Snowman: predpokladám, že sa jedná trojkovú octaviu a je to len preklep. V tom prípade žiadne prekvapenie, ale keď je to to fakt dvojka tak to už hej..
PS: graf by nebol?
Díky. Tých udávaných 350NM pri 1500rpm to má asi iba na rukou kreslených grafoch od škodovky Na druhej strane vo vysokých otáčkach to vyzerá fakt dobre.
tý já bych tý brzdě zas tak nevěřil resp. spíš asi tomu přepočtu. Onehdá jsme měřili auta na Jarově shodou okolností taky MAHA a házelo to hrozný hausnumera, co si pamatuju tak Fabia 1.9 TDI PD 74 kW měla 99 kW, Golf Variant 4Motion dokonce 103 kW. Snad krom jedný mazdy, žádný auto nemělo výkon blízký deklarovanému, vždy vyšší, koncern běžně 10% a víc. Proto to má podle mě smysl měřit pouze před a po případné úpravě motoru. Zajímavější je spíš ten průběh krouťáku, nikdy to neni tak učesané jak se prezentuje a jsou tam dost patrné zásahy EURO fíčur.
Prepocet z brzdy sa nikdy nemoze brat ako 100%-na pravda, predsa len namerany vykon je vykon na kolesach ktory sa potom prepocitava nejakou bulharskou konstantou...ale uz 190k na kolesach je proste velke cislo a nemyslim ze nezodpovedajuce 220k v motore...
A ano najvacsi vyznam takychto merani to ma prave pred a po pripadnych upravach a toto bolo meranie pred...ako prvy pride na radu vyfuk
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
d1.8t píše:Mě se to zdá na udávaných 220k taky nějaký rychlý.
Na jednom konkurenčním webu (stačí googlit, linkovat ze slušnosti nebudu) naměřili RS230 údajně o 26k a 50Nm navíc. Ten samý web naměřil standardnímu RSu o 22 koní a 35 Nm víc. Cupra s tím samým motorem taky dala údajně o 24k víc. Zbytečné přepisovat, stačí trošku pogooglit. Nedávno se k tomu tady pár lidí vyjadřovalo, tuším ve vláknu BMW Divize. Jsou tam rozepsané důvody proč tomu tak je