BMW Divize
Re: BMW Divize
Na trochu horsiu predvidatelnost torsena sa da lahko zvyknut. Najvacsi rozdiel medzi lamelakom je, ze v niektorych pripadoch, ak je vnutorne koleso dost odlahcene, skratka neprenesie moment na druhe koleso a sprava sa ako otvoreny. Nestava sa mi to sice casto (na kruhaci za mokra sa plynom smyk niekedy nevyvola podla predstav a toci sa len vnutorne koleso), ale niekedy si poviem, ze ten lamelak by mi sedel viac. V tomto konkretnom pripade staci trochu pracovat s vahou auta a je to vyriesene...
Ale ak s tym dokazes zit, tak torsen je lepsia volba, hlavne vdaka bezudrzbovosti a cene.
Inak na OS Giken som mal cenovu ponuku zo zahranicia, niekde som to uz aj spominal na fore, ak chces, mozem to pohladat v maile.
BTW porovnavanie diferakov u 4wd a 2wd ma nulovu vypovednu hodnotu...
Ale ak s tym dokazes zit, tak torsen je lepsia volba, hlavne vdaka bezudrzbovosti a cene.
Inak na OS Giken som mal cenovu ponuku zo zahranicia, niekde som to uz aj spominal na fore, ak chces, mozem to pohladat v maile.
BTW porovnavanie diferakov u 4wd a 2wd ma nulovu vypovednu hodnotu...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27900
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Heh...dneska jsem viděl pavprochovo dvojče - M135i a vzádu nápis 116i
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: BMW Divize
To se mi vubec nelibi jak to popisujes, myslel jsem ze to muze nastat opravdu v extramnich pripadech. Vicemene jen v zime na ledu. Treba na tom kruhaci bych cekal 100% funkci. Osgiken je myslim taky o desitky tisic drazsi nez quaife, takze nepripada v uvahu.eMJe píše:Na trochu horsiu predvidatelnost torsena sa da lahko zvyknut. Najvacsi rozdiel medzi lamelakom je, ze v niektorych pripadoch, ak je vnutorne koleso dost odlahcene, skratka neprenesie moment na druhe koleso a sprava sa ako otvoreny. Nestava sa mi to sice casto (na kruhaci za mokra sa plynom smyk niekedy nevyvola podla predstav a toci sa len vnutorne koleso), ale niekedy si poviem, ze ten lamelak by mi sedel viac. V tomto konkretnom pripade staci trochu pracovat s vahou auta a je to vyriesene...
Ale ak s tym dokazes zit, tak torsen je lepsia volba, hlavne vdaka bezudrzbovosti a cene.
Inak na OS Giken som mal cenovu ponuku zo zahranicia, niekde som to uz aj spominal na fore, ak chces, mozem to pohladat v maile.
BTW porovnavanie diferakov u 4wd a 2wd ma nulovu vypovednu hodnotu...
Re: BMW Divize
Tady se domnívám, že d1.8t myslel silnější přední stabilizátor. Silnější zadní stabilizátor naopak situaci s odlehčováním vnitřního zadního kola masivně zhorší.
Mně Quife vyhovuje, ale nemám tedy přímé porovnání s lamelákem. Dokud jsem měl na autě původní M podvozek a standardní stabíky, tak jsem se se situací, že by Quife nestíhal (skrze příliš odlehčené vnitřní kolo) vůbec nesetkal. Teď s Birds B1 podvozkem a hodně tuhými stabíky vpředu i vzadu (nicméně ten zadní je ještě podstatně více tužší proti originálu, než nový přední proti originálu) už sem tam narazím na situaci, kdy na nějakém terénním lomu trakce zmizí přes vnitřní kolo (podobně jako bych svor neměl). Ale to jsou ojedinělé situace a nejde to vůbec srovnat s autem bez svoru. Bez svoru to bylo naprosto na hovno, tečka. Quife mi řeší 95 % situací; jestli by lamelák pokryl i těch zbylých 5 %, tak mi to za ten rozdíl v ceně, údržbě a komfortu (lamelák bývá slyšet a při otáčení na malém poloměru trochu dělá bordel) nestojí. Já jsem se šnekem spokojen a vybral bych si ho zase.
Až to vyzkoušíš na vlastním autě, tak už si jízdu bez něj nebudeš schopen ani představit
Mně Quife vyhovuje, ale nemám tedy přímé porovnání s lamelákem. Dokud jsem měl na autě původní M podvozek a standardní stabíky, tak jsem se se situací, že by Quife nestíhal (skrze příliš odlehčené vnitřní kolo) vůbec nesetkal. Teď s Birds B1 podvozkem a hodně tuhými stabíky vpředu i vzadu (nicméně ten zadní je ještě podstatně více tužší proti originálu, než nový přední proti originálu) už sem tam narazím na situaci, kdy na nějakém terénním lomu trakce zmizí přes vnitřní kolo (podobně jako bych svor neměl). Ale to jsou ojedinělé situace a nejde to vůbec srovnat s autem bez svoru. Bez svoru to bylo naprosto na hovno, tečka. Quife mi řeší 95 % situací; jestli by lamelák pokryl i těch zbylých 5 %, tak mi to za ten rozdíl v ceně, údržbě a komfortu (lamelák bývá slyšet a při otáčení na malém poloměru trochu dělá bordel) nestojí. Já jsem se šnekem spokojen a vybral bych si ho zase.
Až to vyzkoušíš na vlastním autě, tak už si jízdu bez něj nebudeš schopen ani představit
Re: BMW Divize
Vroom: zkrátka jiná cesta, než tam naroubovat nějaký svor neexistuje
Záruka spokojenosti je 100%.
Záruka spokojenosti je 100%.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: BMW Divize
Z4 e89 končí
víceméně musím s tónem článu souhlasit, sic mám doma v garáži ještě kousek s R6 30i.... neslaně nemastné to OEM fakt bylo dost (to ale dokážu říct až fčíl, dyž sem to posunul výrazně dál) ..... stálo to spoustu peněz (LSD, kratší převody, lepší brzdy, kratší pružiny, silnější stabíky, nerunflatí PSS).... až pak se z toho stalo řidičsky plnohodnotně (pro mne dostatečně) zajímavé.....
víceméně musím s tónem článu souhlasit, sic mám doma v garáži ještě kousek s R6 30i.... neslaně nemastné to OEM fakt bylo dost (to ale dokážu říct až fčíl, dyž sem to posunul výrazně dál) ..... stálo to spoustu peněz (LSD, kratší převody, lepší brzdy, kratší pružiny, silnější stabíky, nerunflatí PSS).... až pak se z toho stalo řidičsky plnohodnotně (pro mne dostatečně) zajímavé.....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Jeste existje mfactory, 1166 eur vc posty a dane. Maji torsen nebo se spojkama.
Obe stoji stejne.
http://technik.teammfactory.com/helical-lsd#
Ale pak tam maji nakonci objednavky doporucene prislusenstvi, buh vi na kolik to komplet prijde.
Obe stoji stejne.
http://technik.teammfactory.com/helical-lsd#
Ale pak tam maji nakonci objednavky doporucene prislusenstvi, buh vi na kolik to komplet prijde.
Re: BMW Divize
Myslel jsem zadní, ale myslel jsem blbě, máš samozřejmě pravdu.Spectral píše:Tady se domnívám, že d1.8t myslel silnější přední stabilizátor. Silnější zadní stabilizátor naopak situaci s odlehčováním vnitřního zadního kola masivně zhorší.
Mně Quife vyhovuje, ale nemám tedy přímé porovnání s lamelákem. Dokud jsem měl na autě původní M podvozek a standardní stabíky, tak jsem se se situací, že by Quife nestíhal (skrze příliš odlehčené vnitřní kolo) vůbec nesetkal. Teď s Birds B1 podvozkem a hodně tuhými stabíky vpředu i vzadu (nicméně ten zadní je ještě podstatně více tužší proti originálu, než nový přední proti originálu) už sem tam narazím na situaci, kdy na nějakém terénním lomu trakce zmizí přes vnitřní kolo (podobně jako bych svor neměl). Ale to jsou ojedinělé situace a nejde to vůbec srovnat s autem bez svoru. Bez svoru to bylo naprosto na hovno, tečka. Quife mi řeší 95 % situací; jestli by lamelák pokryl i těch zbylých 5 %, tak mi to za ten rozdíl v ceně, údržbě a komfortu (lamelák bývá slyšet a při otáčení na malém poloměru trochu dělá bordel) nestojí. Já jsem se šnekem spokojen a vybral bych si ho zase.
Až to vyzkoušíš na vlastním autě, tak už si jízdu bez něj nebudeš schopen ani představit
Šnek versus lamela je dlouze diskutovaný téma. Faktem je, že majitelé RWD aut se šnekem jako 350Z, BRZ/GT86, S2000 mění za lamelu.
RWD
Re: BMW Divize
Jo s tou vymenou jsem se prave taky setkal, nechci z toho delat driftovaci auto. Jen chci opravdou konzistenci v chovani, s otevrenym diffem se to chova necitelne.
Tady meni torsena za kaaze. Jeste otazka, menili jste loziska na diffu, nebo pouzili puvodni?
Mfactory me docela zaujal zatim favorit.
Tady meni torsena za kaaze. Jeste otazka, menili jste loziska na diffu, nebo pouzili puvodni?
Mfactory me docela zaujal zatim favorit.