Ale o tom je rec. Jsme v sekci technika, bavime se o technice a pouzivame pri tom slovo technika. Nikdo nerika, ze auta se zhorsuji absolutne, po technicke strance se ale vyvoj v poslednich letech znacne zpomalil, ne-li zastavil.
Srovnej si zmeny Escort-Focus a Focus I-II-III nebo Golf IV-V a Golf V-VI. To je o cem tu mluvim. Ze se ta auta zlepsila v jinych smerech, to nepopiram, technicky ale nikoli.
Samozrejme se muzeme bavit o tom, kde zacina a konci technika, ale nejsme Radkove, aby jeden mluvil o sobe (o koze) a druhy k veci (o voze), takze asi nemame problem chapat techniku jako technickou ergo jizdni podstatu, tj. podvozky, motory atp. I tady se jiste odehraly pozitivni zmeny (treba aerodynamika), jsou ale malicherne oproti tomu, co by bylo mozne za ta leta opravnene ocekavat.
Audi A6 2011 - Quattro uz neni Torsen
Re: Audi A6 2011 - Quattro uz neni Torsen
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Audi A6 2011 - Quattro uz neni Torsen
OK. já chápu techniku i jako jízdní systémy, vybavení, techniku odhlučnění atd. Nejen jízdní podstatu jak to vidíš Ty. Teď jsme si to vyjasnili explicitně a hotovo
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Audi A6 2011 - Quattro uz neni Torsen
Prima, tak se ted muzeme vratit k tomu, co je zac ten novy diferak Nema nekdo nejaky prurez ci neco takoveho? Lehce jsem se po nem porozhlizel, zatim bez uspechu...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Audi A6 2011 - Quattro uz neni Torsen
na audi webu jsi nenasel?
Re: Audi A6 2011 - Quattro uz neni Torsen
Tu je aj cele video:
http://www.youtube.com/watch?v=xZ9x9jHkTrg
http://www.youtube.com/watch?v=xZ9x9jHkTrg