To to chlapci z Mnichova dopracovaliřidičBOB píše:No jo...má vrtuli ve znáčku a pojede ho kdejaká vzteklá Fábie
BMW Divize
Re: BMW Divize
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: sob 09 úno 21:42
Re: BMW Divize
Proč? Za to může halt poptávka.
Třeba v UK jezdí všechno fštyrválci, fpaketu a většina jedniček a trojek má halogeny. To samý Mercedes nebo Audi. Připlatí si za sport pakety, kůži atd., ale na xenony/led serou... A R/V6 jim firma zatrhla.
Třeba v UK jezdí všechno fštyrválci, fpaketu a většina jedniček a trojek má halogeny. To samý Mercedes nebo Audi. Připlatí si za sport pakety, kůži atd., ale na xenony/led serou... A R/V6 jim firma zatrhla.
Re: BMW Divize
Protože ta auta za celý svůj život taky nemusí opustit Londýn
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: BMW Divize
A neska byl TEN DEN revisited.....pavproch 21.1.2015 píše:Tak neska byl TEN DEN .....
Nejen že sem byl povožen, ale byl sem i připušcen za knipl.... ///M3 f80 v čem? no v manuálu přece, jak jinak.... Bonde , moclikráte, moclikráte děkuju...
Tož asi takle: esli sa o nečem dá říct, že je to kurewsky rychlé, tak o tomhle... poté, co se probudí větrník a zahluší to posraté EURO5 , tak ten zátah a ochota jít do otáček je naprosto fenomenální... ač je přímo brutálně rychlé , zároveň je to velmi dobře čitelné a řiditelné plynem (bavíme se samozřejmě o nastavení "Sport" a DSC off)... a zároveň velmi řidičské i velmi příjemné na řízení a svezení i po rozbité okresce.... vše (pedály, řazení, řízení) jde tak akorát ztuha a přitom přesně... kvedlat s tím klockem je fakt radost, zvuková kulisa je adekvátní stádu pod kapotou (falešné zvuky jsou v tomhle konkrétním autě "off"), sázet tam meziplyny jde skoro samo... řekl bych, že v dnešní pokřivené době je to asi to nejlepší možné přiblížení se k původnímu významu sloganu "Sheer driving pleasure"....
Jen malé pihy na kráse sou zpomalené reakce na práci s plynem (větrník) a při předpisovém popojíždění po městě EURO5 vítězící i nad ///M.
No, akoráth.... zistil sem přesně to, čeho sem se obával že zistím... 431 foukaných hřebců je na toho stárnoucího fitipaldiho, co je ve mně, už příliš.... obávám se, že dřív nebo později bych to poslal do kukuřice....
Tož tak, no...
Nejen že sem byl povožen, ale byl sem i připušcen za knipl.... ///M2 f87 v čem? no v manuálu přece, jak jinak.... M.Z., moclikráte, moclikráte děkuju...
Je to stejně brutálně rychlé jako ///M3 f80, ale odspoda to (v sport režimu) de výrazně líp a ochotněji.... přirozený zvuk výfuku (active sound off) je naprosto fenomenální.... a opět sem zistil, že i 370 foukaných hřebců by bylo (aspoň ze začátku, než bych si na ně zvyk a oni na ňa) moc.... ALE: ///M2 je asitak 100000x řidičtější auto než ///M3..... takže esli mi někdy prdne v kouli a pudu za michalusem sepsat objednávku, tak to bude ////M2....
M.Z., ještě jednou moclikeré díky.
Jediné, drobná piha na křase (naščestí to lze hodit skrz diag do režimu "off") sou ty automatické mezipyny...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Vzhledem k tomu cim ted prochazis by bylo pekne si udelat radost .
Jinak v cem je to ridictejsi? Diky tomu mensimu rozvoru je agilnejsi? Nebo je v tom vetsi rambajz? Da se rychleji dostat na limit a zacne se to pod clovekem trochu hejbat?
Ja uz nasel co si poridim az budu potrebovat prakticky auto (a bude ojety 5 let za 2/5 ceny ...), tridverak vypada senzacne.
Jinak v cem je to ridictejsi? Diky tomu mensimu rozvoru je agilnejsi? Nebo je v tom vetsi rambajz? Da se rychleji dostat na limit a zacne se to pod clovekem trochu hejbat?
Ja uz nasel co si poridim az budu potrebovat prakticky auto (a bude ojety 5 let za 2/5 ceny ...), tridverak vypada senzacne.
Re: BMW Divize
M3 jsem nejel, jen M4 (někdy před skoro 3 lety na M-Days a jevilo se mi to velmi zajímavě, ale prcali jsme se jen ve vláčku. Bylo to v automatu a furt jsme to točili, takže nějakou turbodíru jsem neregistroval, jelo to pěkně. Zdálo se mi v kabině poměrně dost hluku, M2 je kultivovanější, každopádně má hezčí zvuk výfuku, ten se zatím líbil všem. Je akorát ubrblaný, hezky kašle při řazení a prdí při ubrání plynu.
Hodně mě auto baví, prakticky oba víkendové dny vždycky ráno vstanu a s rozbřeskem vyrážím a to i ve sračkách. To mě nejvíc dostalo, jak stabilně působí ve slotě, žádné nečekané ustřelování, vyděšené pohledy na blížící se svodidla, limit se hledá poměrně snadno a je čitelný.
Nechápu testera Machalu v AutoCZ, který podvozek označil za ultra tvrdý a nehodící se na denní ježdění. Je to normálně použitelná kára a naopak s ohledem na využívání auta, se bude podvozek měnit a provede se na něm pár úprav.
Ve standardu se v první fázi nájezdu lehce sklouzne přes předek a pak drží, tohle bych chtěl odstranit a po zkušenostech z MX5 vím, že to ostrosti-čitelnosti řízení pomůže.
Najeto lehce přes 3tkm, průměrná spotřeba okolo 12,5l, převod je o cca 300ot kratší, než v M135i. Auto používám denně a plánuju to tak i do budoucna.
Abych našel i negativa:
malá nádrž 52l, ale 1er to má stejně
nemožnost volby některých prvků výbavy, jako ventilovaná sedadla, adaptivní tempomat, přední senzory, aut. víko kufru
nad 160 je už v autě poměrně hluk od výfuku a špatně se telefonuje přes HF
i v režimu sport+ příliš horlivá stabilizace
vypnutí trakce znamená přepnutí auta do komfortu
nic dalšího mě momentálně nenapadá, když tak připíšu, každopádně pozitiva meganásobně převyšují
Hodně mě auto baví, prakticky oba víkendové dny vždycky ráno vstanu a s rozbřeskem vyrážím a to i ve sračkách. To mě nejvíc dostalo, jak stabilně působí ve slotě, žádné nečekané ustřelování, vyděšené pohledy na blížící se svodidla, limit se hledá poměrně snadno a je čitelný.
Nechápu testera Machalu v AutoCZ, který podvozek označil za ultra tvrdý a nehodící se na denní ježdění. Je to normálně použitelná kára a naopak s ohledem na využívání auta, se bude podvozek měnit a provede se na něm pár úprav.
Ve standardu se v první fázi nájezdu lehce sklouzne přes předek a pak drží, tohle bych chtěl odstranit a po zkušenostech z MX5 vím, že to ostrosti-čitelnosti řízení pomůže.
Najeto lehce přes 3tkm, průměrná spotřeba okolo 12,5l, převod je o cca 300ot kratší, než v M135i. Auto používám denně a plánuju to tak i do budoucna.
Abych našel i negativa:
malá nádrž 52l, ale 1er to má stejně
nemožnost volby některých prvků výbavy, jako ventilovaná sedadla, adaptivní tempomat, přední senzory, aut. víko kufru
nad 160 je už v autě poměrně hluk od výfuku a špatně se telefonuje přes HF
i v režimu sport+ příliš horlivá stabilizace
vypnutí trakce znamená přepnutí auta do komfortu
nic dalšího mě momentálně nenapadá, když tak připíšu, každopádně pozitiva meganásobně převyšují
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: BMW Divize
imho řidičtější = auto a jeho chování cítíš a ono cítí Tebe....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Panebože, to jsou dementi! Proč to musí vždycky nějak takhle zkurvit?? Dále, pokud vím, M2 opět nemá ukazatel teploty oleje (klasicky), takže další bolest k řešení.M.Z. píše:i v režimu sport+ příliš horlivá stabilizace
vypnutí trakce znamená přepnutí auta do komfortu
Dá se ten tebou výše popsaný problém nějak řešit? (podobně jako třeba s tou deaktivací automatických meziplynů)
Jinak samozřejmě gratulace, zbytek auta tyhle bolístky snad zcela vynahradí a svezení to bude moc pěkné. Po M2 právě pošilhávám taky, jako pp, o to víc mi vadí, že v BMW takhle zbytečně hážou zákazníkům klacky pod nohy.
Re: BMW Divize
No jeste ze nedelas testera, to by jsme se moc nedozvedelipavproch píše:imho řidičtější = auto a jeho chování cítíš a ono cítí Tebe....
MZ: me by spis zajimalo porovnani se 135i v cem ti to prijde jiny. Na papire jsou ty auta extremne podobny. Nebo je ten charakter podobny, jen M2 je o neco rychlejsi, lip drzi, brzdi apod?
Jo a jeste jsme se chtel zeptat, nekde jsem cetl ze u M135 je porad zaply e-diff tedy to prudi i kdyz clovek namontuje samosvor. (mozna to ma i E89?)
Naposledy upravil(a) Vrooom dne ned 16 říj 17:44, celkem upraveno 2 x.