GTD + STI
GTD + STI
Zdravíčko,
potřebuji nové auto. Budu s ním jezdit po nejdelším českém tankodromu, po stověžaté a po okreskách tam u nás na Moravě. Nároky na prostor a výbavu nejsou nijak přehnané. Hlavně aby to pořádně svítilo, moc nedrncalo a bylo tam kam zapíchnout kabel od telefonu. Nejdůležitější je obligátní kombinace silný motor/nízká spotřeba. Vzhledem k rodinnému zázemí, podílu dálničních kilometrů a tomu, že palivová karta nebude součástí balení a pořád jsem jenom chudej student, definitivně nafta/LPG/CNG. Druhé dvě jmenované varianty pouze v případě tovární zástavby, nechci se vrtat v záručním autě. Manuální převodovka je nutnost, stejně jako normální karoserie sedan/liftback/hatchback, žádný crossovery a takový chujoviny. Jednoznačně upřednostňuji zcela nové auto/skladovku, před sebeméně jetou předváděckou. Viděl jsem, jak se k prodejci chovají k nové XC90/Genesisu a nedělám si iluze, že jinde to bude lepší. Nicméně v případě dobré nabídky bych asi couvnul.
A ano, peníze. 450k bez daně+vozidlo na protiúčet, za které si AAAčka účtují v rozsahu 170-200k. To co AAAčka uvádějí u podobných vozidel v popisu je v mém případě skutečně pravda, první majitel, kilometry sedí, nebouráno, však to známe
První na řadě ve výběru jsou Octa RS TDI/Golf GTD/Seat 2.0TDi 135kw/Focus ST TDCi. Někdo zkušenosti, pro a proti, v čem se auta konkrétně liší? Další kandidáti s podobným výkonem, klidně i prostorově menší?
Dále jsem někde zahlédl, že Opel nabízí 110kw motory přestavěné na CNG. Pro/proti? Octavie CNG mi přijde slabá, po dálnici bude potřeba ten motor víc hnát, stejně to nepojede, akorát to bude žrát jak prokopnutý. Passat CNG není ještě u nového modelu v nabídce.
Největší radost bych měl, kdyby se někde vyštrachala skladovka Superbu II./Passatu B7 s 3.6FSi s nájezdem do 20k. Po zplynování bych měl z mého pohledu ideální dálniční přesunovadlo a ještě by mi možný nějaký kačky zbyly
E: zvažoval jsem i možnost prodeje současného vozu a postupné utrácení peněz za operativní leasing. Nakonec jsem to vyhodnotil jako příliš riskantní, vzhledem k věku/společenskému postavení a vědomí, že auto bude "na furt", respektive do doby než se vydělá na nový. V případě, že půjde v dohledné době na trh nová oktávka, nebráním se ani využití pádu cen současného "preFL" modelu. Nižší zůstatková hodnota mě až tak netrápí, vozidlo mám v plánu si nechat dlouhodobě, případně se využije v rámci rodiny.
potřebuji nové auto. Budu s ním jezdit po nejdelším českém tankodromu, po stověžaté a po okreskách tam u nás na Moravě. Nároky na prostor a výbavu nejsou nijak přehnané. Hlavně aby to pořádně svítilo, moc nedrncalo a bylo tam kam zapíchnout kabel od telefonu. Nejdůležitější je obligátní kombinace silný motor/nízká spotřeba. Vzhledem k rodinnému zázemí, podílu dálničních kilometrů a tomu, že palivová karta nebude součástí balení a pořád jsem jenom chudej student, definitivně nafta/LPG/CNG. Druhé dvě jmenované varianty pouze v případě tovární zástavby, nechci se vrtat v záručním autě. Manuální převodovka je nutnost, stejně jako normální karoserie sedan/liftback/hatchback, žádný crossovery a takový chujoviny. Jednoznačně upřednostňuji zcela nové auto/skladovku, před sebeméně jetou předváděckou. Viděl jsem, jak se k prodejci chovají k nové XC90/Genesisu a nedělám si iluze, že jinde to bude lepší. Nicméně v případě dobré nabídky bych asi couvnul.
A ano, peníze. 450k bez daně+vozidlo na protiúčet, za které si AAAčka účtují v rozsahu 170-200k. To co AAAčka uvádějí u podobných vozidel v popisu je v mém případě skutečně pravda, první majitel, kilometry sedí, nebouráno, však to známe
První na řadě ve výběru jsou Octa RS TDI/Golf GTD/Seat 2.0TDi 135kw/Focus ST TDCi. Někdo zkušenosti, pro a proti, v čem se auta konkrétně liší? Další kandidáti s podobným výkonem, klidně i prostorově menší?
Dále jsem někde zahlédl, že Opel nabízí 110kw motory přestavěné na CNG. Pro/proti? Octavie CNG mi přijde slabá, po dálnici bude potřeba ten motor víc hnát, stejně to nepojede, akorát to bude žrát jak prokopnutý. Passat CNG není ještě u nového modelu v nabídce.
Největší radost bych měl, kdyby se někde vyštrachala skladovka Superbu II./Passatu B7 s 3.6FSi s nájezdem do 20k. Po zplynování bych měl z mého pohledu ideální dálniční přesunovadlo a ještě by mi možný nějaký kačky zbyly
E: zvažoval jsem i možnost prodeje současného vozu a postupné utrácení peněz za operativní leasing. Nakonec jsem to vyhodnotil jako příliš riskantní, vzhledem k věku/společenskému postavení a vědomí, že auto bude "na furt", respektive do doby než se vydělá na nový. V případě, že půjde v dohledné době na trh nová oktávka, nebráním se ani využití pádu cen současného "preFL" modelu. Nižší zůstatková hodnota mě až tak netrápí, vozidlo mám v plánu si nechat dlouhodobě, případně se využije v rámci rodiny.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27974
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zábavné auto na dojíždění po dálnici
Jak by řekl Clarkson: kup si Golfa...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Zábavné auto na dojíždění po dálnici
nějaká ta opravdu málo ojetá R36 by byla krása.....
jinak mi ale cosyk logicky neštymuje v názvu vlákna..... zábava a dálnice (myšleno CZ dálnice) to imho prostě spolu není kompatibilní......
jinak mi ale cosyk logicky neštymuje v názvu vlákna..... zábava a dálnice (myšleno CZ dálnice) to imho prostě spolu není kompatibilní......
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Zábavné auto na dojíždění po dálnici
To je ta schizofrenie. V rámci budgetu se mi ten kompromis hledá hrozně špatně
Kdybych chtěl jenom dálniční přibližovadlo, kouknu na nějakej Citroen C5 a jsem víceméně hotovej.
Kdybych chtěl auto na zábavu, koupil bych si Ibizu Cupra a zbytek peněz prolítal v benzínu a gumách.
Oboje se samozřejmě dá velmi kvalitně spojit. Rkovej Golf, AMG/RS/M, cokoliv. Ale ne za dané peníze a požadavkem na trošku přívětivou spotřebu. Kdyby o ní totiž nešlo, vzal bych na Astru OPC a byl bych pravděpodobně spokojenej. Ale 280 koní+požadavek na 98 oktan, by mě pravděpodobně uvrhlo velmi rychle do chudoby. A radši celej měsíc jezdit, než se 14 dní vozit jak král a 14 dní leštit
Zkusím domluvit nějakou předváděcí jízdu na GTD
Kdybych chtěl jenom dálniční přibližovadlo, kouknu na nějakej Citroen C5 a jsem víceméně hotovej.
Kdybych chtěl auto na zábavu, koupil bych si Ibizu Cupra a zbytek peněz prolítal v benzínu a gumách.
Oboje se samozřejmě dá velmi kvalitně spojit. Rkovej Golf, AMG/RS/M, cokoliv. Ale ne za dané peníze a požadavkem na trošku přívětivou spotřebu. Kdyby o ní totiž nešlo, vzal bych na Astru OPC a byl bych pravděpodobně spokojenej. Ale 280 koní+požadavek na 98 oktan, by mě pravděpodobně uvrhlo velmi rychle do chudoby. A radši celej měsíc jezdit, než se 14 dní vozit jak král a 14 dní leštit
Zkusím domluvit nějakou předváděcí jízdu na GTD
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27974
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zábavné auto na dojíždění po dálnici
Málo jetá R36 je utopie...i když hezká představa. Ale auto na dálnice to moc nebylo - vím, o čem mluvím Chybí tomu 7čka a tak to točí zatraceně moc Navíc s tím autem se reálně nedá pod 10 - spíš 13-15.
EDIT: na GTD umí v současné době udělat velmi dobrou cenu, když se chce...
EDIT: na GTD umí v současné době udělat velmi dobrou cenu, když se chce...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zábavné auto na dojíždění po dálnici
R36 ne, ta by mala mat kratke prevody...lepsie by malo byt CC s rovnakym motorom
Ale ani jedno neni s manualom!
E90 330i by urcite nebola spatna. Uz moja E46 bola na dialnicne presuny ako stvorena a k tomu relativne nizka spotreba.
EDIT: Golf GTD nie je teda nic extra a zabavny uz vobec ne...tu bych teda urcite radsej benzinovu Octu RS, alebo este lepsie Leon Cupra (ak by fakt nevychadzali prachy tak aj Octa/Leon s 1.8 TSI su lepsie)
Ale ani jedno neni s manualom!
E90 330i by urcite nebola spatna. Uz moja E46 bola na dialnicne presuny ako stvorena a k tomu relativne nizka spotreba.
EDIT: Golf GTD nie je teda nic extra a zabavny uz vobec ne...tu bych teda urcite radsej benzinovu Octu RS, alebo este lepsie Leon Cupra (ak by fakt nevychadzali prachy tak aj Octa/Leon s 1.8 TSI su lepsie)
Naposledy upravil(a) Snowman000 dne ned 11 zář 12:14, celkem upraveno 1 x.
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27974
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zábavné auto na dojíždění po dálnici
Ano - CC je mnohem lepší! Manuál nepřítomný...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Zábavné auto na dojíždění po dálnici
Benzínový šestihrnek s AT přebíjí dieselovej čtyřhrnek v manuálu. Priority
Jetou prémii určitě ne. Ikdyž preFL E9x 330i je pro mě velmi atraktivní auto (ideálně v podobné specifikaci jako ho měl pJanda ) až takový blázen nejsem.
Jetou prémii určitě ne. Ikdyž preFL E9x 330i je pro mě velmi atraktivní auto (ideálně v podobné specifikaci jako ho měl pJanda ) až takový blázen nejsem.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27974
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zábavné auto na dojíždění po dálnici
Ještě nedávno jsem měl po ruce hodně dobré 3.6FSI CC. Supr výbava, málo najeto a cenový limit byl taky v poho. Ale už je fuč.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Zábavné auto na dojíždění po dálnici
Ja se svezl ve focusu st tdci s manualem:
+ na 18 pohodlny, docela komunikativni rizeni, dobry razeni i pocit z brzd
- motor ma sice velkej kroutak, ale malej pouzitelnej rozsah otacek (od 3,5 uz je marnej)
- na 2.0d vyssi spotreba na dalnici i pri lehce nadlimitnich rychlostech, diky relativne kratke 6tce asi
- playstation interier
No a nakonec cena, i po sleve pro rodinneho prislusnika byla v pozadovane vybave levnejsi cupra.
+ na 18 pohodlny, docela komunikativni rizeni, dobry razeni i pocit z brzd
- motor ma sice velkej kroutak, ale malej pouzitelnej rozsah otacek (od 3,5 uz je marnej)
- na 2.0d vyssi spotreba na dalnici i pri lehce nadlimitnich rychlostech, diky relativne kratke 6tce asi
- playstation interier
No a nakonec cena, i po sleve pro rodinneho prislusnika byla v pozadovane vybave levnejsi cupra.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k