


vasco: Tak to nevím, jestli je to o moc lepší než X1

kompresor je samozrejme po strance reakci i po strance kopirovani puvodni krivky motoru daleko lepsi, nez turbo. bohuzel potrebuje az moc vykonu a proto ta spotrebabeaumont píše:pjanda: Teď si uvědomuju, že jsem vlastně jel s kompresorovým autem, kousek s první generací Mini Cooperu S Cabrio. A docela se mi to líbilo, reakce na plyn, zvuk i zátah byly fajn. Připomínalo to rozzuřenou vosua dalo mi vzpomenout na moje milované Uno Turbo i.e.
Ovšem o spotřebě nic nevím, tu jsem neřešil a neměřil (a neplatil
).
vasco: Tak to nevím, jestli je to o moc lepší než X1
pjanda píše:Takze ze 120dA jste konvertoval na X1 28iA a jeste s N20? Myslim, ze tu mame prvniho kandidata na ban
vasco píše:Jinak já už mám vybraný konkrétní kus a v úterý pro něj jedůůůů