Jsou to kupecké počty. Pokud se něčeho prodá pár set nebo jen něco přes tisíc, i málo kusů navíc už udělá hromadu procent. V absolutních číslech ale jde o prdJosef píše:Chevrolet prodal v červenci o 83% více aut než za stejné období loni.
Elektromobily a vse kolem nich
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Josef píše:Můžeš mi prosím v těch odkazech najit "vlhký sen"?
Nyní vláda v Helsinkách určila cíl vyrábět v roce 2030 nejméně polovinu veškeré energie z obnovitelných zdrojů, včetně biomasy, kterou skýtají lesy.
Podíl ropy na primární spotřebě energie hodlá snížit alespoň o polovinu. A uhlí, jehož podíl nyní činí zhruba sedminu, má z energetické bilance během 15 let zcela zmizet.
A kdyz budeme dostatecne slunickovy, tak nam tady bude i vic svitit slunicko!Finsko hodně investuje také do rozvoje solární energetiky, jejíž podíl na výrobě elektřiny je zatím velice nízký - necelé 1 %. Velice rychle roste i výkon větrných parků, jejichž přínos k výrobě elektřiny představuje asi 1,5 %.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
vystupuj tak, jak je ti blizke. to nikomu vadit nebude. stejne tak obcasny link na externi zajimavost. ale mit tu za poslecnich 14 dni vyhradne posty obsahujici jen linky, to fakt nejde.Josef píše:Aha, takže je lepší tady vystupovat v roli odpůrce elektromobilů a plevelit hloupostma, nez do jedineho téma (tedy nikoliv všude) dávat zajímavosti ze světa elektromobilů
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Bob: Kdybys četl článek , tak zjistíš, že to je jako v metru, tedy je přítomen dispečer, aby mohl zasáhnout v případě problému.
Mmira: chápu lepší je se tady dobře pohádat, než se něco dozvědět.
Mmira: chápu lepší je se tady dobře pohádat, než se něco dozvědět.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27899
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Josef: metro je ale kolejové vozidlo a tudíž z pohledu zákona zcela něco jiného než je autobus, který se pohybuje po silnici a nikoliv po kolejích.
BTW: strojvedoucí v metru vlak aktivně obsluhuje. Je to tedy asi 10 let, co jsem tím jel naposled - tedy alespoň tehdy to tak bylo
BTW: strojvedoucí v metru vlak aktivně obsluhuje. Je to tedy asi 10 let, co jsem tím jel naposled - tedy alespoň tehdy to tak bylo
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
dneska mi někdo tvrdil, že v pražským metru sedí ten strojevedoucí jenom z důvody kontroly, aktivně už nedělá nic. Udajně je metro schopný zastavit SAMO na jednom metru, tomu bych zase tak moc nevěřil, ale automatizace provozu metra dává ze všech dopravních prostředků největší smysl
Naposledy upravil(a) Stepan dne úte 09 srp 18:43, celkem upraveno 1 x.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27899
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
...jak říkám, naposled jsem jel s tou ruskou mašinou a ta opravdu moc na automatiku nevypadala
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27899
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Slibem nezarmoutí
Kapacita akumulátorů u verzí Tesla Model S 100D bude 100 kWh a dojezd na jedno nabití je tedy podle tabulek neskutečných 613 km. Ovšem pozor, pokud byste to chtěli porovnávat s americkými hodnotami, musíme upozornit, že jde o evropskou normu určování spotřeby podle New European Driving Cycle (NEDC), tedy ne o americkou specifikaci.
Zatím přesné informace o změnách v technických specifikacích neznáme. Stejně tak je zatím zahaleno tajemstvím, kdy bude auto s tímto akusystémem v prodeji.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Podle ty US normy by to mohlo byt ± 500 km. To uz by mohlo Praha-Brno udelat.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Není mi pořád jasný argument, že to musí nutně udělat Praha-Brno-Praha v jednom zátahu, protože když to někdo bude jezdit každou chvíli, tak si koupí jinou technologii a ne čistě auto na baterie. Až auto na baterie bude dělat 650km v kuse tak bude argument, že to neumí Praha-Ostrava-Praha, případně další vzdálenější města. Já jedu v kuse 300km v kuse tak 1-2x měsíčně. Je řada aut, které taky neujedou na jedno tankování Praha-Brno-Praha a proto taky nejsou k ničemu.