Elektromobily a vse kolem nich
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Osobní automobil napájený indukčně ze silnice. Teď už jen kdo to zaplatí. A v zimě posolí ...a na jaře opraví.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27876
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Nemusíš mi vysvětlovat, co myslel. Asi českému jazyku rozumím krapet více než tymartinecko píše:driver asi myslel dobijanie hybrid akumulatoru cez indukcnu nabijacku v podlahe nie dobijanie mobilu v kastliku.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 284
- Registrován: pon 09 úno 13:42
Re: Elektromobily a vse kolem nich
O tom nepochybujemřidičBOB píše:Nemusíš mi vysvětlovat, co myslel. Asi českému jazyku rozumím krapet více než tymartinecko píše:driver asi myslel dobijanie hybrid akumulatoru cez indukcnu nabijacku v podlahe nie dobijanie mobilu v kastliku.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Tohle myslis?Honza42 píše:Osobní automobil napájený indukčně ze silnice. Teď už jen kdo to zaplatí. A v zimě posolí ...a na jaře opraví.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Napadlo mě, když čtu ten projekt nademnou o tom vyhrazeném indukčním pruhu na dálnici.
Neví někdo, zda je účinnost indukčního nabíjení vyšší,
než spotřeba elektrické energie při jízdě po dálnici v nějakém úsporném módu? Třeba 100kmh?
Mobil to umí, že nabíjí rychleji než je jeho spotřeba, (fast charge a úsporný režim) ale jedoucí auto?
Neví někdo, zda je účinnost indukčního nabíjení vyšší,
než spotřeba elektrické energie při jízdě po dálnici v nějakém úsporném módu? Třeba 100kmh?
Mobil to umí, že nabíjí rychleji než je jeho spotřeba, (fast charge a úsporný režim) ale jedoucí auto?
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Kdyz se proklikas k tomu PDF co tam maji, tak je to tam naznaceno - viz priloha.
Ciste pro srovnani - Plugless, ktery nabizi staticky bezdrat uvadi:
Charging Power Output 3.3 kW – 7.2kW continuous
--
Ciste pro srovnani - Plugless, ktery nabizi staticky bezdrat uvadi:
Charging Power Output 3.3 kW – 7.2kW continuous
--
- Přílohy
-
- plugless-charging.png (229.42 KiB) Zobrazeno 4171 x
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Tesla v Q3/2016 temer 25000 prodanych aut (+37 % proti Q2; +92 % proti Q3/2015).
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Procenta se tykaji vyrobenych aut.
Jeste vetsi opatrnost bude ale chtit zkoumani financni zpravy, protoze se asi celkem vyrazne zmenil zpusob vypoctu, a nikdo asi poradne nevi jak. Tak at nekdo nejasa predcasne
Jeste vetsi opatrnost bude ale chtit zkoumani financni zpravy, protoze se asi celkem vyrazne zmenil zpusob vypoctu, a nikdo asi poradne nevi jak. Tak at nekdo nejasa predcasne
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Ja myslim ze jsem uvedl zcela jasne a zretelne ceho se dana cisla tykaji. Co Tesla vyrobi to proda (25185 vs. 24821). Financni vysledky jsem neuvedl ani nekomentoval zcela zamerne.
Jelikoz z ocekavane ztraty 0.5/akcie udelat vynos 0.7/akcie se mi jevi lehce podezrele.
Jelikoz z ocekavane ztraty 0.5/akcie udelat vynos 0.7/akcie se mi jevi lehce podezrele.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Nechci tu bazirovat na detailech, ale mne to zase tak jasny a zretelny neprislo. Rozdil 22 procentnich bodu mi neprijde nicotny.achieved record production levels in Q3, rising to 25,185 vehicles for an increase of 37% from Q2 and an increase of 92% from Q3 last year
Deliveries increased 114% from the third quarter of 2015, and was comprised of 16,047 Model S and 8,774 Model X vehicles
a uz vubec se tu nepotrebuju nad necim takovym hadat, jenom jsem chtel uvest informace na pravou miru