinak, já jsem měl dost dlouho namířeno pro Passat, ale při přímém srovnání komfortu jízdy (ve městě a na rozbité okresce) to u mě vyhrál Tigoš. Kdybych jezdil dlouhé služebky, asi bych volil jinak (i když ještě než Passat možná bych se i vykrvácel na A4 nebo A6). No nic, všechno v životě je kompromis, bude to pro mě i tenhle Leguán :)
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27917
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

Měl jsi zkusit Alltrack...má jiné naladění podvozku, které je na rozbité cesty mnohem lepší...
No pain, no gain.
Vespa time \m/
PavelNaAutoforum
Autoškolák
Příspěvky: 49
Registrován: sob 06 říj 20:05

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od PavelNaAutoforum »

Passata Alltracka jsem nezkusil, to je pravda (u místního dealera nebyl, a dál jsem nepátral). Cenově je to už ale odskok, vpodstatě na úroveň A4 (FWD).
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Snowman000 »

Jo suhlas s Bobom...je tam aj 2.0 TSI s 220k a s DCC a na 18" je to furt menej drncave ako klasicky Passat...len tam nie je to vyssie sedenie...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
PavelNaAutoforum
Autoškolák
Příspěvky: 49
Registrován: sob 06 říj 20:05

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od PavelNaAutoforum »

Snowman: Jel jsi v tom P.Allt? Pokud ano, jak bys porovnal s Tg (vč. DCC). Dík :)
(Myslím porovnání jízdního komfortu)
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27917
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

Osobně se mi zdá, že B8 alltrack si poradí s běznou silniční nerovností lépe než Tiguan. Je ale pravda, že B8 měl 18" a Tiguan 19" a 20"... B8 má lehce větší rozvor, takže by to mělo být znát. Zejména na příčných nerovnostech mi Tiguan přišel (i podivným hlukem od kol) jako klasický Passat.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Snowman000 »

Problem je ze aspon co mam skusenost tak kazdy motor ma iny vplyv na jazdny komfort...takze co napisem treba brat s nadsazkou trosku ;)

Mnou jazdeny Alltrack bol 2.0 BiTDI a ten je co sa tyka komfortu z motorov urcite najhorsi a ten urcite nebol na tom tak dobre ako Tiguan. Ako presne na tom bude 2.0 TSI ktore by malo mat zase najlepsi komfort (aspon ked porovnam 2.0 TDI a TSI v Tigueane, tam ten rozdiel je vyrazny), ale tak mohol by sa uz blizit k Tiguanu. Ten bude mat vzdy trosku vyhodu v balonovitejsich pneu. Jazdne je ale Alltrack vzdy istejsi :)

PS: Mozno bych si skusil este spravit ponuku na toho Alltracka, cakacka mensia, uz nema daleko od faceliftu, a je tu potencial na vacsiu zlavu ;)
Pozor ale pri konfigurovani vychadza z Passatu Comfortline
PS2: Ak ma byt ale auto primarne v meste tak je Tiguan lepsia volba, ta dlzka je pri parkovani uz dost citit
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
TomZ
Pan Řidič
Příspěvky: 215
Registrován: pát 16 pro 11:13

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od TomZ »

Jste si jisti, ze pod zkratkou DLA se u Golfu/Touranu skryva jina technologie jak u Passatu? Popis funkce v ceniku je identicky: "ynamic Light Assist
regulace dálkových světlometů umožňující trvalé použití dálkových světel bez oslňování vozu v protisměru; částečné clonění pomocí
maskovací funkce"

Kdyz se koukam na video DLA Golfa (prvni odkaz), tak mi to prijde stejne jako u Passata (druhy odkaz).
https://www.youtube.com/watch?v=11PbenBRVjk (treba cas 2:15)
https://www.youtube.com/watch?v=_x_siXqBN10
Odpovědět