Kolony díky ZÁMĚRNÉMU A BEZDŮVODNÉMU blokování pruhů kamiony
Re: Kolony díky ZÁMĚRNÉMU A BEZDŮVODNÉMU blokování pruhů kam
Mám tak nějak podobnou zkušenost, a pohled na věc jako Honza......
Edit: v obou posledních příspěvcích.
Edit: v obou posledních příspěvcích.
MG - radost až na kost.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27942
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolony díky ZÁMĚRNÉMU A BEZDŮVODNÉMU blokování pruhů kam
Honza: nikde jsem o diskuzi se stejným názorem nepsal ani písmeno. Nevadí mi jiný názor - naopak, podporuje diskuzi.
Kdo posuzuje, zda se ten nebo onen chová nedospěle? Ty? Na základě čeho?? To je takový přístup àla Jan Kraus - jsem nejchytřejší na světe a to, co si myslím, je svaté. Prostě jsem dnes jel po D1 a to, co tady píšete, je blbost, protože jsem tam nic takového neviděl. Hotovo 20.
Jestli ti tahle diskuze přijde nedospělá a přecpaná testosteronem, tak jí nečti a nepřidávej do ní posty. Ale psát jsem, jak jsme všichni děti, je fakt trapárna.
Kdo posuzuje, zda se ten nebo onen chová nedospěle? Ty? Na základě čeho?? To je takový přístup àla Jan Kraus - jsem nejchytřejší na světe a to, co si myslím, je svaté. Prostě jsem dnes jel po D1 a to, co tady píšete, je blbost, protože jsem tam nic takového neviděl. Hotovo 20.
Jestli ti tahle diskuze přijde nedospělá a přecpaná testosteronem, tak jí nečti a nepřidávej do ní posty. Ale psát jsem, jak jsme všichni děti, je fakt trapárna.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Kolony díky ZÁMĚRNÉMU A BEZDŮVODNÉMU blokování pruhů kam
Budu si číst a psát co chci, stejně jako ty. Když už jsme u těch hodnocení, tak si myslím, že labilní jedinci, kteří pobíhají po dálnici a rozkopávají světlomety na cizích vozech, by vůbec neměli řídit.
Re: Kolony díky ZÁMĚRNÉMU A BEZDŮVODNÉMU blokování pruhů kam
A nebude to tím, že jsi po 5ti minutách na střelnici generál?Honza42 píše:Tak koukám, že jediné řešení je asi kastrace jedinců zde evidentně nadměrně obtěžkaných testosteronem.
Zkušenost z dnešní D1:
1) Do levého se stejně odváží málokdo. Do kopce raději jedou s kamiony 70km/h, než se kvůli zvýšení rychlosti o 10km/h stresovat a riskovat poškození vozu.
2) Když to stojí, tak to stojí, ZIP ne ZIP. Propustnost ZIPU je mizerná, protože i když se všichni budou snažit, v rychlosti vyšší než 30km/h to stejně nezvládnou. Rozumnější by už bylo pouštět střídavě oba pruhy a nechat odjet vždy alespoň 1 km fronty. Rozjela by se totiž rychleji.
3) S žádným kamioňákem, který by někde něco blokoval jsem se jako obvykle nesetkal.
1) Kudy jsi skutečně projel? V jaké době? Odhaduji, že měřené úsekovky na stavbách mimo špičku... Tam většina dodržuje rychlost tak, že osobáky brzdí kamiony. Kamion má přesnější tachometr a navíc jede dle GPS rychlosti a ještě plus odchylka měření, tedy pokud ho osobák nebrzdí.
2) ZIP nemá rychlostní omezení. Jde to pomalu, protože lidi čučí na nehodu nebo na stavbu místo aby zipovali. Nesoustředí se na co mají. Když Tě chce někdo zavřít v připojováku, umí to i ve 130kmh...
3) Tohle beru jako bezvýznamné konstatování. Zkus si třeba D5 Plzeň - Praha, že dvou do jednoho ve špičce.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27942
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolony díky ZÁMĚRNÉMU A BEZDŮVODNÉMU blokování pruhů kam
Honza: Naštěstí atestovaní odborníci mají jiný názor
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1986
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Kolony díky ZÁMĚRNÉMU A BEZDŮVODNÉMU blokování pruhů kam
Soudě podle úrovně suverenity a povýšenosti některých místních "diskutujících" nad běžný plebs a v tomto vláknu hlavně nad primitivy za volanty náklaďáků se na místním automobilovém fóru musí scházet skoro samí jaderní fyzici křížení s neurochirurgy, osvícenými panovníky a zenovými mistry v jedné osobě.
Opravdu neuvěřitelné, že tak dokonalá stvoření neexistují spíše v nebi, nýbrž oblažují nás hovádka boží svou vesmírnou moudrostí i zde na zemi. A navíc se tito andělé zajímají o něco tak přízemního, jako jsou plechové krabice na kolech. Z těch paradoxů se mi začíná točit hlava.
Opravdu neuvěřitelné, že tak dokonalá stvoření neexistují spíše v nebi, nýbrž oblažují nás hovádka boží svou vesmírnou moudrostí i zde na zemi. A navíc se tito andělé zajímají o něco tak přízemního, jako jsou plechové krabice na kolech. Z těch paradoxů se mi začíná točit hlava.
S americkým svazem na věčné časy a nikdy jinak!
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
Re: Kolony díky ZÁMĚRNÉMU A BEZDŮVODNÉMU blokování pruhů kam
Ja si spis myslim, ze tu je spousta lidi co hodne diskutuji a malo jezdi. Ja jsem na CZ dalnicich skoro kazdej den a moje postrehy jsou dost rozdilne s tim co honza:Lachende Bestien píše:Soudě podle úrovně suverenity a povýšenosti některých místních "diskutujících" nad běžný plebs a v tomto vláknu hlavně nad primitivy za volanty náklaďáků se na místním automobilovém fóru musí scházet skoro samí jaderní fyzici křížení s neurochirurgy, osvícenými panovníky a zenovými mistry v jedné osobě.
Opravdu neuvěřitelné, že tak dokonalá stvoření neexistují spíše v nebi, nýbrž oblažují nás hovádka boží svou vesmírnou moudrostí i zde na zemi. A navíc se tito andělé zajímají o něco tak přízemního, jako jsou plechové krabice na kolech. Z těch paradoxů se mi začíná točit hlava.
1) ZIP funguje, tam kde se praktikuje jak ma. Je prokazany, ze zvysuje propustnost, tam kde se sbiha vic pruhu, tecka. A s kazdym dalsim mesicem od zavedeni tohoto pravidla je to lepsi a lepsi, lidi se to ucej. Za hranicema (D, AT) kam jezdim nejcastejc to pak funguje jeste lip.
Mel jsem moznost ridit auto i jinde na svete (usa, cina, vietnam), kde se tohle pravidlo praktikuje taky, byt ho mozna nemaj nikde popsany a funguje to tam pri daleko vetsich hustotach provozu.
2) kamiony i autobusy, obcas i dodavky s platama na auta obcas v zuzenich jezdej pres dva pruhy a to i v kopcich kde jedou pomalu. Omlouvat to spatnym technickym stavem muze jen idiot. A ten spatnej technickej stav bude jen mizerna cast z nich. Kdyz by meli vsichni zpomalit na jejich rychost ve stoupani, tak se dalnice postupne zcela zastavi.
3) a blokovani konciciho pruhu taky porad nevymizelo, nejcastejc se ho ucastni RO, PL, SK kamion a nebo klidne ceskej osobak, nejcastejc pak mezi patkem a nedeli, kdy je to mimochodem na ceskejch silnicich nejvetsi masakr, protoze od pocitace vstanou vsichni spravedlivy, nejchytrejsi a nejrychlejsi diskuteri, naskacou do aut, zapomenou na jakoukoliv ohleduplnost a jdou si lecit tydeni frustraci do provozu.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Kolony díky ZÁMĚRNÉMU A BEZDŮVODNÉMU blokování pruhů kam
Ještě jednou a velmi pomalu pro ty slabší v úsudku:
Propustnost (počet projetých aut za hodinu) nemá vůbec žádnou souvislost s tím, jak dlouho na na dálnici zkysneš.
Pokud budou dodržovány odstupy mezi auty v sekundách (což je záhodno) tak dálnice jedoucí rychlostí 130km/h má stejnou propustnost jako dálnice jedoucí 10 km/h. (pomíjím délku auta, při jejím započtení se propustnost s klesající rychlostí ještě snižuje). Pokud je to někomu jedno, ať dál argumentuje pojmem "propustnost" a raduje se z toho, že ji ZIP zvyšuje.
Nikde (ani v cizině) jsem neviděl zipování při rychlosti vyšší než dá babka s nůší na kole. Takže je to celkem k prdu, akorát je to pohodlné, nikdo nemusí moc přemýšlet a žádný pruh nevyjde zkrátka. Ale to je asi tak vše.
Podélné oddělení pruhů 2km před zúžením a jejich střídavé vyprazdňování třeba semaforem by bylo při kalamitních situacích z principu podstatně efektivnější.
Propustnost (počet projetých aut za hodinu) nemá vůbec žádnou souvislost s tím, jak dlouho na na dálnici zkysneš.
Pokud budou dodržovány odstupy mezi auty v sekundách (což je záhodno) tak dálnice jedoucí rychlostí 130km/h má stejnou propustnost jako dálnice jedoucí 10 km/h. (pomíjím délku auta, při jejím započtení se propustnost s klesající rychlostí ještě snižuje). Pokud je to někomu jedno, ať dál argumentuje pojmem "propustnost" a raduje se z toho, že ji ZIP zvyšuje.
Nikde (ani v cizině) jsem neviděl zipování při rychlosti vyšší než dá babka s nůší na kole. Takže je to celkem k prdu, akorát je to pohodlné, nikdo nemusí moc přemýšlet a žádný pruh nevyjde zkrátka. Ale to je asi tak vše.
Podélné oddělení pruhů 2km před zúžením a jejich střídavé vyprazdňování třeba semaforem by bylo při kalamitních situacích z principu podstatně efektivnější.
Re: Kolony díky ZÁMĚRNÉMU A BEZDŮVODNÉMU blokování pruhů kam
Ta cast kdy zadny pruh nevyjde zkratka je ve meste docela dulezita...
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i