BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: BMW Divize

Příspěvek od ctrl_j »

ctrl_j píše:
Bond007 píše:
Stepan píše:Že má většina turbo benzínu větší výkon než udavany
Přece jednou to vyrobim, odzkousim, vím kolik to bude žrát a jak moc se to bude srát, a jsem rdy to prodat, tak nebudu psát, že je to horší než to ve skutečnosti je
jde o to, ze turba jsou mnohem naladovejsi a vykyvy v teplote, tlaku, vlhkosti a nadmorske vysce jsou u nej vic znat... proto se, aspon podle JPP informaci co mam, udava vykon, ktery je schopno to udelat vzdy
Tak to asi delaji ti chlapici co jezdi Pikes Peak ktery konci nekde 4,5 km nad morem s tema turbama dost velkou chybu. Nebo ze by to bylo presne naopak…? :)
Bond007 píše:Chces rict ze turbomotory jsou mene haklive na podminky nez atmosfera?
No samozrejme ze motor kteremu zene vzduch pretlakove dmychadlo bude pri vyraznem poklesu atmosferickeho tlaku mene haklivy na ubytek vykonu, nez agregat ktery je vzduchem plnen jen podtlakovym pohybem pistu.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: BMW Divize

Příspěvek od mmira »

myslim ze doslo k nedorozumeni. na atmosfery v podstate pusobi jen ta nadmorska vyska, na turba to, s cim se potkame casteji - teplota vzduchu a vlhkost.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Eda
Mistr volantu
Příspěvky: 562
Registrován: úte 10 kvě 11:14

Re: BMW Divize

Příspěvek od Eda »

Ale zaroven trva delsi dobu nez zacne davat plnej tlak takze hlavne v nizsich otackach je to docela poznat, pusobi to letargicky
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27934
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od řidičBOB »

...a co hustota vzduchu?
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: BMW Divize

Příspěvek od ctrl_j »

mmira píše:myslim ze doslo k nedorozumeni. na atmosfery v podstate pusobi jen ta nadmorska vyska, na turba to, s cim se potkame casteji - teplota vzduchu a vlhkost.
Ty komponenty co jsou v preplnovanym aute navic trpi nepochybne vic, nez to co tam neni. Na druhou stranu mezichladic stlaceneho vzduchu a chlazeni turba kapalinou (olejem) ma i to nejslabsi TSI (1.2).
Eda píše:Ale zaroven trva delsi dobu nez zacne davat plnej tlak takze hlavne v nizsich otackach je to docela poznat, pusobi to letargicky
To zavisi na tom, jak si ten motor postavis. Single turbo s malym/velkym prumerem, paralelni bi-turbo, sekvencni bi-turbo, kompresor pohaneny primo od motoru.
Projed se v 1.8 TSI…
řidičBOB píše:...a co hustota vzduchu?
To jde jedno s druhym. V nejakych 6000 m je polovicni tlak i hustota vzduchu nez na hladine more.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Eda
Mistr volantu
Příspěvky: 562
Registrován: úte 10 kvě 11:14

Re: BMW Divize

Příspěvek od Eda »

ctrl_j: jo to verim, ja sem tolik prilezitosti nemel ale evo IX a Focus RS prvni generace se chovali stejne, ztrata vykonu v nizkejch otackach, letargicky reakce.
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27934
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od řidičBOB »

to bude řídkým vzduchem... Ono o není ztráta výkonu, ale prostě to trvá déle než se to správně rozpohybuje.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Bond007 »

řidičBOB píše:to bude řídkým vzduchem... Ono o není ztráta výkonu, ale prostě to trvá déle než se to správně rozpohybuje.
Je to ztrata vykonu... Oksmziteho ;)
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Bond007 »

ctrl_j píše:
mmira píše:myslim ze doslo k nedorozumeni. na atmosfery v podstate pusobi jen ta nadmorska vyska, na turba to, s cim se potkame casteji - teplota vzduchu a vlhkost.
Ty komponenty co jsou v preplnovanym aute navic trpi nepochybne vic, nez to co tam neni. Na druhou stranu mezichladic stlaceneho vzduchu a chlazeni turba kapalinou (olejem) ma i to nejslabsi TSI (1.2).
Eda píše:Ale zaroven trva delsi dobu nez zacne davat plnej tlak takze hlavne v nizsich otackach je to docela poznat, pusobi to letargicky
To zavisi na tom, jak si ten motor postavis. Single turbo s malym/velkym prumerem, paralelni bi-turbo, sekvencni bi-turbo, kompresor pohaneny primo od motoru.
Projed se v 1.8 TSI…
řidičBOB píše:...a co hustota vzduchu?
To jde jedno s druhym. V nejakych 6000 m je polovicni tlak i hustota vzduchu nez na hladine more.
Jak rikas, zalezi jak si to postavis.. A treba 3.0d ve vysich nadmorskych vyskach ztraci dech vcelku vyrazne
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5761
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: BMW Divize

Příspěvek od M.Z. »

Bond007 píše: Jak rikas, zalezi jak si to postavis..
Tak to bude alfa a omega všeho :D
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Odpovědět