BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
mesyas
Autoškolák
Příspěvky: 50
Registrován: ned 24 črc 21:04

Re: BMW Divize

Příspěvek od mesyas »

Dobrý den,

chtěl bych se zeptat na jeden "problém" ohledně mého auta. Pokud píšu do nesprávného vlákna tak se předem omlouvám. Celý svůj dosavadní život jsem si zadek vozil v manuálu, letos jsem si po 10 letech rozhodl koupit nové auto, přiznám si, že mě docela překvapila ta technologie a je to vlastně úplně něco jiného než co jsem dosud zažil. Nejsem žádný odborník na auto a pojem „klidné jízdy“ se už v dnešní době nerazí.

A teď k problému, už se mi 2x stalo, že se mi auto při jízdě jakoby zacuklo a zastavilo, řekl bych něco jako když jedete v manuálu a při malé rychlosti máte špatně seřazenou stupeň. Nevím včem je problém, auto je zbrusu nový, takže předpokládám, že žádná porucha to nebude(mám ujeto asi 1000km). Nejezdím rychle, stalo se mi to při cca 60km/h. Dále mi dneska naskočila hláška o tlaku v pneumatikách, udělal jsem analýzu tlaku za jízdy jak to vyžadovalo, ale po restartu to po mě chce další analýzu, tak se ptám co to po mě chce? :D

Předem děkuji za odpověď. Ocenil bych, kdybyste se zdrželi sarkastických komentářů, kdybych věděl, že s novými auty je tolik starostí tak bych si nechal moji škodovku. Děkuji :))
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5761
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: BMW Divize

Příspěvek od M.Z. »

Když máš nové auto, tak zajeď na konzultaci do servisu, bylo by taky fajn napsat jakou konfiguraci auta máš.
Tebou popisované chování ukazuje na závadu, tlak pneu si myslím, že děláš chybu v resetu, zkus to podle manuálu.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
mesyas
Autoškolák
Příspěvky: 50
Registrován: ned 24 črc 21:04

Re: BMW Divize

Příspěvek od mesyas »

Jaké přesné konfigurace myslíš? Jedná se o bmw x6 xDrive 30d, jezdím na comfort a od koupení auta jsem si nic jiného jinak nenastavoval(kromě pár blbostí s médii) a ani s jiným režimem jízdy. Do servisu bych zajel, ale jsem zrovna pryč a do bmw servisu to mám hodně daleko.

Děkuji za ten manuál, trošku se mi do toho nechtělo jak jsem uviděl tu tlustou knihu. :D Jinak ten tlak jsem změřil, naskočilo na jedný straně 2.1 a na druhé 2.2, po zastavení a restartu ty údaje zmizely a chtělo to další měření. Až se k autu dostanu tak to zkusím znovu.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27934
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od řidičBOB »

Nevím, jak u BMW (tipl bych, že stejně), ale u koncernu je potřeba reset dělat v klidovém stavu, tj. při stání vozidla. Takže zastav, vyresetuj, vypni motor (aby palubní přístroje byly OFF), znovu nastartuj.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

jo, moje 3er e91 neumožňuje provádění resetu tlaku v pneu jinak než při stojícím vozidle... teda aspoň myslím...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
mesyas
Autoškolák
Příspěvky: 50
Registrován: ned 24 črc 21:04

Re: BMW Divize

Příspěvek od mesyas »

samozřejmě jsem to musel resetovat v klidovém stavu, ale ten motor jsem nevypl, dneska zkusím, děkuji za radu.

Stav auta ukazuje na palubce, že je vše o.k tak nevím no, nakonec asi budu muset přes 150km do autorizovaného servisu, protože normální servis mě s autem ani nepřijali. Docela se bojím, že na dálnici mi to najednou zacukne a zastaví mi auto.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27934
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od řidičBOB »

ad cukání: osobně se domnívám, že ještě nemáš zcela vychytanou jízdu s AT. Převodovky ZF, které používá BMW, platí za ty opravdu na vrcholu kvality.
Je vcelku možné, že jsi někde auto nakrmil naftou a nebyla tam zrovna dobrá výtoč... Nebo mnoho jiných drobností. Otázkou totiž je, jestli to byl nahodilý jev nebo jestli se to děje pravidelně a lze to vysledovat - rychlost, převodový stupeň, atd. Pokud ne, tak v servisu to označí za tzv. sporadickou závadu, která se při testovací jízdě, neprojevila.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
mesyas
Autoškolák
Příspěvky: 50
Registrován: ned 24 črc 21:04

Re: BMW Divize

Příspěvek od mesyas »

Stalo se to 2x při 1000km(řekněme při 20 jízd), jednou po předchozím zastavení ujetí menší trasy a podruhé po jízdě, zacuklo, zapípalo, zastavilo. Jak jsem předtím psal tak to připomíná u manuálu špatně řazení. Jinak auto jezdí velmi dobře, až na tenhle problém je bezproblémový. Ještě to nemám vše vychytané, je to pro mě stále nezvyk jezdit automatem. Zkusím s tím odkroutit dalších pár stovek km než unáhleně pojedu do Prahy. Děkuji za rady!
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

A kola tohle samo-doma-dělo má z čeho?

....no jasně, styling 193 v 18" z 3er e9x (mám je taky, jako zimáky....) :D :ymhug:
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
ExFun
Letec
Příspěvky: 2117
Registrován: stř 02 bře 15:36

Re: BMW Divize

Příspěvek od ExFun »

tlak - když měří přímo tlak, což když ukazuje hodnoty ano, tak auto chce, abys po vyresetování s autem ujel nějakou vzdálenost (bude ti ukazovat kolik, tuším okolo 5km). Co během té vzdálenosti dělá nevím, možná kalibruje senzory. Rozhodně to nefunguje tak, že vyresetuješ a máš nastaveno. Takže to co po tobě auto chce je, abys s ním jel, aby si načetlo nové hodnoty.

cukání - opravdu se ti to stalo v rychlosti okolo 60km/h? to bys při cuknutí taky mohl skoro letět oknem. Není to náhodou start-stop? Ten systém u BMW občas chcípá motor poměrně nevybíravě ještě před úplným zastavením. Odhadem okolo 4-5km/h. Trochu to i cukne.
Back to basics.
Příčina -> následek
Odpovědět