BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: BMW Divize

Příspěvek od d1.8t »

Už jsme to v příslušným topicu řešili vícekrát. Největší provozní výhoda lamely je plynulý zamknutí. Lidi co u RWD vyměnili šnek za lamelu, většinou píšou, že auto přestalo být "kousavý". Jsem zvyklej na lamelu, se šnekem v RWD jsem nikdy nejel. Do 1er jsem svor chtěl, ale nikdy jsem nedořešil co tam dát a jestli by mi šnek "nevadil". Teď už to řešit nemusim, ale samotnýho mě srovnání pořád zajímá.
RWD
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5755
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: BMW Divize

Příspěvek od M.Z. »

U BMW jsem žádný problém s kousavostí nezaznamenal. Lamelu bych zkusil, ale nebyla příležitost.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
eMJe
Pan Řidič
Příspěvky: 316
Registrován: ned 13 lis 10:30

Re: BMW Divize

Příspěvek od eMJe »

Spectral píše:Tady se domnívám, že d1.8t myslel silnější přední stabilizátor. Silnější zadní stabilizátor naopak situaci s odlehčováním vnitřního zadního kola masivně zhorší.

Mně Quife vyhovuje, ale nemám tedy přímé porovnání s lamelákem. Dokud jsem měl na autě původní M podvozek a standardní stabíky, tak jsem se se situací, že by Quife nestíhal (skrze příliš odlehčené vnitřní kolo) vůbec nesetkal. Teď s Birds B1 podvozkem a hodně tuhými stabíky vpředu i vzadu (nicméně ten zadní je ještě podstatně více tužší proti originálu, než nový přední proti originálu) už sem tam narazím na situaci, kdy na nějakém terénním lomu trakce zmizí přes vnitřní kolo (podobně jako bych svor neměl). Ale to jsou ojedinělé situace a nejde to vůbec srovnat s autem bez svoru. Bez svoru to bylo naprosto na hovno, tečka. Quife mi řeší 95 % situací; jestli by lamelák pokryl i těch zbylých 5 %, tak mi to za ten rozdíl v ceně, údržbě a komfortu (lamelák bývá slyšet a při otáčení na malém poloměru trochu dělá bordel) nestojí. Já jsem se šnekem spokojen a vybral bych si ho zase.
Až to vyzkoušíš na vlastním autě, tak už si jízdu bez něj nebudeš schopen ani představit :)
Mne sa to stava na seriovom M podvozku a seriovymi stabikmi, ale ako hovoris, 95% situacii je v pohode.
Ja som quaife zobral, lebo to bola skratka istota. Wavetrac mal na zaciatku vyroby problemy so spolahlivostou, OS Giken by sa cenou dal aj prekusnut, ale nechcel som to tahat z Holandska a zdalo sa mi to pre 130i ako overkill, kaaz som vylucil snad ako prvy, cena bola medzi OS Giken a Quaife, ale udrzba a dostupnost nahradnych dielov bola odveci.
Kazdopadne rozdiel otvoreny dif vs LSD je obrovsky, ci uz je to torsen alebo lamela.

Ad loziska: ja som nechaval povodne, pri vymene som mal cca 70k km, mechanik mi poradil nechat ich tam, tie z prvovyroby vydrzia viac nez nahrada.
Uživatelský avatar
.Z3
Pan Řidič
Příspěvky: 253
Registrován: úte 16 čer 20:02

Re: BMW Divize

Příspěvek od .Z3 »

Tak máme nedaleko jednu M3 CSL (pravděpodobně) na prodej. V pátek jsem byl v AR Cars v Ostravě a stála tam krasavice v šedé na salónu, moc pěkná podívana :x Cenu tam neměli, raději jsem se ani neptal... :-$
3.0 B58 & 2.2 M54 & TSI
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: BMW Divize

Příspěvek od Vrooom »

Hm, 3 mega za M3 s dementni prevodovkou a najetejma 70k? Docela LOL.
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: BMW Divize

Příspěvek od mmira »

k tem LSD: az na to jednou bude, jsem rozhodnut dat sedanu spolu s kratsim stalym prevodem i lamelu. stravil jsem tuny casu prolizanim vsech moznych zdroju a pred snekem jsem se rozhodl uprednostnit lamelu. uz ale nevim presne proc, pustil jsem to z hlavy, jakmile jsem se rozhodl.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: BMW Divize

Příspěvek od Vrooom »

Tak dik ... hanz z bmwklubu taky psal ze tam mam dat lamelu. Jak toto dopadne? :-\
911T
Mistr volantu
Příspěvky: 559
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: BMW Divize

Příspěvek od 911T »

Mne osobne pride zcestne investovat do lamely pri aute ako je Z4 3.0. Pravda tiez neviem porovnat na jednom aute spravanie lamely a quaifu, ale s fungovanim quaifu som nadmieru spokojny a nepostrehol som situaciu kedy by nefungoval tak ako ma. Ale zase ja mam motor vzadu. :D
Lamelak by som riesil u auta na okruh ale nie do vikendovky, toboz nie daily.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16738
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

911T píše:Mne osobne pride zcestne investovat do lamely pri aute ako je Z4 3.0. Pravda tiez neviem porovnat na jednom aute spravanie lamely a quaifu, ale s fungovanim quaifu som nadmieru spokojny a nepostrehol som situaciu kedy by nefungoval tak ako ma. Ale zase ja mam motor vzadu. :D
Lamelak by som riesil u auta na okruh ale nie do vikendovky, toboz nie daily.
On se ten rozdíl mezi "bezúdržbovým" šnekem (quaife) a současnou "údržbovou" lamelou (drexler) výrazně stírá..... když sem se (před instalací lamely do daily tj 3er) pídil po souvisejících informacích (životnost, servis), tak mi bylo řečeno (člověkem, kterého živí závodění a vůbec ježdění bramborem s lamelou) následující - pro daily používání lze očekávat životnost olejové náplně v řádu 40 až 50 tis km a životnost vlastních lamel cca 2 až tři výměny oleje (a to i při používání často v redline a max výkonu). Okruh - to je samozřejmě jiná liga zátěže pro díly lamelového svoru, tam ty výměny sou i olej co pár tis km a lamely podobně.... Na okruh ale nejezdím (teda s vyjímkou tří kol v na krátkém Czechringu, že) .... Mno, prostě uvidíme....

Jak sem psal už dříve, mně se zdá být lamela o fous "vláčnější/jemnější" v záběru než šnek.... každý typ LSD mám ale v autě jiné koncepce, takže to taky může být jen "zbožné přání otcem myšlenky"....

Jinak pravda, lamela byla o něco dražší než šnek (cca 20%)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5699
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: BMW Divize

Příspěvek od Stepan »

v ARcars si s tou M3CSL hodně věří :-?
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Odpovědět