MPV 670k kc
Re: MPV 670k kc
Jsem trochu doufal, ze na 16" to nebude tak tvrde. Uvidim jak mi bude vyhovovat pri testovaci jizde. Kazdopadne dik za tip.
Az na ti na to vyjde chvilka. Pripadne to zjistim v autosalonu, az tam budu zkouset nacpat kocarek.
Az na ti na to vyjde chvilka. Pripadne to zjistim v autosalonu, az tam budu zkouset nacpat kocarek.
Re: MPV 670k kc
Na adaptivním podvozku bych vůbec nešetřil, funguje dobře.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: MPV 670k kc
A neni potom nakladnejsi na udrzbu?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27934
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: MPV 670k kc
Ne. Na jednom autě jsem na DCC najel 250+ a na jiném kolega 320+ a tlumiče původní. Toho bych se nebál.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: MPV 670k kc
Sirka medzi podbehami - 105cm
Vyska po roletku - 50cm/48cm ked ju chces vediet zatahovat
Dlzka zo sedadlom uplne vzadu - 98cm
Dlza zo sedadlom uplne vpredu - 120cm
Vyska po roletku - 50cm/48cm ked ju chces vediet zatahovat
Dlzka zo sedadlom uplne vzadu - 98cm
Dlza zo sedadlom uplne vpredu - 120cm
Re: MPV 670k kc
Perfektni, diky moc!
Re: MPV 670k kc
Včera jsme byl projet 1.4Tsi DSG (projížďka o ničem, snad ani ne 10 min).
- řízení na můj vkus přeposilované, ale chápu to k tomuto typu auta
- podvozken a 17" opravdu tvrdý. Sice přemýšlím o 16", ale dle vašich rad do DCC asi půjdu
- celkévě jízda velmi tichá
- sílu motoru jsem nemohl vyzkoušet, věřím, že bude OK
- prostoronost a variabilita auta výborná, zvlášť k jeho velikosti. Když jsme vyndali rezervu, podlahu kufru dali dolů, tak náš velký kočár se tak vešel a stále zbývalo na jedné straně 40% kufru. To přesně potřebuji.
- el. ovládání víka kufru mi přijde jako zbytečnost
- mrzí mě, že bezklíč odemykání je jen u předních dvěří (s dětma člověk jde nejdřív k zadním).
Ještě bych měl otázky
- lze nastavit DCC tak, aby byl podvozek komfortnější?
- ačkoliv převodovka řadí velmi rychle, tak mě docela zkalamala.
A) Jel jsem třeba 70 a chtěl přidat, po sešlápnutí plynu se nic půllll vtěřiny nedělo a pak to teprv vyrazilo. Buď jel na neutrál a nebo třeba na 5. st, měl připravený 6 a já po něm chtěl 3 nebo 4 kvůli drobnému zrychlené. u HDM jsem zvyklý, že po jemném přidání hned jede. Jde mi o běžnou jízdu třeba ve městě 60, kdy auta se trochu rozjedou na 70 a člověk chce držet krok. Je to normální u DSG?
B) Měl jsem vypnutý autostop a zapnutý autohold. Zastavil jsme a následně uvolnil brzdu a auto stálo. To klasický HDM nedělá. Může za to autohold? Jsem zvyklý v koloně jen pouštět brzu a nechat auto jet. Když jsem autohold vypnul, tak (si nejsem úplně jistý) po uvolnění brzdy se chvíli nic nedělo a pak se trochu rozjel, ale nic moc oproti klasickému HDM. Jak to teda řešit? Mít vyplý autohold, ale co pak při rozjíždění do kopce? Nebo v koloně se vždy rozjíždět přes plyn?
- docela nám dělá problém jízda v noci a proto hodně přemýšlím o adaptivních LED s adaptivním light assist. Dle videí na youtube to u passatu funguje skvěle. Máte s tím zkušenosti, můžete to doporučit? (teď v létě to těžko ozkouším).
Předem dík za pomoc
Zkusím si domluvit nějakou delší jízdu, protože prostorově mi auto velmi vyhovuje.
- řízení na můj vkus přeposilované, ale chápu to k tomuto typu auta
- podvozken a 17" opravdu tvrdý. Sice přemýšlím o 16", ale dle vašich rad do DCC asi půjdu
- celkévě jízda velmi tichá
- sílu motoru jsem nemohl vyzkoušet, věřím, že bude OK
- prostoronost a variabilita auta výborná, zvlášť k jeho velikosti. Když jsme vyndali rezervu, podlahu kufru dali dolů, tak náš velký kočár se tak vešel a stále zbývalo na jedné straně 40% kufru. To přesně potřebuji.
- el. ovládání víka kufru mi přijde jako zbytečnost
- mrzí mě, že bezklíč odemykání je jen u předních dvěří (s dětma člověk jde nejdřív k zadním).
Ještě bych měl otázky
- lze nastavit DCC tak, aby byl podvozek komfortnější?
- ačkoliv převodovka řadí velmi rychle, tak mě docela zkalamala.
A) Jel jsem třeba 70 a chtěl přidat, po sešlápnutí plynu se nic půllll vtěřiny nedělo a pak to teprv vyrazilo. Buď jel na neutrál a nebo třeba na 5. st, měl připravený 6 a já po něm chtěl 3 nebo 4 kvůli drobnému zrychlené. u HDM jsem zvyklý, že po jemném přidání hned jede. Jde mi o běžnou jízdu třeba ve městě 60, kdy auta se trochu rozjedou na 70 a člověk chce držet krok. Je to normální u DSG?
B) Měl jsem vypnutý autostop a zapnutý autohold. Zastavil jsme a následně uvolnil brzdu a auto stálo. To klasický HDM nedělá. Může za to autohold? Jsem zvyklý v koloně jen pouštět brzu a nechat auto jet. Když jsem autohold vypnul, tak (si nejsem úplně jistý) po uvolnění brzdy se chvíli nic nedělo a pak se trochu rozjel, ale nic moc oproti klasickému HDM. Jak to teda řešit? Mít vyplý autohold, ale co pak při rozjíždění do kopce? Nebo v koloně se vždy rozjíždět přes plyn?
- docela nám dělá problém jízda v noci a proto hodně přemýšlím o adaptivních LED s adaptivním light assist. Dle videí na youtube to u passatu funguje skvěle. Máte s tím zkušenosti, můžete to doporučit? (teď v létě to těžko ozkouším).
Předem dík za pomoc
Zkusím si domluvit nějakou delší jízdu, protože prostorově mi auto velmi vyhovuje.
Re: MPV 670k kc
El. víko kufru mi přijde senzační, ty nemáš v zimě špinavé ruce při otvírání a zavírání?
DCC nastavíš jen ve 3 režimech, nic komfortnějšího s ním neuděláš.
A- ve sportovním modu by se to mělo zlepšit
B- když máš zapnutý autohold, auto nemůže jet, to je přece výhoda toho systému, podrží tě několik vteřin a pak se uvolní, zkus ho mít vypnutý a zapínej jen v kopci
Na světlech bych taky nešetřil, mělo by to fungovat dobře, ale v Touranu jsem nikdy nejel.
Světla VW umí, nebál bych se toho.
DCC nastavíš jen ve 3 režimech, nic komfortnějšího s ním neuděláš.
A- ve sportovním modu by se to mělo zlepšit
B- když máš zapnutý autohold, auto nemůže jet, to je přece výhoda toho systému, podrží tě několik vteřin a pak se uvolní, zkus ho mít vypnutý a zapínej jen v kopci
Na světlech bych taky nešetřil, mělo by to fungovat dobře, ale v Touranu jsem nikdy nejel.
Světla VW umí, nebál bych se toho.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: MPV 670k kc
- dvere - při zavírání používám vnitřní úchyt a při otevírání mi to nikdy tak hrozné nepřišlo
- podvozek - to vím, spíš zda alespoň jeden z nich by měl být komfortnější jak podvozek bez přípllatku
ad A - OK, zkusím
ad B - jsem zvyklý na HDM a ten ani v kopci necouvne. Autohold netřeba. Takže DSG v kopci bez autoholdu couvne?
- podvozek - to vím, spíš zda alespoň jeden z nich by měl být komfortnější jak podvozek bez přípllatku
ad A - OK, zkusím
ad B - jsem zvyklý na HDM a ten ani v kopci necouvne. Autohold netřeba. Takže DSG v kopci bez autoholdu couvne?
Re: MPV 670k kc
DSGcku jsem u VW na chut neprisel a asi nikdy neprijdu..podle me si dela co chce a ne co chci ja