Elektromobily a vse kolem nich
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27876
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
To by mne také zajímalo. Já totiž přišel jenom na nevýhody - resp. nevýhodu ve vyšší hmotnosti - vyšší spotřeba, horší akcelerace a nižší rychlost průletu zatáček.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
V dohladnej dobe by som mohol mat k dispo Passata GTE, tak som zvedavy vo co go...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Elektromobily a vse kolem nich
V dohladnej dobe by som mohol mat k dispo Passata GTE, tak som zvedavy Gde To Exne...Snowman000 píše:V dohladnej dobe by som mohol mat k dispo Passata GTE, tak som zvedavy vo co go...
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Zkušenost s Hondou CRZ. Při akceleraci Ti pomohou baterky, při brždění si je dobiješ zpět a ve výsledku jedeš s pěknou spotřebou. Myslím že i PJ neco podobného popisoval v testu nějakého Lexusu...Vana píše:jak ?
2.9T RWD
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Jezdíl jsem po Praze s Lexusem 450h, jede to hezky, výkon super, spotřeba o 4l/100km menší než u standardního motoru 3,5l, ale tím ty výhody končí. Auto je o dost těžší než nehybrid verze, kufr o 1/3 menší a díky bateriiím nelze sklopit zadní sedačky no a když baterie odejdou za 5 let (zpravidla po záruce), tak 60-80 tis. za nové. Tím se smaže jakákoli úspora na benzínu a navíc stejně člověk platí standardní údržbu benzínového motoru. Podle mě hybrid je slepá cesta a výrobci ji zvolili jen aby mohli lépe obcházet EURO normu (tím nechválím tyhle přiblblé normy).
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Tak uveďme to na pravou míru. Baterky při akceleraci skutečně pomohou, ale celý hybridní systém je obvykle cvalík takže citelný kus nadvýkonu sežere sám. A při rekuperaci reálně využiješ s bídou třetinu energie, je proto otázka jestli to má fakt cenu. Myslím že nehybridní auto koupené za stejné peníze jako hybrid nepojede o nic hůř. Ale třeba nějaké výjimky existujíHondaMan píše:Zkušenost s Hondou CRZ. Při akceleraci Ti pomohou baterky, při brždění si je dobiješ zpět a ve výsledku jedeš s pěknou spotřebou. Myslím že i PJ neco podobného popisoval v testu nějakého Lexusu...
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Pořád nechápu jak je to u hybridu s předjížděním, když kapacita aku je nulanulaprd. Začnu předjíždět s pedálem na podlaze a během předjíždění výkon klesne? Auto se bude pokaždé chovat jinak podle stavu aku? Případně kdo nese odpovědnost za takové selhání? Nebo musím před každým předjížděním zkoumat budíky abych věděl jako to tentokrát dopadne?
Hybrid chápu u drahých velkoobjemových aut, která jsou provozována často v centrech velkých měst. S ohledem na spotřebu i emise.
Hybrid chápu u drahých velkoobjemových aut, která jsou provozována často v centrech velkých měst. S ohledem na spotřebu i emise.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Výkon toho hybridu (zrychlení) je úplně jinde než u stejného auta se stejným spalovacím motorem a předjíždění je otázka několika sekund, to baterie zvládnou v pohodě. Ovšem nedají se očekávat zázraky ve spotřebě. Hybrid určitě pomůže ve městě nebo při akceleracích a pokud někdo jezdí denně trasu např. Říčany - centrum Praha (nebo se probíjí centrem ze severu) a zároveň často nějaké dálky nad 400km tak pak je to auto pro něj. Pro větší ježdění po Praze pak dává daleko větší smysl plugin hybrid.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Ked to budem mat, tak urcite vyskusam vybit aku (alebo aspon dostat ich na minimum) a zistit co sa bude diat.Honza42 píše:Pořád nechápu jak je to u hybridu s předjížděním, když kapacita aku je nulanulaprd. Začnu předjíždět s pedálem na podlaze a během předjíždění výkon klesne? Auto se bude pokaždé chovat jinak podle stavu aku? Případně kdo nese odpovědnost za takové selhání? Nebo musím před každým předjížděním zkoumat budíky abych věděl jako to tentokrát dopadne?
Hybrid chápu u drahých velkoobjemových aut, která jsou provozována často v centrech velkých měst. S ohledem na spotřebu i emise.
Minimalne GTE ma mat 4 rezimy:
E-mode - cista elektrika
Auto - kombinacia od cisteho elektra, cez iba spalovak az po kombinaciu oboch
Rekuperacny - cisto spalovak, kedy okrem pohonu auta dobija aj baterky
GTE - max. vykon oboch spolu (tu ma bude zaujimat ako dlho to vydrzi fungovat naplno(poslem to v nom hore Certovicou a uvidime ))
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Jsem zvědav na zkušenosti a provozem. Ta spotřeba 1,7l/100km je z říše snů, když to bude 4,5l/100km, tak to bude dobrý.