Krom toho auta s EURO 2 a mene jsou dodatecne zpoplatkovana a efekt se tedy jaksi nedostavil.
Tohle a podobne ctu od prvnich mobilu, nejakych 15 let to bude.Josef píše:Co se týká baterií, je to jen otázka času, kdy budou mít kapacitu 300-400 Wh/kg.
Tohle a podobne ctu od prvnich mobilu, nejakych 15 let to bude.Josef píše:Co se týká baterií, je to jen otázka času, kdy budou mít kapacitu 300-400 Wh/kg.
Co se týká poplatků EURO, tak to není problém, když ten člověk auto má pořád, tak nic nezaplatí, takže motivace nula. No a baterie do aut - jakmile se začnou lít ne stovky milionů EUR a stovky miliard do vývoje, pak se výsledek dostaví velmi rychle.ctrl_j píše: Krom toho auta s EURO 2 a mene jsou dodatecne zpoplatkovana a efekt se tedy jaksi nedostavil.
Tohle a podobne ctu od prvnich mobilu, nejakych 15 let to bude.Josef píše:Co se týká baterií, je to jen otázka času, kdy budou mít kapacitu 300-400 Wh/kg.
V CZ je 15let pruměrné stáří.martinecko píše:Ja sa zamyslam cisto nad tym preco sa sucasne BEV nedaju povazovat za skutocnu alternativu