Mini auto s automatom
Re: Mini auto s automatom
nemá CVT i starší generace 450h?
mimochodem, na základě toho malička zkušeností, co s automaty mám, mi CVT přijde pro "uživatele" automobilu jako nejpříjemnější automat
mimochodem, na základě toho malička zkušeností, co s automaty mám, mi CVT přijde pro "uživatele" automobilu jako nejpříjemnější automat
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Mini auto s automatom
Vsechny hybridni systemy toyoty maj eCVT, coz je neco zcela jineho nez klasicka CVT prevodovka.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Mini auto s automatom
jeeeeej dakujeeeeem takze aby sme to nejako uzavreli, hento su vlastne typy automatickych prevodoviek a robotizovany manual a automatizovana prevotovka je vlastne ten automat a u roznych automobiliek sa to vola inak - podla typu...chapem to ako tak spravne?
Re: Mini auto s automatom
Těžko to nějak srozumitelně vysvětlit bez širších souvislostí. Zjednodušeně - převodovka s hydrodynamickým měničem, dvouspojková (u koncernu Volkswagen nazývaná DSG) převodovka nebo převodovka s plynule měnitelným převodem (CVT) jsou typy, které jsou speciálně navržené jakožto automatické převodovky a proto solidně fungují. Naproti tomu robotizovaná převodovka je jakoby klasický manuál, na který je naroubované automatizované ovládání. Je to levnější řešení a funguje většinou kostrbatě, asi jako bys k manuální převodovce posadila nepříliš citlivého a šikovného řidiče.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Mini auto s automatom
Ano, pricemz jsem to napsal jeste trosku spatne, protoze DSG a ASG uz jsou prave konkretni nazvy pouzivane u koncernu VW.Ada píše:jeeeeej dakujeeeeem takze aby sme to nejako uzavreli, hento su vlastne typy automatickych prevodoviek a robotizovany manual a automatizovana prevotovka je vlastne ten automat a u roznych automobiliek sa to vola inak - podla typu...chapem to ako tak spravne?
Spravne jsem mel vytucnit dvojspojkova prevodovka misto DSG resp. automatizovana prevodovka misto ASG.
V zasade bude HDM u tech malych levnych aut v podstate nesehnatelne, dvojspojka zacina vetsinou u kompaktnich aut typu Fabia, zustava CVT a robotizovany manual, ktery je z tech dvou spis horsi reseni (souhlas s vyse uvedenym prispevkem od Zajdy). I kdyz nekdo tvrdi ze reseni od VW je hodne dobre.
Nejlepsi je vyhlidnout si par aut a vyzkouset, co nevyhovuje jednomu, muze druhemu stacit.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Mini auto s automatom
Pokud jsi ochotna za to dat az 13.000euro, tak bych nesel do mini auta, ale radsi bych sel o tridu vys. Mini auta jako aygo jsme mel parkrat z pujcovny a na tech autech je neskutecne moc videt, jak se na nich moc setri aby byla cena od hodne nizka. Takze ja by tebou zkusim Yaris, skodu Fabii, vw Polo, ford Fiestu,i20, mazda 2, peugeot 208 atp (nevim zda se u vsech vejdes s automatem a slisnou vynavou do rozumne ceny, to zjistis v ceniku).
Az si ty auta okouknes a projedes,urcite budes mit spoustu dalsich otazek
Az si ty auta okouknes a projedes,urcite budes mit spoustu dalsich otazek
Re: Mini auto s automatom
fuuu no super teda nooo len ja som zatazena na mini auta, najradsej by som si kupila smart fortwo lenze to by ma uz ozaj vsetci vysmiali, takze chcem radsej 5 dverove a co najmensie a hej bude najlepsie ich popozerat nazivo, a co sa tyka ,,kvality,, automatu, tak ja to posudit aj tak nebudem vediet, kedze je to moje prve auto a na inom automate som nejazdila btw som strasne vdacna ze to tu zije a ze mi radite pri vybere a mate so mnou trpezlivost
Re: Mini auto s automatom
Pod dojmem této diskuze jsem si byl vyzkoušet 5dveřové Mii 1.0 AP...... Myslel jsem, že robot bude cukat při rozjezdech. Ale rozjezd ani couvání nejsou problém, to je úplně v pohodě. Řazení dolu při přibrzďování taky v pohodě. Ovšem co je peklo, je řazení nahoru. Pokud jedete s minimem plynu, tak je to zvláštní, ale dá se. Ovšem pokud se řadí nahoru pod plynem, tak to je dílo. Reálně dojde k cca sekundovému výpadku přenosu hnací síly, takže pokračujete v kabině vpřed. Při manuálním řazení je to něco podobného, ale u automatu to člověk nečeká. Navíc pokud je zvyklý na plynulé řazení nahoru (třeba u benzínu s DSG), tak první dojem je naprostý šok. Robotizovaný manuál je opravdu zlo a naprostá nouzovka pro někoho, kdo se nechce naučit řadit s klasickým manuálem.
Re: Mini auto s automatom
Než současný smart, tak raději jeho jednovaječné dvojiče nový Renault Twingo. Tady tvrdí, že je to dvouspojka.Ada píše:....najradsej by som si kupila smart fortwo lenze to by ma uz ozaj vsetci vysmiali, takze chcem radsej 5 dverove a co najmensie .....
Pohodlí při jízdě ve městě zajišťuje šestistupňová automatická dvouspojková převodovka EDC
https://www.renault.cz/vozy/nove-vozy/twingo/vykon.html
Dovolím si odkaz na konkureci, kde je recenze slabšího manuálu. aspoň pro představu, jak to vypadá.
http://www.auto.cz/test-renault-twingo- ... mart-83536
Re: Mini auto s automatom
S tím já souhlasím. I praktická využitelnost o třídu výše je dramaticky jiná než u mini aut, která jsou pro jednoho, maximálně dva a ještě bez zavazadel. Ovšem některá mini auta vypadají stylově.TomZ píše:Pokud jsi ochotna za to dat az 13.000euro, tak bych nesel do mini auta, ale radsi bych sel o tridu vys. .....