Mazda MX5 (Miata)
Re: Mazda MX5 (Miata)
Tak už mám testovací řešení, na Mini máme 205/45 R17 CSC6 XL (čili to co hledám), zítra mi to kluci přehodí a pokud se osvědčí, tak si je nechám a Mini odjezdí ty 5.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Mazda MX5 (Miata)
Pzera mi prijdou tuhy dost. Zvejkani necitim.
Re: Mazda MX5 (Miata)
ty RE002 Adrenalin má znamej v 16" na Alfě Spider, maj pěkně tvrdou bočnici a jsou trošku těžší, ale jinak seděj pěkně i výdrž slušná na celkem těžkým autě
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mazda MX5 (Miata)
Tak podla Amazonu by jedna 195/50 R15 mala mat 7.9kg...tak ked budu doma tak odvazim.
Kazdopadne ked k tomu pripocitam 5.9kg disku tak som na krasnych necelych 14kg (o viac nez 6kg menej nez R17 na E46)
Kazdopadne ked k tomu pripocitam 5.9kg disku tak som na krasnych necelych 14kg (o viac nez 6kg menej nez R17 na E46)
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Mazda MX5 (Miata)
M.Z.: asi jsi zkoušel ty contíky lehce přifouknout? Mě to lehce pomohlo, ale optimální to rozhodně není pokud chce člověk přesnost. Jestli budeš u toho přehazování, tak naschvál zkus rukou tuhost bočnice u těch dvou gum vedle sebe a pak dej vědět. Hádám, že to bude měkká a hodně měkká .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Mazda MX5 (Miata)
Přinejhorším jsem se s tím už naučil jezdit, když to položím do zákruty o chlup dřív, tak ta přilnavost je naprosto odporná.
Mám pocit, že dřív vysednu z auta, než aby se urval zadek.
Ty CSC6 jsou XL, tak by na tom měly být o něco lépe a aspoň budu v sériovém rozměru o půl cenťáku zase výše.
Mám pocit, že dřív vysednu z auta, než aby se urval zadek.
Ty CSC6 jsou XL, tak by na tom měly být o něco lépe a aspoň budu v sériovém rozměru o půl cenťáku zase výše.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Mazda MX5 (Miata)
Jo to mě taky překvapilo, jak i na relativních šlupičkách to díky optimální koncepci (široké, nízké těžiště, dobře rozložená hmotnost) nachází neuvěřitelný množství trakce. Jsem těm poučkám nikdy moc nevěřil, ale ono na tom asi něco bude. Příští rok až pojedu na Ring, tak asi zkusím nějaké semi - hádám, že pak už nebudu muset skoro ani brzdit .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Mazda MX5 (Miata)
Dneska jsem si dal testovací projížďku spojenou se zajížděním brzd ve společnosti dalších 3 NC, byli jsme pěkná skupinka, docela jsme budili zájem veřejnosti.
Přezutí je to samé, akorát v bleděmodrém, ale aspoň jsem trochu výš díky profilu 45, jinak grip to má neskutečný.
Rychlost vysoká, na vyvolání smyku se musím hodně nadřít. Ale zážitek úžasný
Možná zkusím ty Yoka v semislicku.
Přezutí je to samé, akorát v bleděmodrém, ale aspoň jsem trochu výš díky profilu 45, jinak grip to má neskutečný.
Rychlost vysoká, na vyvolání smyku se musím hodně nadřít. Ale zážitek úžasný
Možná zkusím ty Yoka v semislicku.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Mazda MX5 (Miata)
Dneska jsme si hezky pojezdili, 2x NC cca 340km nalítáno v ostřejším tempu, adrenalinu plno.
Kousek před náma vyletěl na štěrku motorkář do kukuřice, tak jsme mu pomáhali vytáhnout mašinu. podruhé se narodil.
Akce zakončena večeří a bez škod jsme se rozjeli do svých domovů
Kousek před náma vyletěl na štěrku motorkář do kukuřice, tak jsme mu pomáhali vytáhnout mašinu. podruhé se narodil.
Akce zakončena večeří a bez škod jsme se rozjeli do svých domovů
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Mazda MX5 (Miata)
Kedysi som mal na Z4 federaly RSR co uz je povazovane za semi. Rozmer seriovy 225 a 255. To auto neslo na suchu utrhnut prakticky nikdy a to malo 160 kW. Velmi som sa vtedy bavil na dobovych recenziach kde auto povazovali za div nie ovdovovaca a vystrihali pred velmi neposednou zadnou napravou.