BMW Divize
Re: BMW Divize
nn start stop to opravdu není(i když jsem tím byl ze začátku mírně zaskočen). Tohle bylo vážně cuknutí, kdybych neměl pás tak bych se možná i praštil hlavou do volantu. Abych byl přesný, není to, že by auto najednou úplně zastavilo na místě. Je to nějaké cuknutí a zastaví se po asi metru(nejsem si jist, ale dráha je velmi krátká). Opravdu bych to přirovnal u manuálu k tomu, že jedeš třeba 20km/h a máš tam např. 5. To ti auto taky cukne a vypne ti motor, tak přesně to vypadá u mě.
ten tlak jsem nakonec vyřešil, zkoušel jsem to včera 5x, asi se to nakonec vykalibrovalo.
ten tlak jsem nakonec vyřešil, zkoušel jsem to včera 5x, asi se to nakonec vykalibrovalo.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27899
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
ještě mne napadá, že třeba na joysticku klepneš do Pčka nebo zmáčkneš el. brzdu...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: BMW Divize
to by odpovidalo, pri stisknuti brzdy se pusti nouzovy brzdeni, kazdopadne toho by sis asi vsiml.. jinak tohle cuknuti bych pochopil u stary plecky, kdy automat pri razeni jednicky silene kopne a auto ma tendenci se zastavit, stalo se mi to s pujcenym autem a dostat se s tim do kolony byla docela sranda..ZF jsou dobre automaty, ale tomuhle nekdo daval silenym zpusobem
Re: BMW Divize
Dělala mi to A Q5, v servisu aktualizovali SW a je pokoj.mesyas píše:nn start stop to opravdu není(i když jsem tím byl ze začátku mírně zaskočen). Tohle bylo vážně cuknutí, kdybych neměl pás tak bych se možná i praštil hlavou do volantu. Abych byl přesný, není to, že by auto najednou úplně zastavilo na místě. Je to nějaké cuknutí a zastaví se po asi metru(nejsem si jist, ale dráha je velmi krátká). Opravdu bych to přirovnal u manuálu k tomu, že jedeš třeba 20km/h a máš tam např. 5. To ti auto taky cukne a vypne ti motor, tak přesně to vypadá u mě.
ten tlak jsem nakonec vyřešil, zkoušel jsem to včera 5x, asi se to nakonec vykalibrovalo.
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .
Re: BMW Divize
Máte někdo k Z4 Hardtop? Já jsem jej pořídil na horší počasí. Ale v levém horním rohu úplně přesně nedosedne na rám okna. Seřizoval jsem to podle návodu, trochu se to zlepšilo, ale přesto to úplně přesně nesedí, jakoby střecha měla ostřejší oblouk než rám okna, ke kterému má přilehnout (při jízdě to zvyšuje aerodynamický hluk). Napravo to sedí pěkně a nehlučí.
Nemáte někdo s tím zkušenost? Případně radu co s tím?
Mě napadá střechu v tom oblouku lehce dotvarovat (ale bojím se aby nepopraskal lak), nebo tam vyrobit silikonové těsnění (jde cca o škvíru 2 - 3 mm o délce cca 20 cm.
Nemáte někdo s tím zkušenost? Případně radu co s tím?
Mě napadá střechu v tom oblouku lehce dotvarovat (ale bojím se aby nepopraskal lak), nebo tam vyrobit silikonové těsnění (jde cca o škvíru 2 - 3 mm o délce cca 20 cm.
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .
Re: BMW Divize
někteří máme (retractable) hardtop integrován do auta přímo z výroby
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Predpokladam ze je auto po nehode, ze?
Re: BMW Divize
děkuji vám za rady, ještě s autem dám nějakých pár stovek km a uvidím jestli se to "cuknutí" znovu neobjeví. Poprvé jsem si taky myslel, že jsem omylem drcnul do joystiku a hodil to do jinýho režimu Příspěvek od Beny9700 mě uklidnil, snad to budu mít podobný, s novým autem bych se nechtěl nějak plácat po servisu, které nemají zrovna dobré pověsti, slyšel jsem jen špatné názory.
Re: BMW Divize
Ne, to auto není po nehodě. Na té Z4, na které ten hardtop původně byl, ta škvíra byla úplně stejná.911T píše:Predpokladam ze je auto po nehode, ze?
Ta střecha je v tom místě trochu víc "zakroucená", než by měla být (ale není viditelně poškozená). Přeměřoval jsem to šablonou. Takže jsem si myslel,
jestli nemá někdo stejnou zkušenost (nepřesnost z výroby) a jak to řešil.
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .
Re: BMW Divize
Nic moc M4 na to ze se jedna o automat a competition ... naopak pochvala pro 1M