BMW Divize
Re: BMW Divize
Už jsme to v příslušným topicu řešili vícekrát. Největší provozní výhoda lamely je plynulý zamknutí. Lidi co u RWD vyměnili šnek za lamelu, většinou píšou, že auto přestalo být "kousavý". Jsem zvyklej na lamelu, se šnekem v RWD jsem nikdy nejel. Do 1er jsem svor chtěl, ale nikdy jsem nedořešil co tam dát a jestli by mi šnek "nevadil". Teď už to řešit nemusim, ale samotnýho mě srovnání pořád zajímá.
RWD
Re: BMW Divize
U BMW jsem žádný problém s kousavostí nezaznamenal. Lamelu bych zkusil, ale nebyla příležitost.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: BMW Divize
Mne sa to stava na seriovom M podvozku a seriovymi stabikmi, ale ako hovoris, 95% situacii je v pohode.Spectral píše:Tady se domnívám, že d1.8t myslel silnější přední stabilizátor. Silnější zadní stabilizátor naopak situaci s odlehčováním vnitřního zadního kola masivně zhorší.
Mně Quife vyhovuje, ale nemám tedy přímé porovnání s lamelákem. Dokud jsem měl na autě původní M podvozek a standardní stabíky, tak jsem se se situací, že by Quife nestíhal (skrze příliš odlehčené vnitřní kolo) vůbec nesetkal. Teď s Birds B1 podvozkem a hodně tuhými stabíky vpředu i vzadu (nicméně ten zadní je ještě podstatně více tužší proti originálu, než nový přední proti originálu) už sem tam narazím na situaci, kdy na nějakém terénním lomu trakce zmizí přes vnitřní kolo (podobně jako bych svor neměl). Ale to jsou ojedinělé situace a nejde to vůbec srovnat s autem bez svoru. Bez svoru to bylo naprosto na hovno, tečka. Quife mi řeší 95 % situací; jestli by lamelák pokryl i těch zbylých 5 %, tak mi to za ten rozdíl v ceně, údržbě a komfortu (lamelák bývá slyšet a při otáčení na malém poloměru trochu dělá bordel) nestojí. Já jsem se šnekem spokojen a vybral bych si ho zase.
Až to vyzkoušíš na vlastním autě, tak už si jízdu bez něj nebudeš schopen ani představit
Ja som quaife zobral, lebo to bola skratka istota. Wavetrac mal na zaciatku vyroby problemy so spolahlivostou, OS Giken by sa cenou dal aj prekusnut, ale nechcel som to tahat z Holandska a zdalo sa mi to pre 130i ako overkill, kaaz som vylucil snad ako prvy, cena bola medzi OS Giken a Quaife, ale udrzba a dostupnost nahradnych dielov bola odveci.
Kazdopadne rozdiel otvoreny dif vs LSD je obrovsky, ci uz je to torsen alebo lamela.
Ad loziska: ja som nechaval povodne, pri vymene som mal cca 70k km, mechanik mi poradil nechat ich tam, tie z prvovyroby vydrzia viac nez nahrada.
Re: BMW Divize
Tak máme nedaleko jednu M3 CSL (pravděpodobně) na prodej. V pátek jsem byl v AR Cars v Ostravě a stála tam krasavice v šedé na salónu, moc pěkná podívana Cenu tam neměli, raději jsem se ani neptal...
3.0 B58 & 2.2 M54 & TSI
Re: BMW Divize
Hm, 3 mega za M3 s dementni prevodovkou a najetejma 70k? Docela LOL.
Re: BMW Divize
k tem LSD: az na to jednou bude, jsem rozhodnut dat sedanu spolu s kratsim stalym prevodem i lamelu. stravil jsem tuny casu prolizanim vsech moznych zdroju a pred snekem jsem se rozhodl uprednostnit lamelu. uz ale nevim presne proc, pustil jsem to z hlavy, jakmile jsem se rozhodl.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
Tak dik ... hanz z bmwklubu taky psal ze tam mam dat lamelu. Jak toto dopadne?
Re: BMW Divize
Mne osobne pride zcestne investovat do lamely pri aute ako je Z4 3.0. Pravda tiez neviem porovnat na jednom aute spravanie lamely a quaifu, ale s fungovanim quaifu som nadmieru spokojny a nepostrehol som situaciu kedy by nefungoval tak ako ma. Ale zase ja mam motor vzadu.
Lamelak by som riesil u auta na okruh ale nie do vikendovky, toboz nie daily.
Lamelak by som riesil u auta na okruh ale nie do vikendovky, toboz nie daily.
Re: BMW Divize
On se ten rozdíl mezi "bezúdržbovým" šnekem (quaife) a současnou "údržbovou" lamelou (drexler) výrazně stírá..... když sem se (před instalací lamely do daily tj 3er) pídil po souvisejících informacích (životnost, servis), tak mi bylo řečeno (člověkem, kterého živí závodění a vůbec ježdění bramborem s lamelou) následující - pro daily používání lze očekávat životnost olejové náplně v řádu 40 až 50 tis km a životnost vlastních lamel cca 2 až tři výměny oleje (a to i při používání často v redline a max výkonu). Okruh - to je samozřejmě jiná liga zátěže pro díly lamelového svoru, tam ty výměny sou i olej co pár tis km a lamely podobně.... Na okruh ale nejezdím (teda s vyjímkou tří kol v na krátkém Czechringu, že) .... Mno, prostě uvidíme....911T píše:Mne osobne pride zcestne investovat do lamely pri aute ako je Z4 3.0. Pravda tiez neviem porovnat na jednom aute spravanie lamely a quaifu, ale s fungovanim quaifu som nadmieru spokojny a nepostrehol som situaciu kedy by nefungoval tak ako ma. Ale zase ja mam motor vzadu.
Lamelak by som riesil u auta na okruh ale nie do vikendovky, toboz nie daily.
Jak sem psal už dříve, mně se zdá být lamela o fous "vláčnější/jemnější" v záběru než šnek.... každý typ LSD mám ale v autě jiné koncepce, takže to taky může být jen "zbožné přání otcem myšlenky"....
Jinak pravda, lamela byla o něco dražší než šnek (cca 20%)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.