doblo jsem prehlidl... sakra
je to skutr, muj od brezna do rijna, vedle letadla, nejpouzivanejsi dopravni prostredek
Vrtání vs zdvih = poměr (v čem právě točíte volantem?)
Re: Vrtání vs zdvih = poměr (v čem právě točíte volantem?)
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27941
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vrtání vs zdvih = poměr (v čem právě točíte volantem?)
83 × 91.4 mm a 0,91
+
82.5 × 92.8 mm a 0,89
+
82.5 × 92.8 mm a 0,89
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Vrtání vs zdvih = poměr (v čem právě točíte volantem?)
kdysi jsem začínal na 38 x 44 řadový jednoválec
ten krátký zdvih byl super ale vrtání k němu udělali moc malé
ten krátký zdvih byl super ale vrtání k němu udělali moc malé
Re: Vrtání vs zdvih = poměr (v čem právě točíte volantem?)
82,7 x 92 = 0,899
Re: Vrtání vs zdvih = poměr (v čem právě točíte volantem?)
Xm 2,1TD 12V mám 85 x 92, tj. poměr 0,92
a XM 3.0 V6 12V má 93 x 73, tedy 1,27.
Mimo soutěž je GS 1.0, které nejezdí, 74x59, takže 1.25.
a XM 3.0 V6 12V má 93 x 73, tedy 1,27.
Mimo soutěž je GS 1.0, které nejezdí, 74x59, takže 1.25.
Citroën XM 99' Berline Exclusive 2,1TD 12V "Silver Shadow"
Citroën XM 95' Berline Exclusive 3.0V6 12V "Deep Blue"
Citroën C5 01' Berline Plus 2.0HDi "Pracant"
Citroën GS 72' Berline Confort 1.0 "Pekáč"
Citroën XM 95' Berline Exclusive 3.0V6 12V "Deep Blue"
Citroën C5 01' Berline Plus 2.0HDi "Pracant"
Citroën GS 72' Berline Confort 1.0 "Pekáč"
Re: Vrtání vs zdvih = poměr (v čem právě točíte volantem?)
se přiznám, že vrtání x zdvih nevím z hlavy ani u jednoho ze svých aut.... objem, výkon, krouťák to jo, ale rozměry válců jdou mimoňa
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Vrtání vs zdvih = poměr (v čem právě točíte volantem?)
85,5 x 69 = 1,24 takže podčtverec, který je zapotřebí točit. Proto se dával i do letadel.
Volvo S60 2.4T
VW T2
VW T2
Re: Vrtání vs zdvih = poměr (v čem právě točíte volantem?)
K cemu je to dobre? Jsou podctverce, co se nijak zvlast netoci a sam mam treba celkem nadctverec, co ma rev. cut v serii na 8500 ot./min. a max. vykon na 8000 ot./min. .
Re: Vrtání vs zdvih = poměr (v čem právě točíte volantem?)
tak mi to nedalo abych to nezjistil
brambor: vrtání 85 / zdvih 88 mm
m4Zlik: ditto
pindica: vrtání 70,8 / zdvih 78.9 mm
leguán: vrtání 82,5 / zdvih 92.8 mm
čili všechna 4 auta jsou nadčtvercová, to je asitak fšecko, co k temu možu dodať.....
brambor: vrtání 85 / zdvih 88 mm
m4Zlik: ditto
pindica: vrtání 70,8 / zdvih 78.9 mm
leguán: vrtání 82,5 / zdvih 92.8 mm
čili všechna 4 auta jsou nadčtvercová, to je asitak fšecko, co k temu možu dodať.....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.