BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: BMW Divize

Příspěvek od Vrooom »

Jo ted me zpetne mrzi, ze jsem se nenechal povozit od spectrala nebo mijataku, abych to vyzkosel na vlastni kuzi.

PP co mas na mysli s tim "vstricnejsi"?
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od jarka »

Jo to platilo už na CTR, že lepší ňáká špéra než žádná. Rozdíl je ale těžko postřehnutelný. Na fwd jsem s lamelou jezdil jen jednou a jediný kde byl citelný rozdíl byl na brzdách, kdy to svorovalo v obou směrech, ale to tě pravděpodobně na okresce potká málokdy. Jinak když to svorovalo v záběru, tak to bylo velmi, velmi podobný.

PS: jdi do toho. Pokud někdy budeš v Lib tak není problém to zkusit v mojí (sklouznu se rád :) ).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

vstřícnější = předvídatelnější chování a plynulejší záběr

(ale opravdu jen o fous než quaife)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: BMW Divize

Příspěvek od Vrooom »

Tam je nejakej lag nez se prida druhy kolo? Predvidatelnost asi spis udela vetsi stabilita a rozvor 3er, ne?
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

jo, vidíš, to mně nenapadlo, že možná ta větší plynulost 3er s lamelou je daná jeho větší hmotností a rozvorem.....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: BMW Divize

Příspěvek od Vrooom »

Tak teda jinak ... Poridil by sis po nabytych zkusenostech ted do Z-ka opet quaife nebo drexlera?
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5761
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: BMW Divize

Příspěvek od M.Z. »

Pavproch by si nejradši pořídil nové lyže.
Já měl lameláky v STI a líp se mi rozhodně ovládalo BMW se šnekem.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
911T
Mistr volantu
Příspěvky: 559
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: BMW Divize

Příspěvek od 911T »

V prvom rade sa to neda porovnavat na roznych autach. Take porovnanie stoji za staru belu.
Ja som rozdiel v neprospech quaifu tiez nezistil.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

@MZ: za a) je správně
@911: pravdu máš.....
@vrům: asi bych to neska prohodil - quaife (bezúdržba) do daily a lamela do Z4
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: BMW Divize

Příspěvek od Vrooom »

Ono stejne na to asi jde sehnat jen torsen, kaaz na Si asi neni, jen na starsi 3.0i. Drexler stoji strasne moc, osGiken se tu asi ani neprodava, takze nakonec zbude leda quaife ...
Odpovědět