Jezdí to úsporně, ale dokáže to jezdit i velmi hezky dynamicky. S původní Cupra 280 jsem byl velmi překvalpený, tak brutálně nelegální rychlosti to dokázalo kdykoliv na požádání ze sebe dostat. A pokud sebou nebudeš tahat "ten zbytečný haldex" tak dokáže jezdit opravdu s překvapivě nízkou spotřebou při plynulé nikterak pomalé jízdě. Samosvor vpředu velmi pomáhá (platí pro verzi Cupra280/290, RS230, G GTI Performance, G CS).d1.8t píše:Při diskusi o spotřebě benzínu, bych doporučil vyzkoušet poslední inkarnaci koncernovýho 2.0tsi. Pro mě je velký překvapení, jak úsporně to jezdí.
Nic proti Haldexu 5. Haldex ušel velký kus vpřed a nyní to funguje opravdu skvěle. Kdo si vyzkouší rozdíl v ovladatelnosti na mokru/sněhu/kluzné ploše proti předohrabu, tak určitě potvrdí. Ale jsou to peníze navíc, hmotnost navíc, spotřeba navíc. Prostě každá sranda něco stojí. Ta to dostaneš více pocitu bezpečí. Možná někdo řekne, že přijde o kousek zábavy(?).