BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
eMJe
Pan Řidič
Příspěvky: 316
Registrován: ned 13 lis 10:30

Re: BMW Divize

Příspěvek od eMJe »

Na trochu horsiu predvidatelnost torsena sa da lahko zvyknut. Najvacsi rozdiel medzi lamelakom je, ze v niektorych pripadoch, ak je vnutorne koleso dost odlahcene, skratka neprenesie moment na druhe koleso a sprava sa ako otvoreny. Nestava sa mi to sice casto (na kruhaci za mokra sa plynom smyk niekedy nevyvola podla predstav a toci sa len vnutorne koleso), ale niekedy si poviem, ze ten lamelak by mi sedel viac. V tomto konkretnom pripade staci trochu pracovat s vahou auta a je to vyriesene...
Ale ak s tym dokazes zit, tak torsen je lepsia volba, hlavne vdaka bezudrzbovosti a cene.

Inak na OS Giken som mal cenovu ponuku zo zahranicia, niekde som to uz aj spominal na fore, ak chces, mozem to pohladat v maile.

BTW porovnavanie diferakov u 4wd a 2wd ma nulovu vypovednu hodnotu...
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27934
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od řidičBOB »

Heh...dneska jsem viděl pavprochovo dvojče - M135i a vzádu nápis 116i :D
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: BMW Divize

Příspěvek od Vrooom »

eMJe píše:Na trochu horsiu predvidatelnost torsena sa da lahko zvyknut. Najvacsi rozdiel medzi lamelakom je, ze v niektorych pripadoch, ak je vnutorne koleso dost odlahcene, skratka neprenesie moment na druhe koleso a sprava sa ako otvoreny. Nestava sa mi to sice casto (na kruhaci za mokra sa plynom smyk niekedy nevyvola podla predstav a toci sa len vnutorne koleso), ale niekedy si poviem, ze ten lamelak by mi sedel viac. V tomto konkretnom pripade staci trochu pracovat s vahou auta a je to vyriesene...
Ale ak s tym dokazes zit, tak torsen je lepsia volba, hlavne vdaka bezudrzbovosti a cene.

Inak na OS Giken som mal cenovu ponuku zo zahranicia, niekde som to uz aj spominal na fore, ak chces, mozem to pohladat v maile.

BTW porovnavanie diferakov u 4wd a 2wd ma nulovu vypovednu hodnotu...
To se mi vubec nelibi jak to popisujes, myslel jsem ze to muze nastat opravdu v extramnich pripadech. Vicemene jen v zime na ledu. Treba na tom kruhaci bych cekal 100% funkci. Osgiken je myslim taky o desitky tisic drazsi nez quaife, takze nepripada v uvahu.
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: BMW Divize

Příspěvek od d1.8t »

Silnější zadní stabík by řešil odlehčení kola.
RWD
Spectral
Mistr volantu
Příspěvky: 805
Registrován: ned 09 říj 08:19

Re: BMW Divize

Příspěvek od Spectral »

Tady se domnívám, že d1.8t myslel silnější přední stabilizátor. Silnější zadní stabilizátor naopak situaci s odlehčováním vnitřního zadního kola masivně zhorší.

Mně Quife vyhovuje, ale nemám tedy přímé porovnání s lamelákem. Dokud jsem měl na autě původní M podvozek a standardní stabíky, tak jsem se se situací, že by Quife nestíhal (skrze příliš odlehčené vnitřní kolo) vůbec nesetkal. Teď s Birds B1 podvozkem a hodně tuhými stabíky vpředu i vzadu (nicméně ten zadní je ještě podstatně více tužší proti originálu, než nový přední proti originálu) už sem tam narazím na situaci, kdy na nějakém terénním lomu trakce zmizí přes vnitřní kolo (podobně jako bych svor neměl). Ale to jsou ojedinělé situace a nejde to vůbec srovnat s autem bez svoru. Bez svoru to bylo naprosto na hovno, tečka. Quife mi řeší 95 % situací; jestli by lamelák pokryl i těch zbylých 5 %, tak mi to za ten rozdíl v ceně, údržbě a komfortu (lamelák bývá slyšet a při otáčení na malém poloměru trochu dělá bordel) nestojí. Já jsem se šnekem spokojen a vybral bych si ho zase.
Až to vyzkoušíš na vlastním autě, tak už si jízdu bez něj nebudeš schopen ani představit :)
:ar!
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5761
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: BMW Divize

Příspěvek od M.Z. »

Vroom: zkrátka jiná cesta, než tam naroubovat nějaký svor neexistuje ;)
Záruka spokojenosti je 100%.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

Z4 e89 končí

víceméně musím s tónem článu souhlasit, sic mám doma v garáži ještě kousek s R6 30i.... neslaně nemastné to OEM fakt bylo dost (to ale dokážu říct až fčíl, dyž sem to posunul výrazně dál) ..... stálo to spoustu peněz (LSD, kratší převody, lepší brzdy, kratší pružiny, silnější stabíky, nerunflatí PSS).... až pak se z toho stalo řidičsky plnohodnotně (pro mne dostatečně) zajímavé.....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: BMW Divize

Příspěvek od Vrooom »

Jeste existje mfactory, 1166 eur vc posty a dane. Maji torsen nebo se spojkama.
Obe stoji stejne.
http://technik.teammfactory.com/helical-lsd#
Ale pak tam maji nakonci objednavky doporucene prislusenstvi, buh vi na kolik to komplet prijde.
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: BMW Divize

Příspěvek od d1.8t »

Spectral píše:Tady se domnívám, že d1.8t myslel silnější přední stabilizátor. Silnější zadní stabilizátor naopak situaci s odlehčováním vnitřního zadního kola masivně zhorší.

Mně Quife vyhovuje, ale nemám tedy přímé porovnání s lamelákem. Dokud jsem měl na autě původní M podvozek a standardní stabíky, tak jsem se se situací, že by Quife nestíhal (skrze příliš odlehčené vnitřní kolo) vůbec nesetkal. Teď s Birds B1 podvozkem a hodně tuhými stabíky vpředu i vzadu (nicméně ten zadní je ještě podstatně více tužší proti originálu, než nový přední proti originálu) už sem tam narazím na situaci, kdy na nějakém terénním lomu trakce zmizí přes vnitřní kolo (podobně jako bych svor neměl). Ale to jsou ojedinělé situace a nejde to vůbec srovnat s autem bez svoru. Bez svoru to bylo naprosto na hovno, tečka. Quife mi řeší 95 % situací; jestli by lamelák pokryl i těch zbylých 5 %, tak mi to za ten rozdíl v ceně, údržbě a komfortu (lamelák bývá slyšet a při otáčení na malém poloměru trochu dělá bordel) nestojí. Já jsem se šnekem spokojen a vybral bych si ho zase.
Až to vyzkoušíš na vlastním autě, tak už si jízdu bez něj nebudeš schopen ani představit :)
Myslel jsem zadní, ale myslel jsem blbě, máš samozřejmě pravdu.

Šnek versus lamela je dlouze diskutovaný téma. Faktem je, že majitelé RWD aut se šnekem jako 350Z, BRZ/GT86, S2000 mění za lamelu.
RWD
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: BMW Divize

Příspěvek od Vrooom »

Jo s tou vymenou jsem se prave taky setkal, nechci z toho delat driftovaci auto. Jen chci opravdou konzistenci v chovani, s otevrenym diffem se to chova necitelne.

Tady meni torsena za kaaze. Jeste otazka, menili jste loziska na diffu, nebo pouzili puvodni?


Mfactory me docela zaujal zatim favorit.
Obrázek
Odpovědět