GTD + STI
Re: Zábavné auto na dojíždění po dálnici
1er je standardne se servisem na 100tkm v cene (predepsany prohlidky jsou po 30tkm) a po zaruce ti to udela kdejakej jouda v garazi za hubicku.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Zábavné auto na dojíždění po dálnici
Při diskusi o spotřebě benzínu, bych doporučil vyzkoušet poslední inkarnaci koncernovýho 2.0tsi. Pro mě je velký překvapení, jak úsporně to jezdí.
RWD
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28035
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zábavné auto na dojíždění po dálnici
Jak v čem
Kolega v O3 RS je schopen jezdit i lehce pod 7. Naproti tomu GolfR jenom stěží pod 10.
Kolega v O3 RS je schopen jezdit i lehce pod 7. Naproti tomu GolfR jenom stěží pod 10.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Zábavné auto na dojíždění po dálnici
U tohodle motoru zalezi hodne na prevodech ktery se dost lisej podle auta a prevodovky, napr golf gti s dsg ma 6ku o parnik delsi nez golf r. Cupra a octa jsou nekde mezi. Kdyz s tim pak clovek travi hodne casu na dalnici, tak je to na spotrebe hodne znat + samozrejme jizdni styl ridice + podil kratkych a velmi ostrych jizd, kdy se motor palivem navic ochlazuje.řidičBOB píše:Jak v čem
Kolega v O3 RS je schopen jezdit i lehce pod 7. Naproti tomu GolfR jenom stěží pod 10.
Cupra na dalnici, pri dodrzovani limitu je tesne nad 7mi, normalni jizda 140-150 bezpecne do 9ti.
10 ma jen ten kdo s sebou zbytecne taha haldex
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28035
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zábavné auto na dojíždění po dálnici
Nooo... Na křižovatce bych ti to asi rychle vysvětlil
BTW: v pátek jsem krátce projel GTI CS a to tahání za volant je vcelku nepříjemné, když člověk ví, že to jde i jinak. A to bylo sucho... Včera bych se s tím pořádně ani nerozjel, protože by tam furt svítil protiprokluz
BTW: v pátek jsem krátce projel GTI CS a to tahání za volant je vcelku nepříjemné, když člověk ví, že to jde i jinak. A to bylo sucho... Včera bych se s tím pořádně ani nerozjel, protože by tam furt svítil protiprokluz
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Zábavné auto na dojíždění po dálnici
Ja vim ze jo. Jenze kolikrat za den zavodis na semaforech ze jo...řidičBOB píše:Nooo... Na křižovatce bych ti to asi rychle vysvětlil
BTW: v pátek jsem krátce projel GTI CS a to tahání za volant je vcelku nepříjemné, když člověk ví, že to jde i jinak. A to bylo sucho... Včera bych se s tím pořádně ani nerozjel, protože by tam furt svítil protiprokluz
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28035
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zábavné auto na dojíždění po dálnici
Když někdo chce, tak klidně na každé
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Zábavné auto na dojíždění po dálnici
honzisss: právě, že moc ne. A o to víc každá prohra bolí
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Zábavné auto na dojíždění po dálnici
JasnyřidičBOB píše:Když někdo chce, tak klidně na každé
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Zábavné auto na dojíždění po dálnici
Na vyhravani na semaforech po praze je dobrej hybrid, ten je minimalne na prvnich 50m vzdycky nejrychlejsiStepan píše:honzisss: právě, že moc ne. A o to víc každá prohra bolí
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k