Volkswagen obecne
Re: Volkswagen obecne
Bobe, co ty s těma R děláš? 2 doma, jedno v Monacu..
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27875
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Jak se občas stane, dostane se mi pod ruku něco, co bych si asi nikdy nekoupil...i když - nikdy neříkej...však víte co.
Nicméně, dostal se mi pod ruku nový Tiguan 2.0TDI 4M 7DSG 140kW R-line.
Nebudu to protahovat a rovnou se přiznám, že největší problém byla ona kombinace dieselového motoru a DSG převodovky. Celé to bylo takové nějaké letargické. Dole to ještě nejelo a nahoře už vůbec ne. 190k jsem si opravdu představoval o dost jinak. Svižněji.
Co se týče podvozku, tak za mne OK. Hlavně DCC pracovalo skvěle. Ostatně, jako vždy ve VW. Změna je cítit okamžitě a je dobře rozeznatelná v chování podvozku.
Interiér je klasické VW - vše tam, kde má být. Ergonomie za 1. Výhradu mám, ale to je asi můj osobní problém, k tomu displeji s mizerným rozlišením, který postupně vytlačuje klasické budíky. Ty budou velmi pravděpodobně zanedlouho pouze za příplatek "retro". Je to takové barevné a nepřehledné tamagoči. Stejně tak jsem byl nemile překvapený z R-line sedaček, mimochodem cena toho vozu byla cca 1,3mio. Zadní sedadla vypadala jako na CPZtce, přední o chlup lepší. Úplně jsem nepobral, k čemu někdo do přehledu zakomponoval "monitor výkonu" - fakt zbytečné!
Naopak mne potěšily praktické věci, jako návrat adapt tempomatu do znaku, místo té podivné "kocky" ve spodním grilu. Velmi milé je ukotvení víka mezipodlahy nebo ostřikovač zadní parkovací kamery. Je vidět, že občas ve VW někdo i přemýšlí.
Nicméně, dostal se mi pod ruku nový Tiguan 2.0TDI 4M 7DSG 140kW R-line.
Nebudu to protahovat a rovnou se přiznám, že největší problém byla ona kombinace dieselového motoru a DSG převodovky. Celé to bylo takové nějaké letargické. Dole to ještě nejelo a nahoře už vůbec ne. 190k jsem si opravdu představoval o dost jinak. Svižněji.
Co se týče podvozku, tak za mne OK. Hlavně DCC pracovalo skvěle. Ostatně, jako vždy ve VW. Změna je cítit okamžitě a je dobře rozeznatelná v chování podvozku.
Interiér je klasické VW - vše tam, kde má být. Ergonomie za 1. Výhradu mám, ale to je asi můj osobní problém, k tomu displeji s mizerným rozlišením, který postupně vytlačuje klasické budíky. Ty budou velmi pravděpodobně zanedlouho pouze za příplatek "retro". Je to takové barevné a nepřehledné tamagoči. Stejně tak jsem byl nemile překvapený z R-line sedaček, mimochodem cena toho vozu byla cca 1,3mio. Zadní sedadla vypadala jako na CPZtce, přední o chlup lepší. Úplně jsem nepobral, k čemu někdo do přehledu zakomponoval "monitor výkonu" - fakt zbytečné!
Naopak mne potěšily praktické věci, jako návrat adapt tempomatu do znaku, místo té podivné "kocky" ve spodním grilu. Velmi milé je ukotvení víka mezipodlahy nebo ostřikovač zadní parkovací kamery. Je vidět, že občas ve VW někdo i přemýšlí.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Do Tiguanu jedine 2.0 TSI
Ono tie diesele su neskutocne tazke (skus kuknut TP kolko tam je pohotovostka ) a ani jeden proste "nejede" a taktiez zhorsuju komfort a jazdne vlastnosti...
R-Line sedacky su +/- normal sedacky len s inym calunenim, tu sa mi zase vzdy oplatilo priplatit za Ergo sedacky.
Ad elektronicke budiky tez nenavidim, fabrika to nanutila vsetkym krajinam do HL do serie...no samo Nemecko to v HL v serii nema
Nastastie je tam v nahladoch rezim "Classic", ktory sa svojou prehladnostou aspon trosku podoba na normalne budiky
Ono tie diesele su neskutocne tazke (skus kuknut TP kolko tam je pohotovostka ) a ani jeden proste "nejede" a taktiez zhorsuju komfort a jazdne vlastnosti...
R-Line sedacky su +/- normal sedacky len s inym calunenim, tu sa mi zase vzdy oplatilo priplatit za Ergo sedacky.
Ad elektronicke budiky tez nenavidim, fabrika to nanutila vsetkym krajinam do HL do serie...no samo Nemecko to v HL v serii nema
Nastastie je tam v nahladoch rezim "Classic", ktory sa svojou prehladnostou aspon trosku podoba na normalne budiky
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 49
- Registrován: sob 06 říj 20:05
Re: Volkswagen obecne
Dobrý den, pánové, nevíte prosím, zda u nového Tiguanu je rozdíl mezi Comfortline a Highline také v použítých tlumeních apod.? U "nového" Passatu se totiž psalo, že ten rozdíl je citelný. U nového Tiguanu mně prodejce tvrdí, že rozdíl je jen ve výbavách. Ptám se proto, že na jedné straně bych se chtěl vyhnout Active Info Display (tj. vyhnout se Highlinu), na druhé straně bych rád co nejlepší tlumení podvozku (v rámci možností daného modelu), což se mi zdá, že vede spíše na Highline.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27875
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
No, nikdy jsem neslyšel o tom, že podvozek by měl něco do činění se stupněm výbavy. Pouze se zvolenou motorizací.
Zaškrtni si DCC a máš jistotu, že sis zvolil to nejlepší.
Co mám zkušenost s novým Tiguanem já, tak některé příčné nerovnosti (speciálně retardéry různého provedení), i přes různá nastavení DCC), produkují od náprav věru nepěkné zvuky, které nejsou hodny této cenové kategorie a už vůbec ne vozu "SUV".
Zaškrtni si DCC a máš jistotu, že sis zvolil to nejlepší.
Co mám zkušenost s novým Tiguanem já, tak některé příčné nerovnosti (speciálně retardéry různého provedení), i přes různá nastavení DCC), produkují od náprav věru nepěkné zvuky, které nejsou hodny této cenové kategorie a už vůbec ne vozu "SUV".
Naposledy upravil(a) řidičBOB dne pát 12 srp 13:03, celkem upraveno 1 x.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27875
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
No - i ta látka uprostřed mi přišla hodně low-cost. Škoda - vím, že VW to umí o hodně lépe. Milé jsou pak tyhle detaily...otázkou je, jak dlouho to vydrží, když to bude dítě používatSnowman000 píše: R-Line sedacky su +/- normal sedacky len s inym calunenim, tu sa mi zase vzdy oplatilo priplatit za Ergo sedacky.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
O inom nastaveni podvozku len na zaklade vybavy tiez nic netusim...co viem, tak je to naviazane na motorizaciu ako hovori rB.
A ano Tiguana asi fakt len s DCC!
Co sa tyka tych zvukov, mam podozrenie ze to je sposobene MQBckom ako takym
Tiguan mozno trochu trpi tym ze vychadza v hierarchii z rady Golfu, po bok Touranu...Passat je proste o level vyssie (aj ked urcite nie cenovo)
PS: 0-ta seria Tiguanu mala ine stoliky a drziaky
A ano Tiguana asi fakt len s DCC!
Co sa tyka tych zvukov, mam podozrenie ze to je sposobene MQBckom ako takym
Tiguan mozno trochu trpi tym ze vychadza v hierarchii z rady Golfu, po bok Touranu...Passat je proste o level vyssie (aj ked urcite nie cenovo)
PS: 0-ta seria Tiguanu mala ine stoliky a drziaky
Naposledy upravil(a) Snowman000 dne pát 12 srp 13:04, celkem upraveno 1 x.
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27875
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Asi ano, protože Passat B8 vydává ne nepodobné pazvuky.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Najnechutnejsi zvuk sa ozve ak sa vypne ASR na FWD autach a da plny...to poskakovanie a buchot ma fakt doslova boli...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...