Bilstein B8 & Eibach Pro-kit, nebo v kombinaci s H&R Sport. Měnit samotné pružiny není zrovna dvakrát dobrý nápad. Na ceny se koukni, nevím, jaký motor a jestli RWD/AWD. Jo, a jestli jdeš do OEM kol, tak bych se ještě kouknul po podložkách, aby byly nebyly tak zapadlý.
V potaz je ještě potřeba vzít taky adaptivní podvozek, jestli ho máš. Pokud si pamatuji, tak M pasivní podvozek je o 10 mm nižší, takže pokud dejme tomu Eibach je - 30 mm, musíš těch 10 mm odečíst.
http://www.cargraphicts.com/en/brands/f ... t-systems/ zde a budeš to mít i s fake zvukem benzínu,určitě mě za to budou všichni nenávidět,ale konečně je něco,přesně podle mých představ ..velký km nájezd a zvuk připomínající benzín a nemít přitom 340i
340i, manual, zadohrab. Otazka zni, zvolit ve specifikaci M podvozek nebo M adaptivni podvozek? Nemate nekdo zkusenosti s M podvozkem? Auto bude slouzit jako potah. Prehnane tvrdosti bych se u 3 er nebal. Obecne je dost mekka. S adaptivnim podvozkem mam zkusenosti z M135i a porad si rikam, jestli ten M podvozek bez adaptivnich tlumicu neni lepsi? Vsude na vyzkouseni maji Xdrive, ktery ovsem nema snizeny podvozek, takze je auto houpave jak trajekt na mori za boure. Az mne z toho bylo spatne.