No tak zrovna tady vidím prostor pro významné zlepšení, aniž by to stálo tolik času a peněz. Ať Pavel nepíše do šuplíku, ale prostě tu finální fázi dotáhne. Herdek to je přece škoda, když si to odjezdí a napíše to, aby to zůstalo v šuplíku, ne? Pavlovy testy jsou důvod, proč jsem začal AF číst (místo jiných autowebů). Ať se neomezuje na to, že konečný test musí být stoprocentní; i pokud bude jen 80%, pořád to bude lepší než testy jinde a hlavně to pořád bude lepší, než nic (resp. ten bulvár, kterým zaplácáváte web v současnosti).mmira píše:ne, rec nebyla o PJ. ten sem tam pise, bohuzel jen do supliku. necim se sveze, behem vteriny k tomu nabusi traktat, ovsem jak ma plne ruce prace s rizenim AF, nedodela to a necha odumrit.
Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
ten prostor realne neexistuje. takovy polotovar vyzaduje x dalsich hodin na dotvoreni do vydatelne podoby a ty PJ nema. jeho puntickarstvi mu nedovoli pustit nedokoncenou vec.
k tomu stalemu osocovani z bulvaru. oblast, ve ktere AF pusobi, se jmenuje infotainment. tam je zahrnuti na pobaveni ctenare zamerenych temat s nulovym informacnim obsahem prirozene a take jedna z mala veci, ktera dokaze prilakat dostatecne sirokou masu lidi ze vsech moznych cilovych skupin. test naopak, byt musi byt zabavny, musi byt nabit informacemi, ctou jen zajemci o konkretni vuz a mala skupina fandu, kteri ctou vse. samozrejme, je to povestna tresnicka na dortu, bez ktere to neni ono. ale z hlediska rentability to produkuje cistou ztratu. udelat dobry test v souhrnu vyzaduje dva clovekodny i od PJ, ostatnim spise 3 a vice. normalni cesky zurnalista, byt s dlouholetymi zkusenostmi z oboru, pise test obvykleho AF rozsahu cely den, k tomu se pridava foceni, videa, jizdy, vyzvednuti a vraceni, zadani do systemu... kratke jizdni dojmy toho casu nevemou o tolik mene, aby to neco nejak zasadne zmenilo.
jeste k tomu dostupnemu casu. byvaly doby, ne tak davno, kdy stacilo vecer projet pres den napsane clanky, o pulnoci je vydat a mit cely den prostor na jinou praci. pak se zacala honit aktualnost a muselo se vydavat co nejdrvie, tak se z toho stala celodenni sledovacka 7 dni v tydnu. poslednich par let je to ekvilibristika, kdy se pro udrzeni navstevnosti musi hledat nova temata, vymyslet jine zpusoby jejich zpracovani, zkoumat casovani, pribyla prace se socialnimi sitemi. to vse pri vedomi, ze navstevnost sleduje NetMonitor, kteremu pod ruky nikdo nevidi a ktery produkuje cisla nasobena bulharskymi konstantami tak, aby to nejak vyslo. dlouho nas velmi podhodnocoval, loni se neco zmenilo a cisla jsou pro nas pozitivnejsi (stale pod realnym trafficem). to vse zere pro laika nepredstavitelne mnozstvi casu.
navic jsme jediny velky, samostatne pusobici web na ceskem trhu, vsichni ostatni jsou soucasti nejakeho vetsiho portfolia, coz jim prinasi moznost pri presmerovani navstevnosti a vyhody pri dojednavani reklamy. abychom prezili, musime se dnes v prve rade soustredit na maximalizaci navstenosti a tim i prijmu. jinak to muzeme zabalit uplne, na sponzoring provozu uz neni kde brat.
a k tomu se clovek musi vyporadat s takovymi vecmi, jako jsou masivni DDOS utoky, za kterymi stoji buhvi kdo.
k tomu stalemu osocovani z bulvaru. oblast, ve ktere AF pusobi, se jmenuje infotainment. tam je zahrnuti na pobaveni ctenare zamerenych temat s nulovym informacnim obsahem prirozene a take jedna z mala veci, ktera dokaze prilakat dostatecne sirokou masu lidi ze vsech moznych cilovych skupin. test naopak, byt musi byt zabavny, musi byt nabit informacemi, ctou jen zajemci o konkretni vuz a mala skupina fandu, kteri ctou vse. samozrejme, je to povestna tresnicka na dortu, bez ktere to neni ono. ale z hlediska rentability to produkuje cistou ztratu. udelat dobry test v souhrnu vyzaduje dva clovekodny i od PJ, ostatnim spise 3 a vice. normalni cesky zurnalista, byt s dlouholetymi zkusenostmi z oboru, pise test obvykleho AF rozsahu cely den, k tomu se pridava foceni, videa, jizdy, vyzvednuti a vraceni, zadani do systemu... kratke jizdni dojmy toho casu nevemou o tolik mene, aby to neco nejak zasadne zmenilo.
jeste k tomu dostupnemu casu. byvaly doby, ne tak davno, kdy stacilo vecer projet pres den napsane clanky, o pulnoci je vydat a mit cely den prostor na jinou praci. pak se zacala honit aktualnost a muselo se vydavat co nejdrvie, tak se z toho stala celodenni sledovacka 7 dni v tydnu. poslednich par let je to ekvilibristika, kdy se pro udrzeni navstevnosti musi hledat nova temata, vymyslet jine zpusoby jejich zpracovani, zkoumat casovani, pribyla prace se socialnimi sitemi. to vse pri vedomi, ze navstevnost sleduje NetMonitor, kteremu pod ruky nikdo nevidi a ktery produkuje cisla nasobena bulharskymi konstantami tak, aby to nejak vyslo. dlouho nas velmi podhodnocoval, loni se neco zmenilo a cisla jsou pro nas pozitivnejsi (stale pod realnym trafficem). to vse zere pro laika nepredstavitelne mnozstvi casu.
navic jsme jediny velky, samostatne pusobici web na ceskem trhu, vsichni ostatni jsou soucasti nejakeho vetsiho portfolia, coz jim prinasi moznost pri presmerovani navstevnosti a vyhody pri dojednavani reklamy. abychom prezili, musime se dnes v prve rade soustredit na maximalizaci navstenosti a tim i prijmu. jinak to muzeme zabalit uplne, na sponzoring provozu uz neni kde brat.
a k tomu se clovek musi vyporadat s takovymi vecmi, jako jsou masivni DDOS utoky, za kterymi stoji buhvi kdo.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
Nič v zlom, ale šéfredaktor, ktorý nemá čas? A nemáte čas, aká je potom Vaša motivácia? Ja do toho nevidím, ale ľudí sem pritiahli práve Vaše testy.
Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
A to nikoho nesere, že PJovi půjčí auto, ten ho pojezdí, s jeho stylem jízdy dá minimálně gumám dost zabrat a výstup není žádnej?
je na dotvoření polotovaru nutná osobní učast pjandy?
možná by to chtělo netestovat X6M, ale auta, o který má pár lidí na netu reálnej zájem. Přecejen, oktu 1,2TSI si přečte víc lidí. Ikdyž chápu, že je to otrava.
Až se vrátím domů, tak vám tu svojí plechovku otestuju a můžete to použít jako zakládající článek rubriky "autoforum prohledává vrakoviště". Aspoň přispěju na hosting
je na dotvoření polotovaru nutná osobní učast pjandy?
možná by to chtělo netestovat X6M, ale auta, o který má pár lidí na netu reálnej zájem. Přecejen, oktu 1,2TSI si přečte víc lidí. Ikdyž chápu, že je to otrava.
Až se vrátím domů, tak vám tu svojí plechovku otestuju a můžete to použít jako zakládající článek rubriky "autoforum prohledává vrakoviště". Aspoň přispěju na hosting
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
Nevím, jak velký zázemí má Honza Koubek nebo Rasťo Chvala. Ani kdo za nima stojí. Ale Honza Koubek má snad každý týden test. Který navíc musí natočit, sestříhat, ozvučit, nahrát hudbu....... https://www.stream.cz/porady/meziplyn A ještě stihne občas nějaký speciál https://www.stream.cz/porady/meziplyn/serie/specialy
Mimochodem tady Honza Koubek říká, že je u BMW na černý listině, ale přesto dokázal sehnat M2 na test. https://www.stream.cz/meziplyn/10011501-bmw-m2 .......
Neříkejte furt, proč to nejde a zkuste vymyslet, aby aspoň něco šlo. Vždyť tenhle stav už trvá rok.....
Mimochodem tady Honza Koubek říká, že je u BMW na černý listině, ale přesto dokázal sehnat M2 na test. https://www.stream.cz/meziplyn/10011501-bmw-m2 .......
Neříkejte furt, proč to nejde a zkuste vymyslet, aby aspoň něco šlo. Vždyť tenhle stav už trvá rok.....
Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
Jj, koubek v testu "X4 xDrive35d" řekl, že BMW X6 je arogantní, vulgární, nepraktická, nesmyslná, pokud zrovna nechcete dávat na odiv, že máte hromadu peněz a žádnej vkus. A o X4, že je to auto pro lidi co nemají prachy na X6 a zároveň vkus na něco normálního. A pak si ještě dělal prdel z jejich reklamních sloganů jinak kromě toho kanálu existují ještě stejojmené webovky, moc hezky udělané. O tom, kdo stojí za koubkem je asi zbytečný diskutovat. Stream mu bude poskytovat (nejen reklamní) podmínky takové, že by byla hanba něco nevymyslet Navíc je to video obsah, jeho konzumace vyžaduje méně soustředění a je to větší vzrůšo.
E: Když se řešilo ono "zabanování" Koubka u BMW, někdo se tam vyjádřil, že má X6M a 5x5er pro svoje obchoďáky. Tak prej při konci životnostni kupuje GLE coupe 63AMG a 5xEklasse. Že se jako kolotočář necítí, ale cenzorování názorů se mu nelíbí. Nedělám si iluze o tom, že snad bylo na komentáři něco pravdy, ale BMW se to tam pak snažilo žehlit a bylo to hrozně vtipný
E: Když se řešilo ono "zabanování" Koubka u BMW, někdo se tam vyjádřil, že má X6M a 5x5er pro svoje obchoďáky. Tak prej při konci životnostni kupuje GLE coupe 63AMG a 5xEklasse. Že se jako kolotočář necítí, ale cenzorování názorů se mu nelíbí. Nedělám si iluze o tom, že snad bylo na komentáři něco pravdy, ale BMW se to tam pak snažilo žehlit a bylo to hrozně vtipný
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
PalaS: sefredaktor, obecne, je od toho, aby sefoval, ne tvoril obsah. dnesni motivace je jasna, udrzet soucasny trend rustu navstevnosti a zustat cernych cislech.
x2005: zatim jsme to vymysleli tak, abychom prezili. az "prodame" soucasne vysledky, budeme premyslet, co dal. co se tyce zminenych panu, o pozadi jejich prace osobne informace nemam. docela by me zajimalo, nakolik jsou jejich porady ziskove ci dotovane.
opet opakuji, ze v soucasne konfiguraci delame maximum mozneho a aby se neco zmenilo, musi vzrust dostupny budget. na tom se intenzivne pracuje. vice k tomu uz rici neumim.
x2005: zatim jsme to vymysleli tak, abychom prezili. az "prodame" soucasne vysledky, budeme premyslet, co dal. co se tyce zminenych panu, o pozadi jejich prace osobne informace nemam. docela by me zajimalo, nakolik jsou jejich porady ziskove ci dotovane.
opet opakuji, ze v soucasne konfiguraci delame maximum mozneho a aby se neco zmenilo, musi vzrust dostupny budget. na tom se intenzivne pracuje. vice k tomu uz rici neumim.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
Neostava nam nic ine nez drzat palce a niektory nieco skusit vyplodit...
Kazdopadne uz som to tu pred nejakym casom predhadzoval...urcita forma financovania od nas citatelov v style Patreon (vdaka comu fungoval aj Chris Harris) nebola zvazovana? Neviem povedat aky velky potencial to ma, ale za dobre veci som proste zvyknuty platit (na AF mam vypnuty aj adblock). Alebo jedina varianta ostava kupovat papierovy AF?
A tym sa dostavam k druhemu dotazu. V papierovom AF je relativne dost testov a dalsieho zaujimaveho obsahu. Je tam vobec nejake prepojenie? Alebo sa nemoze pouzit jeho obsah aj na digi AF?
Kazdopadne uz som to tu pred nejakym casom predhadzoval...urcita forma financovania od nas citatelov v style Patreon (vdaka comu fungoval aj Chris Harris) nebola zvazovana? Neviem povedat aky velky potencial to ma, ale za dobre veci som proste zvyknuty platit (na AF mam vypnuty aj adblock). Alebo jedina varianta ostava kupovat papierovy AF?
A tym sa dostavam k druhemu dotazu. V papierovom AF je relativne dost testov a dalsieho zaujimaveho obsahu. Je tam vobec nejake prepojenie? Alebo sa nemoze pouzit jeho obsah aj na digi AF?
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
nevim, nemam pocit, ze jsou u nas lide pripraveni zacit platit za obsah. jestli se nemylim, v SVK par deniku timto stylem funguje, v CR o nikom nevim.
co se papiroveho AF tyce, jsme jedna firma, ale dve party. krapet se prekryvame, ale jinak jedem nezavislym zivotem. na papir pisou lidi, co to delaji desitky let a nejsou schopni nachystat nic kloudneho pro web. chceme to zmenit, je to jeden z dlouhodobych cilu.
co se papiroveho AF tyce, jsme jedna firma, ale dve party. krapet se prekryvame, ale jinak jedem nezavislym zivotem. na papir pisou lidi, co to delaji desitky let a nejsou schopni nachystat nic kloudneho pro web. chceme to zmenit, je to jeden z dlouhodobych cilu.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
Ja bych byl dobrej tester, bych se nechal uplatit ))