Audi A6 2011 - Quattro uz neni Torsen

Když se chcete ponořit do nitra...
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Haldex a jemu podobné systémy, jak fungují

Příspěvek od pjanda »

Vana píše:tipnul bych si že ten samosvor u audi si vymysleli sami pro sebe, takže by za něj platit nemuseli
on to teda ani žádný konstrukční zázrak není
Presne to si myslim, ze to je "in-house" reseni a to se pri mire vyuziti ze strany Audi drive nebo pozdeji vyplatit musi.

Jinak fakt, ze Audi nerika o te zmene prakticky nic svedci o tom, ze se tim nejak zvlast chlubit nechce, tj. ani nebude prinaset funkcni posun vpred...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27905
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi A6 2011 - Quattro uz neni Torsen

Příspěvek od řidičBOB »

pj: hlavně, aby nebyl vzad :D
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi A6 2011 - Quattro uz neni Torsen

Příspěvek od pjanda »

Uprimne... Vetsina dnesniho vyvoje jsou dva kroky vzad a jeden vpred. Bylo by to na jinou diskusi nez Torsen v A6, ale najit soucasne auto, ktere se mezigeneracne technicky posunulo vyznamne vpred, to by dalo na dlouhe patrani...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
quasimoto
Pan Řidič
Příspěvky: 433
Registrován: pát 18 bře 14:35

Re: Audi A6 2011 - Quattro uz neni Torsen

Příspěvek od quasimoto »

Treba uviest veci na pravu mieru.

Audi A6 nema Torsen, no ma takmer identicky system (mierne inovovany). Nazov Torsen sa uz neprezentuje, lebo ho ma zaregistrovany jeho vyrobca, ktory bol doposial dodavatel pre Audi (tusim ze ZF?).

Pre A6 dodava pohon 4x4 Getrag, ktory samozrejme nie je opravneny pouzivat nazov Torsen. System, ktory dodava je stale plne mecahnicky (ziaden Haldex, xdrive a pod), navyse inovovany, disponujuci korunovym ozubenim umoznujucim okamzite menit rozdelenie krutiaceho momentu na predok a zadok.

Takze novy nie Torsen nie je o nic horsi ako stary Torsen ;)
Uživatelský avatar
quasimoto
Pan Řidič
Příspěvky: 433
Registrován: pát 18 bře 14:35

Re: Audi A6 2011 - Quattro uz neni Torsen

Příspěvek od quasimoto »

Komunikovat tuto zmenu na klientov urcite potrebne nie je, nakolko zakaznikovi moze byt jedno ci sa to nazve Torsen alebo nie, pokial funkcnost ostava. U A6 sa komunikuje hlavne lahka konstrukcia, infotainment a asistencne systemy.

samozrejme ze v materialoch pre novinarov, predajcov a pod tieto zmeny komunikovane su.
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi A6 2011 - Quattro uz neni Torsen

Příspěvek od pjanda »

quasimoto: Puvod Torsenu jsme tu probirali, je dobre znamy :)

To nove reseni je tedy od Getragu? To je nova informace. Kazdopadne stejne reseni to neni, takze bych neoperoval s tim, ze se stejne veci jmenuji jinak...

Jinak bych polemizoval o tom, co se u Audi komunikuje, ale to si nechame na jinam ;)
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
quasimoto
Pan Řidič
Příspěvky: 433
Registrován: pát 18 bře 14:35

Re: Audi A6 2011 - Quattro uz neni Torsen

Příspěvek od quasimoto »

Ci je to rovnake riesenie alebo nie, mal som moznost jazdit a porovnat, v narocnych trakdnych podmienkach je to to iste, pri sportovej jazde funguje lepsie.
Uživatelský avatar
ExFun
Letec
Příspěvky: 2117
Registrován: stř 02 bře 15:36

Re: Audi A6 2011 - Quattro uz neni Torsen

Příspěvek od ExFun »

pjanda píše:Uprimne... Vetsina dnesniho vyvoje jsou dva kroky vzad a jeden vpred. Bylo by to na jinou diskusi nez Torsen v A6, ale najit soucasne auto, ktere se mezigeneracne technicky posunulo vyznamne vpred, to by dalo na dlouhe patrani...
To bych si dovolil nesouhlasit. Pokud uvážím, že MMira pravdivě sdělil priority vývoje, pak minimálně v těchto směrech se, alespoň dle mého názoru, auta technicky vyvíjí...
Back to basics.
Příčina -> následek
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi A6 2011 - Quattro uz neni Torsen

Příspěvek od pjanda »

Ale take rekl...
mmira píše:(...) temer nikdo se dnes nesnazi udelat auto technicky lepsi. (...)
S cimz souhlasim, dokonce bych rekl, ze nezridka udela i auto technicky horsi, ale konstrukcne jednodussi, tedy vyrobne levnejsi (typicky posledni a predposledni Civic).

Nerikam, ze tu neni zadny posun, ale to co tu zaznelo jako pozitiva, to je ten jeden krok vpred, zbytek jsou ty dva vzad.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
ExFun
Letec
Příspěvky: 2117
Registrován: stř 02 bře 15:36

Re: Audi A6 2011 - Quattro uz neni Torsen

Příspěvek od ExFun »

ale MMira to vnímá jako Ty - tedy z pohledu techniky jízdní jako takové - jízních výkonů a řidičského ovládání vozidla. Když opomenu RFT apod. tak komfort, automaty, omezování vibrací a hluku, podpůrné jízdní systémy - tam vývoj zřetelný je.

Třeba to, co jste uveřejnili včera o C-klasse - 4válec s vypínáním válců, hybrid, ale i snížení hmotnosti. Pro aktivní jízdu a řidiče to moc dobře nezní. Pro sebe mám jen určité pochybnosti o množství vibrací. Pokud to však dobře odizolují, nekříží se to nijak s mými požadavky.
Back to basics.
Příčina -> následek
Odpovědět