Takze se vlastne shodneme . Na to moje prcani na okruhu 2-3 rocne nemaji semislicky smysl. I kdyz nejaky ty nankang NS2R nejsou ani moc drahy. (tady je docela chvali http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Nankang/NS2R_2.htm)
Spis musim neco udelat s tema brzdama.
DN: to mi samo nabidlo YT, nejedna se o nikoho z fora.
Jj, AD08R mozem len doporucit a to na okruhy velmi nechodim. Zahriat sa daju pomerne rychlo aj na okreske a potom to drzi o level inde ako klasicke gumy. Okrem toho maju tuhe bocnice co velmi priaznivo ovplyvnuje stabilitu. Akurat su drahe ako svina, ale gumy su jedna z tych veci kde sa setrit naozaj neoplati.
No zrovna v tom předním rozměru, tj. 225/40 R18 (vzadu mám MPSS, Yoko se dělají jen 255/35 R18) vyjdou líp než běžné lepší gumy: http://www.rajpneu.cz/pneumatika/225-40 ... B-YOKOHAMA - za 3.680 Kč podle mě super cena. Jiné rozměry už bývají horší, to ano, ale katastrofa to IMHO není.
Me prekvapilo ze jsi je nemusel zahrivat, PZera to potrebovali. Me by vic lakalo dat dozadu uzsi gumy at je min gripu . Ty 255 jsou az az ... (3,7k za 225 je tada docela dost za gumu. {ale zase lepsi nez cena za cupy 2 nebo trofeo r ...})
Být to na mně, tak jsou vzadu taky 225/40 R18 a vyhovovalo by mi to víc, takhle musím trakci na předku dohánět těma Yokohama a horšíma gumama vzadu, agresivnější geo vpředu apod. Jinak by to bylo spíše nedotáčivé. Jenomže já si tak úplně vybírat nemůžu, koupil jsem to s koly (OZ Racing Alleggerita HLT), která jsou super (super lehká) a nechci se jich vzdát, akorát ta zadní jsou prostě široká tuším 9,5" a gumy 225 široké už by na tom byly podle mě moc úzké. Takže jsem odkázán na širší zadní gumy a přizpůsobuju si to jinak.
Vroom: Koupíš semi a příjdeš o zábavu na silnici. Na o dost lehčím ctr jsem jezdíval na okruhu yokahamy s.drive a docela odolávaly - ani se to na nich moc nepodepisovalo, nebo falkeny. Ale od tý doby co jsem viděl co M.Z. udělal s falkenama Fk-453 na 135i v Hradci, tak už si nedovolím doporučit nikomu nic (a to přitom na ctr okruhu v pohodě odolávaly).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Hm asi maji 135 bidny rizeni bez citu + tezky motor? Majitel M135 taky do myta dojel s rozteklyma prednima gumama ... Tak aspon, ze mam ten nejlehci R6 a vepredu to gumy nehrne (kdyz mi zmizi v primce)
Jako + PZer bych videl velmi peknou citelnost na limitu. Do budoucna bych chtel gumy s co nejlepsim citem, grip mi je celkem fuk ...