Mně RS baští okolo 8l (2.0 TDi 135kW), u 3.6V6 se mi nebude chtít platit PR/HP, jinak se u benzínů bojím konstrukčních problémů, spousta lidí mě zrazuje.k86 píše:Ono neni 20000km jako 20000km, pokud to ma byt 20 po Praze tak naftak ti mozna vydrzi dlouho, ale komponenty ne.
Pokud to je 20 po okreskach nebo dalnicich tak bych v nafte problem nevidel.
Mezi 2.0TDI a 2.0TSI/3.6V6 bude porad rozdil ve spotrebe 4 - 5l
za 0.5M se da sehnat uz dneska kde co
Jaký TDi motor z komcernu VW?
Re: Jaký TDi motor z komcernu VW?
Re: Jaký TDi motor z komcernu VW?
A nafta nema konstrukcni problemy? ma ma jich daleko vic nez benzin, pokud vyberes benzin bez turba (dneska se nabizi 3.6V6 nebo starsi 3.2V6) tak mas jeste relativne jednoduchej motor.
Pokud s 2.0TDI jezdis za 8, s 3.6V6 budes jezdit za 13 - 15
Pokud s 2.0TDI jezdis za 8, s 3.6V6 budes jezdit za 13 - 15
FFIIIC FL 2.0TDCI 110kw - Samochod firmowy
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Re: Jaký TDi motor z komcernu VW?
A šel bys do Passata B7, Audi A4/A6 nebo SuperBa, do kolika najetých km? A co 2.8 FSI? Trpí tyhle benzínové motory na něco? Kolik tak vydrží?k86 píše:A nafta nema konstrukcni problemy? ma ma jich daleko vic nez benzin, pokud vyberes benzin bez turba (dneska se nabizi 3.6V6 nebo starsi 3.2V6) tak mas jeste relativne jednoduchej motor.
Pokud s 2.0TDI jezdis za 8, s 3.6V6 budes jezdit za 13 - 15
Re: Jaký TDi motor z komcernu VW?
Ptáš se na 4 různá auta, z nichž, v posledních 10ti letech, se jen do jednoho ten motor dával a to do A6, pokud se nepletu... Navíc těch 3,6 v Passatu/Superbu je na trhu ojetin několikanásobně víc, než celkově benzínových audin.
Jinak, jak píše k86, jestli jezdíš s TDI za 8, tak s 3,6 za 10 fakt jezdit nebudeš . Ta 2,8 v porovnání s 3,6 nebude vykazovat znatelný rozdíl ve spotřebě. Co se týče spolehlivosti, tak u 2,8 nevím, 3,6 se maximálně zanáší karbonem, pokud se s tím jezdí kolem komína, dále pak možná odejde čerpadlo a je potřeba čistit škrtící klapky. To nic není...
Jinak, jak píše k86, jestli jezdíš s TDI za 8, tak s 3,6 za 10 fakt jezdit nebudeš . Ta 2,8 v porovnání s 3,6 nebude vykazovat znatelný rozdíl ve spotřebě. Co se týče spolehlivosti, tak u 2,8 nevím, 3,6 se maximálně zanáší karbonem, pokud se s tím jezdí kolem komína, dále pak možná odejde čerpadlo a je potřeba čistit škrtící klapky. To nic není...
Re: Jaký TDi motor z komcernu VW?
Rozdily v jizdnich projevech mezi premii - OOOO, Skoropremii - VW a koncernovym delnikem - SII jsou takove, ze je nejlepsi si to dlouhodobe zkusit.Andre píše:A šel bys do Passata B7, Audi A4/A6 nebo SuperBa, do kolika najetých km? A co 2.8 FSI? Trpí tyhle benzínové motory na něco? Kolik tak vydrží?k86 píše:A nafta nema konstrukcni problemy? ma ma jich daleko vic nez benzin, pokud vyberes benzin bez turba (dneska se nabizi 3.6V6 nebo starsi 3.2V6) tak mas jeste relativne jednoduchej motor.
Pokud s 2.0TDI jezdis za 8, s 3.6V6 budes jezdit za 13 - 15
Ono se mozna rekne, ze SII a B7 jsou na stejnem (podobnem) podvozku, ale uplne jinak naladenem a hlavne celkove jinak odhlucnenem.
V SII 3.6V6 jsem nejel, jel jsem v nafte a to auto jede jako vetsi octavka, me teda moc nesedlo. Pokud vyber SII nebo B7 tak za me jednoznacne B7.
Pokud vybirat mezi A4/A6 tak to uz je pak na tobe, A6 bude o dost starsi nez Passat a A4 bude zase mensi nez Passat, zalezi co od auta cekas
FFIIIC FL 2.0TDCI 110kw - Samochod firmowy
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Re: Jaký TDi motor z komcernu VW?
3.6V6 v SII byl pouze 4x4 a automat
to jen pro info
to jen pro info
FFIIIC FL 2.0TDCI 110kw - Samochod firmowy
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Re: Jaký TDi motor z komcernu VW?
U oooo doporucuji sline podvozek. Budes spokojeny
Ale nechapu, proc si kupujes zastupce z hothatchu, kdyz si pak stezujes na komfort. To sis to auto neprojel?
Kdyz chci pohodlne auto, tak volim vzduch.
Ale nechapu, proc si kupujes zastupce z hothatchu, kdyz si pak stezujes na komfort. To sis to auto neprojel?
Kdyz chci pohodlne auto, tak volim vzduch.
Re: Jaký TDi motor z komcernu VW?
Důvod pro mě byla cena za operák. Vzduch se nesype? Ten dávají jen do A6, ne?matar píše:U oooo doporucuji sline podvozek. Budes spokojeny
Ale nechapu, proc si kupujes zastupce z hothatchu, kdyz si pak stezujes na komfort. To sis to auto neprojel?
Kdyz chci pohodlne auto, tak volim vzduch.
Re: Jaký TDi motor z komcernu VW?
U audi nemam zkusenosti. Jezdil jsem chvilku akorat v Allroadu a bylo to fajn. V Touaregu je to parada a nesype se to (plati pro aktualni generaci, ne predeslou). Ale samozrejme to nebude za 10t jako v u O3RS.
Zkus si jeste DCC, do vzduchu to ma daleko, ale v golfu je to prijemne i na 18". Prijemne myslim v ramci HH kategorie.
Zkus si jeste DCC, do vzduchu to ma daleko, ale v golfu je to prijemne i na 18". Prijemne myslim v ramci HH kategorie.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28035
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký TDi motor z komcernu VW?
Touareg se sypal v první generaci a speciálně 5.0V10. Pak tam také byl, u všech modelů, trošku konstrukční problém s vaky, kdy se prodíraly. To bylo vyřešeno a takový 3.0TDI je nezničitelné auto, pokud se o to někdo staral.
Sup2 lze najít i ve 2.0TSI, ale bude jich hodně málo k mání. DSG tam bylo podmínkou.
Sup2 lze najít i ve 2.0TSI, ale bude jich hodně málo k mání. DSG tam bylo podmínkou.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time