Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
první střízlivej test Giulie od Harrise
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
ctrl_j píše:Ja tomu rozvrzeni benzinovych verzi taky moc nerozumim. V normalni cenove relaci tri nafty s moznosti volby MT/AT proti jedinemu benzinu, ktery ma navic slabych 200 k, kdyz Giulietta muze mit 240 k, totez Mondeo, Passat 280, Insignia 250 atd.retron píše:blbý je, že 2.0T je pouze s automatem a má jen 200 koní, QV stojí jednou tolik a nic mezi není, alespoň zatím
Za ty prachy to aspon tech 250 k mit melo.
A tak nejspis 206 kW (280 k) bude Evropa + Amerika a jeste vykonnejsi dvoulitr 257 kW (350 k) bude jen Amerika. Oboji jenom s automatem, ten vykonnejsi 4×4.Dallen píše:Měla by být verze 280k, ale otázka zda se dostane do Evropy. Tady by měl být hlavní prodej JTD, ale u zadokolk se to úplně nabízí.
Jinak 159 měla taky mizernou nabídku benzinu když přišla
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
měl jsem možnost protáhnout Giulii 2.2D 180k Super v manuálu a musim uznat že se to Talošum celkem povedlo
ježděno celou dobu na D z DNA voliče, nic jiného snad ani nemá smysl, leda na sněhu
+ super to tlumí veškeré nerovnosti vč. obligátních příčných prahů a totálně rozsekaných silnic 3. třídy a to měla kola 18'' RunONFlat
nejstrmější řízení ze všech aut co jsem měl možnost poslední dobou projet a to i ve srovnání ze staršími předchůdci, progresivní charakteristika možná až moc, cit minimální asi jako u všech, volant super s optimálním věncem a rolery ala audi, startování na volantu, start/stop hned vlevo od něj takže na dvojhmat ideál
podvozek špičkový, zadokolka je znát, kam se to pošle tam to jede, zadek ma tendenci klouznout pouze ve vracácích, jenom někdy pocit jako kdyby byla řízená i zadní náprava a trošku nervóznější ve vyšších rychlostech na horších okreskách
řazení OK, nutné řadit rychle a rázně, ale oproti němcům by mohlo být přesnější, odstupňování delší ale nijak extrémně to až od pětky, zpátečka ok ale stalo se že vypadla, řazení pod plynem bez problémů a rychlé, hlavice ok ale desnej plast
brzdy přecitlivělé ale jinak nevadnou
místa je tam tak akorát, měkčené opěrky tunelu v oblasti holeně, sedačky měkčí (kůže), kvituju klasické budíky a zatím snad nejlépe zaintegrovaný 8'' displej s jemnou grafikou a hlavně lze vypnout a neruší, parkovací kamera kvalitní obraz, kufr dostatečný
zpracování a kvalita materiálů celkově kvalitní, což bohužel pak naruší detaily jako spodní část dveří jak z Fiatu Dobló, madla, plastiková hlavice řadící páky, USB trčící z pod ovladačů klimatizace atd.
- motor...na to, že to byl nejsilnější diesel tak to teda moc nejede a spektrum otáček ve kterých to táhne je dost úzké, klapot nad cca. 2200 ot. citelný, v určitých otáčkách si to ještě přichrochtne, spotřeba těžko soudit bylo to syrové, dlouhodobá 7,8 a asi to nikdo nešetřil, bohužel s manuálem neni na výběr benzín pouze QV a ani Veloce 280 na to nevypadá, pro opravdové alfisty leda překousnot 8st. ZF
- intr, ikdyž se fakt snažili a základní linie jsou pěkné, tak na trojku/A4ku to nemá, zbytečně to zabíjejí kombinace x materiálů a levné detaily + nemožnost nakonfigurovat si specifikaci dle sebe, pouze kombinací paketů/barev
- plechový zvuk zavírání kufru, sklo ve dveřích se třese pri zavírání, lak na střeše jako kdyby jim došla při stříkání barva atp.
ježděno celou dobu na D z DNA voliče, nic jiného snad ani nemá smysl, leda na sněhu
+ super to tlumí veškeré nerovnosti vč. obligátních příčných prahů a totálně rozsekaných silnic 3. třídy a to měla kola 18'' RunONFlat
nejstrmější řízení ze všech aut co jsem měl možnost poslední dobou projet a to i ve srovnání ze staršími předchůdci, progresivní charakteristika možná až moc, cit minimální asi jako u všech, volant super s optimálním věncem a rolery ala audi, startování na volantu, start/stop hned vlevo od něj takže na dvojhmat ideál
podvozek špičkový, zadokolka je znát, kam se to pošle tam to jede, zadek ma tendenci klouznout pouze ve vracácích, jenom někdy pocit jako kdyby byla řízená i zadní náprava a trošku nervóznější ve vyšších rychlostech na horších okreskách
řazení OK, nutné řadit rychle a rázně, ale oproti němcům by mohlo být přesnější, odstupňování delší ale nijak extrémně to až od pětky, zpátečka ok ale stalo se že vypadla, řazení pod plynem bez problémů a rychlé, hlavice ok ale desnej plast
brzdy přecitlivělé ale jinak nevadnou
místa je tam tak akorát, měkčené opěrky tunelu v oblasti holeně, sedačky měkčí (kůže), kvituju klasické budíky a zatím snad nejlépe zaintegrovaný 8'' displej s jemnou grafikou a hlavně lze vypnout a neruší, parkovací kamera kvalitní obraz, kufr dostatečný
zpracování a kvalita materiálů celkově kvalitní, což bohužel pak naruší detaily jako spodní část dveří jak z Fiatu Dobló, madla, plastiková hlavice řadící páky, USB trčící z pod ovladačů klimatizace atd.
- motor...na to, že to byl nejsilnější diesel tak to teda moc nejede a spektrum otáček ve kterých to táhne je dost úzké, klapot nad cca. 2200 ot. citelný, v určitých otáčkách si to ještě přichrochtne, spotřeba těžko soudit bylo to syrové, dlouhodobá 7,8 a asi to nikdo nešetřil, bohužel s manuálem neni na výběr benzín pouze QV a ani Veloce 280 na to nevypadá, pro opravdové alfisty leda překousnot 8st. ZF
- intr, ikdyž se fakt snažili a základní linie jsou pěkné, tak na trojku/A4ku to nemá, zbytečně to zabíjejí kombinace x materiálů a levné detaily + nemožnost nakonfigurovat si specifikaci dle sebe, pouze kombinací paketů/barev
- plechový zvuk zavírání kufru, sklo ve dveřích se třese pri zavírání, lak na střeše jako kdyby jim došla při stříkání barva atp.
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
K tomu poslednimu odstavci: ty bezne verze bych popsal podobne, ale qv uvnitr je uplne neco jineho, to obsiti kuzi vypada skvele, sedi se nizko, vyhled je jiny, lepsi, diky tomu, ze jsem dal od celniho skla a od stropu je to i pocitove prijemnejsi. Shodli jsme se ze ty priplatkove sedacky jsou vyborne, nevim teda jak bych se citil po 1000km
Jeli jsme v bile obyc verzi a pak jen sedeli v bile qv a draha se me zvenku a pak znovu i uvnitr ptala jestli to je opravdu stejne auto
Jeli jsme v bile obyc verzi a pak jen sedeli v bile qv a draha se me zvenku a pak znovu i uvnitr ptala jestli to je opravdu stejne auto
Pravda vyděsí
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
hm, takže i Veloce benzín pouze s automatem a AWD jako bonus...
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
olis píše:mesiac september, taliansko - predaj Giulia vs. konkurencia
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/t3 ... 0956_o.jpg
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27942
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Čověče - byl jsem tam teď týden - Milano, Venezia, Verona a kolem...a potkal jsem slovem jednu jedinou...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Já taky jednu, zato několik stovek prvogeneračních Fiatů Panda. Doteď mi vrtá hlavou jestli jsou v nějaké speciální daňové kategorii nebo co za tímto fenoménem stojí
《》1.5 dCi & 0.9 TCe