Tuning - ta správná strana tuningu
Re: Tuning - ta správná strana tuningu
kolko to ma koni?
podla behu rucicky tak 350?
podla behu rucicky tak 350?
- hothatchshop.cz
- Autoškolák
- Příspěvky: 86
- Registrován: stř 09 bře 08:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning - ta správná strana tuningu
Upravy na podvozku?
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
- hothatchshop.cz
- Autoškolák
- Příspěvky: 86
- Registrován: stř 09 bře 08:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning - ta správná strana tuningu
Tlumiče, stabilizátory, silentbloky na přední nápravě, brzdy, pneu, upravená geometrie
E85
...alias BHudak na AR
...alias BHudak na AR
Re: Tuning - ta správná strana tuningu
Proč sypat tolik peněz do OIII RS, když by se dal koupit GolfR s výhodnějším způsobem pohonu, který by zvýšení na 390hp snesl možná i s menším množstvím úprav na podvozu->levněji?
E: neptám se arogantně, seriozně mě to zajímá
E: neptám se arogantně, seriozně mě to zajímá
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Tuning - ta správná strana tuningu
Nejspíš se začalo s drobnostma a pak už nebylo cesty zpět.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- hothatchshop.cz
- Autoškolák
- Příspěvky: 86
- Registrován: stř 09 bře 08:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning - ta správná strana tuningu
S přenosem výkonu není problém. Úprava je trochu chytřejší než u konkurence a první dva kvalty mají přiškrcený výkon, aby se to tak tak přeneslo a zbytečně se tak nehrabalo. I na videích je vidět, že ani dvojka nehrabe. Na určení, pro které to auto je, je tahle koncepce lepší. Auto je lehčí a zábavnější. A pokud by Golf 7R měl být na to samé, co tahle Octa, tak by se úpravy na podvozku musely udělat naprosto stejné, aby to trochu fungovalo. Za mne je tahle nová MQB platforma naprosto perfektní, co se týče úprav, protože zde mají smysl a pokud člověk od toho auta něco chce, tak ty peníze za úpravy nejsou jen tak vyhozené z okna, ale to auto pak opravdu funguj skvěle.
Furt to jsou úpravy za relativně pěkné peníze. Kolikrát dá člověk víc za nadstandardní výbavu, kterou často ani pak úplně nevyužije. Zde si zákazník zaplatil za aftermarket úpravu, aby to auto lépe sedělo jeho potřebám a vzhledem k tomu, jak to auto funguje a co dokáže, tak ty peníze byly vynaloženy účelně. Stále je to OIII RS a má stále stejné provozní náklady jako OIII RS. To znamená že finančně je na tom to auto dobře. Auto je provozováno denně a ani komfort nijak neubyl. Tady v tom autě se prostě skloubily dvě celkem protichůdné věci. Extrémní rychlost a denní použitelnost. Za mě (y)
Furt to jsou úpravy za relativně pěkné peníze. Kolikrát dá člověk víc za nadstandardní výbavu, kterou často ani pak úplně nevyužije. Zde si zákazník zaplatil za aftermarket úpravu, aby to auto lépe sedělo jeho potřebám a vzhledem k tomu, jak to auto funguje a co dokáže, tak ty peníze byly vynaloženy účelně. Stále je to OIII RS a má stále stejné provozní náklady jako OIII RS. To znamená že finančně je na tom to auto dobře. Auto je provozováno denně a ani komfort nijak neubyl. Tady v tom autě se prostě skloubily dvě celkem protichůdné věci. Extrémní rychlost a denní použitelnost. Za mě (y)
E85
...alias BHudak na AR
...alias BHudak na AR
Re: Tuning - ta správná strana tuningu
ma to samosvor?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
- hothatchshop.cz
- Autoškolák
- Příspěvky: 86
- Registrován: stř 09 bře 08:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning - ta správná strana tuningu
docela by mě zajimalo srovnani s Cuprou
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou