shanime studentsky vuz do 50k - mladej se s tim chce (premysli zatim jen) pohybovat 150 km do Prahy na kolej a zpet (vikendy), takze je otazka, zda to ma smysl vubec? Prispivat mu (zatim) nechci, jen at se snazi, kdyz se chce vozit
![Happy :)](./images/smilies/1.gif)
Ciste dle mne jsme koukali na benzinove Golfy IV a Octavie I po FL (obe mely v EuroNCAP 4 hvezdicky, coz se o konkurencnich moc rikat neda - 2002 se menila metodika, ale pasivni bezpecnost se menila jen v poctu hvezd ze nove jich je 5 a ne 4, ne?), motory 1.6 74 kW ci 2.0 85 kW (proc jsou tak levne?), nebo 1.8 T 110 kW. U nafty bych se bal servisu, i kdyz 1.9 TDI tehdejsi je asi docela spolehliva, ze? Nenasel jsem prilis zasadni problemy s temito motory, 1.6 MPI je vcelku nesmrtelna a dokonce byla na AF vyhlasena jako jeden z nejpovedenejsich motoru, co se pamatuji.
Napriklad:
- http://www.sauto.cz/osobni/detail/volks ... oFrom=list a http://www.sauto.cz/osobni/detail/volks ... oFrom=list
- http://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda ... oFrom=list a http://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda ... oFrom=list
- http://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda ... oFrom=list by mne zajimalo, co je s ni spatne, zda by se nedala rozchodit do tech 50 k, rezava nevypada.
Ma smysl koukat po necem dalsim na tento ucel? Bude auto do 50 k zoufaly strep? Predpokladame, ze auto by bylo tak na 3 roky s najezdem do 20 tkm rocne.
Zaujalo nas i tohle: http://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo ... oFrom=list co myslite? Ja jsem o nem snil, kdyz jsem kdysi kupoval tu svou byvalou C5 (skoda, ze jsem ji na tento ucel neponechal...)
Diky za info.