Micra byla už ve své první generaci v rámci tehdejší doby označovaná jako velmi schopné mini auto. Tak snad jí to zůstalo. Otázou je cenotvorba. Vidím 1.2i CVT dle výbavy 290 až 400 tKč v ceníku. Obecně se Nissan hodně vytratil z trhu v ČR.
Já jsem sháněl na projetí nový Renault Twingo 0.9T EDC ale nikdo to nemá. Našel jsem jen jeden kus, ale ten byl už na zákazníka, tak s tím jezdit nešlo. Třeba to na Slovensku bude lepší s dostupností předváděčky.
Aygo parkuje v garáži naproti mě. Cihlově červená s černým X na masce. Z venku to vypadá opravdu líbivě. Uvnitř tak nadšený nejsem.
Mini auto s automatom
Re: Mini auto s automatom
micra je schopna. 4 jsme se do toho naskadali bez vetsich problemu, jelo to hezky, odhlucnene bylo... pohled do ceniku je ale opravdu tristni
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Mini auto s automatom
tak kupili sme nakoniec toyotu yaris a zatial som spokojna, dakujem za dporucenie
Re: Mini auto s automatom
To je fakt divny, protoze me ASG pri pomalem parkovani nechce jet. Pri rychlem rozjezdu taky nechce jet. Pri normalni plynuje jizde neni poznat, ze to neni normalni automat, ale pri takove jizde me staci normalni manual, ze.x2005 píše:Pod dojmem této diskuze jsem si byl vyzkoušet 5dveřové Mii 1.0 AP...... Myslel jsem, že robot bude cukat při rozjezdech. Ale rozjezd ani couvání nejsou problém, to je úplně v pohodě. Řazení dolu při přibrzďování taky v pohodě. Ovšem co je peklo, je řazení nahoru. Pokud jedete s minimem plynu, tak je to zvláštní, ale dá se. Ovšem pokud se řadí nahoru pod plynem, tak to je dílo. Reálně dojde k cca sekundovému výpadku přenosu hnací síly, takže pokračujete v kabině vpřed. Při manuálním řazení je to něco podobného, ale u automatu to člověk nečeká. Navíc pokud je zvyklý na plynulé řazení nahoru (třeba u benzínu s DSG), tak první dojem je naprostý šok. Robotizovaný manuál je opravdu zlo a naprostá nouzovka pro někoho, kdo se nechce naučit řadit s klasickým manuálem.